TheRM: Zdravím.
handsome.jinie: ale ahoj :)
TheRM: Ani nevíš jak jsem rád, že jsem našel tvůj příspěvek, protože vážně nestojím o psaní s nějakou fanynkou, která bude šílet i z pozdravu
handsome.jinie: musí to být fajn. myslím být slavný.
TheRM: No... Jak kdy.
TheRM: A jak se máš?
handsome.jinie: docela fajn. budu se moct vysmívat mému kamarádovi, že jemu jste neodepisovali. i když... dneska asi budu muset utéct z domu protože bude brečet a křičet až ta 'soutěž' skončí.
handsome.jinie: btw jsem Seokjin, ale mám radši Jin ;)
TheRM: Rád tě poznávám Jinie. Já jsem Namjoon.
handsome.jinie: vždycky mě zajímala jedna otázka...
TheRM: Ptej se.
handsome.jinie: co dělají celebrity ve volném čase?
TheRM: Vlastně všechno co normální lidé akorát jsme víc omezení. Není to přímo tak, že by se na nás lidi v ulicích přímo lepili, ale i tak je dost nebezpečné vyjít někam bez 'ochranky'. Ale většinou pokud nás Taehyung nevytáhne ven, tak s Yoongim sedíme ve studiu až do noci a snažíme se udělat ty skladby dokonalejší. Ten kluk to má docela těžké s námi. Je to ještě dítě a rádo se baví a my s Yoongim spíš radši sedíme v bytě a díváme se na televizi.
handsome.jinie: wow je super, že mluvíš tak otevřeně. konečně se něco dozvím.
TheRM: Tak trochu ti věřím, že nejsi člověk co by všechno co napíšu zneužil.
handsome.jinie: toho se neboj. mám vlastní zkušenosti s tím jak se to může zvrtnout...
TheRM: Jak to myslíš?
handsome.jinie: je vlastně vtipný, že jsi mě nepoznal ani podle jména. Byl jsem se stejné společnosti jako vaše skupina, ale jednou se můj kamarád co tam byl opil kvůli problémům co doma měl a já jsem ho v tom baru nemohl nechat. sám víš, že do barů chodit v žádném případě nesmíme a já tam teda šel pro něj a psal jsem ještě jednomu kamarádovi aby pro nás přijel protože auto jsem neměl a on teda přijel, ale další den nás napráskal a tak nás oba vyhodili.
TheRm: Počkej to ty jsi ten co měl debutovat a měsíc předtím se šel opít?
handsome.jinie: jo jsem legenda co?
TheRM: Jako jo...
handsome.jinie: vlastně jsi první komu o tomhle říkám. bylo to už hodně dávno a snažil jsem se na to zapomenout. naštěstí se to nedostalo ven.
TheRM: To je mi moc líto určitě jsi byl skvělý.
handsome.jinie: ani ne... vlastně jsem nebyl vůbec dobrý.
TheRM: Měli by jsme se někdy sejít abych si tě poslechl.
handsome.jinie: to nebude třeba mám svoje staré songy nahrané jestli chceš.
TheRM: Samozřejmě, že chci.
handsome.jinie:
ČTEŠ
𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙤𝙩𝙝?
FanfictionSkupině přátel odepíšou jejich idolové, z idolů se stanou dobří přátelé a poté? #taekook #yoonseokmin #namjin 5.5. 2021 #1 v btstexting 1.1. 2022 #2 v btsarmy