✨35✨

354 26 35
                                    

Sugar: Má někdo po ruce Hobiho? Už mi dva dny neodepisuje a když jsem byl u něho doma tak mi nikdo neotvíral-

Kookie: huh? to nezní moc jako Hoseok-

Kookie: nestalo se něco s Jiminem? Taky mi nechce otevřít a slyšel jsem od něj z bytu křik před pár dny...

TaeTae: Možná se jen pohádali a za chvíli to bude dobré.

Kookie: oni dva se za celou dobu co se znají nepohádali. Vždycky spolu vyšli naprosto v pohodě.

Sugar: Dobře začínám se bát...

Jinie: V klidu 

Jinie: Je doma

Sugar: A TO BYS KURVA ČEKAL DVA DNY ABYS MI TO ŘEKL? DOKÁŽEŠ SI PŘEDSTAVIT JAK JSEM SE BÁL?

Sugar: Je v pořádku?

Jinie: Nejsem si jistý, ale naživu je určitě, slyším nadávky.

Kookie: huh?

Sugar: ????

Jinie: Já nic moc nevím, ale nějak se chytli s Jiminem asi, mám od něj totiž milion zpráv jestli je Hobi v pořádku.

Jinie: Prostě předevčírem přišel domů s pláčem a vypadalo to jakoby chtěl se mnou mluvit, ale rozmyslel si to a od té doby nevyšel ze skříně a pořád dokola sleduje Given. Vždycky si jenon zajde na záchod, když spím nebo nejsem doma. Myslel jsem si, že když pošlu Joonieho domů tak mi všechno řekne, ale nechce mě ani vidět.

Kookie: počkej co mezi sebou s Joonem vlastně máte?

TaeTae: Taky mě to zajímá-

Sugar: Mohli by jsme aspoň jednou neutéct od tématu prosím? Já mám strach..

Jinie: Já nevím jestli to chápeš Gi... Pohádal se s Jiminem...

Jinie: On pro něj byl vždycky priorita číslo jedna, já si nemyslím, že tohle můžeme vyřešit.

Sugar: A to tady mám jako sedět s tím, že můj přítel pláče zavřený ve skříni?

Jinie: Já nevím co dělat jasný? Nevím to. Vážně nevím co bych doprdele měl udělat. Taky se zkurveně bojím, ale nemůžu dělat nic-

Sugar: promiň 

Sugar: Já něco vymyslím a i kdyby ne tak prostě přijdu a zkusím cokoliv.

___

mochi.jimin: Yoongi?

mochi.jimin: Já to pokazil.

mochi.jimin: Strašně jsem to pokazil...

sugar_with_swag: O co jde?

mochi.jimin: Slib mi, že mě nebudeš nenávidět.

sugar_with_swag: Dobře-

mochi.jimin: Ono jde o Hobiho...

sugar_with_swag: Já vím, Jin hyung říkal, že jste se pohádali..

mochi.jimin: Ona to nebyla tak úplná hádka... Mohl bych ti to vysvětlit odzačátku?

sugar_with_swag: Jasně.

mochi.jimin: Tak jo... S Hobim jsme přátelé už neuvěřitelně dlouho a já jsem si byl donedávna jistý, že ho miluju, jenže pak jsem začal trávit čas s tebou a já začal být zmatený, jenže krátce na to jste se vy dva dali dohromady a já upřímně nevěděl co dělat... Hobi byl pro mě všechno a ty jsi se mi začal až nezdravě moc líbit, jenže jste se dali dohromady a já to chápu... Úžasní lidi se přitahují, a tak jsem se přes to snažil v klidu přenést s tím, že absolutně nemám šanci a ani vám nechci rozbíjet vztah, jenže moje kamarádství s Hobim se začalo pomalu rozpadat a s tebou jsem úplně ztratil kontakt, takže jsem o tom chtěl Hobimu říct, jenže v momentě kdy jsem řekl, že jsem se do něj zamiloval, tak začal panikařit a křičet, že to není fér a utekl pryč a já s ním teď nemůžu navázat jediný kontakt...

mochi.jimin: Prosím jen mi pomož dát Hobiho zpátky do normálu a já se vám uklidím z cesty. Očividně byl předtím šťastný...

sugar_with_swag: Já nevím co říct...

sugar_with_swag: Mám to brát jako vyznání?

mochi.jimin: Mohli by jsme se o tom prosím pobavit, až potom co to vyřešíme s Hobim?

sugar_with_swag: Jasně já jen jsem trochu zmatený...

sugar_with_swag: Tak sejdeme se u jeho bytu? Napíšu hyungovi, aby šel pryč.

mochi.jimin: Tak jo

___

MUHAHAHAHA 

𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙤𝙩𝙝?Kde žijí příběhy. Začni objevovat