✨26✨

343 25 9
                                    

TheRM: Hej Yoongi, Tae říkal, že jsi od rána takový divný... Není ti něco?

sugar_with_swag: Nesnáším alkohol

sugar_with_swag: Nesnáším sebe

sugar_with_swag: Nesnáším lásku 

sugar_with_swag: a vlastně nesnáším život

TheRM: uh-

sugar_with_swag: Lmao celý můj život je jedno velké uh-

TheRM píše...

sugar_with_swag: Víš co je vtipný?

sugar_with_swag: Srdce krevet je umístěno v hlavě. Znamená to, že myslí srdcem? Pokud jo tak je fakt lituju...

TheRM píše...

sugar_with_swag: Jo a taky šnek může spát 3 roky v kuse... Já chci být šnek.

sugar_with_swag: A asi ze mě bude brzo žába?

TheRM: Wtf Yoongi, tak ale mrdá ti úplně? Proč bys měl být žába?

sugar_with_swag: No... žába neumí zvracet, takže když fakt musí, tak vyzvrací celý žaludek a mě nejde zvracet, ale mám pocit, že umřu od bolesti břicha a za chvíli to určitě půjde ven.

TheRm: Povídej...

sugar_with_swag: Víš jak jsem s Hobim včera pil-

sugar_with_swag: No tak on se opil skoro do němoty, tak jsem ho odvedl k němu domů a tam se mi rozbrečel, ale jakože to nebylo normální brečení, to bylo jakože hysterický záchvat a když se trochu uklidnil, tak začal mluvit o tom, že se mu všechno hroutí pod rukama a já měl chuť brečet taky- No a potom ze sebe vyvalil, že se nesnáší, že je strašně sobecký, ale i když není, tak jsem mu to v té chvíli nemohl vymluvit a pak prostě řekl, že mě miluje a políbil mě, ale Joonie- On byl prostě ve špatném stavu a opilý a já jsem teď zmatený, protože já k němu taky něco cítím víš? Za tu dobu co se vídáme, je to mezi námi fakt pěkné, ale on si to teď určitě nepamatuje a já teď nevím jak se kolem něj chovat a já prostě nemůžu. 

TheRM: Yoongi. Opilí lidé mluví pravdu v těchto věcech. Běž za ním a vyřešte to než se to pokazí. 

sugar_with_swag: nope-

sugar_with_swag: Já už se mu nikdy nemůžu podívat do očí. Zkazil bych to. 

TheRM: Takže tvůj plán je ho tam nechat myslet si, že něco podělal když byl opilý a naprosto ho ignorovat a úplně zničit vaše přátelství.

sugar_with_swag: Stejně si ho nezasloužím.

TheRM: ...Jdu za tebou.

sugar_with_swag: Vezmi zmrzku pls

TheRM: Jak jinak

___

𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙞𝙛 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙤𝙩𝙝?Kde žijí příběhy. Začni objevovat