Ik krukte met casper door de schoolgang. voelde me nog steeds aangekeken zoals altijd. Mensen vonden het gewoon interressant om mensen te zien zonder been. De bel ging dus ik moest ff door krukken voordat ik werd geplet door bruggers. Casper zei dat we in lokaal 5 moesten zijn en we waren er al bijna. Ineens hoorde ik Kelly mijn naam roepen. Ik stopte even met krukken en wachtte tot ze naast me stond. Toen vroeg ik wat er was. Kelly begon een heel verhaal te lullen over een jongen die ze heel misschien wel leuk zou kunnen vinden maar dat wist ik natuurlijk nooit zeker tot ze het vertelde. We zaten ondertussen in de les maar er moest nog wat ruimte worden gemaakt zodat ik goed kon gaan zitten. De leraar begon met praten over de stof altijd saai! Ik kon alleen maar denken over vanmiddag want dan moest ik naar het ziekenhuis om te kijken hoe de hechting op me been eruit zag en of het al mooi geheeld was. Als dat niet zo was moesten ze het ontsmetten en nog een keer hechten en ik wist dat dat niet zo prettig was, dus hoopte op iets goeds.de bel ging al vrij snel omdat ik in me gedachte zat. Ik liep met fleur naar me kluisje omdat ik er zelf niet goed bij kon door de krukken ze pakte me jas wende me succes en zei doei. Ik liep naar buiten en zag de auto nog niet staan dus ging ik even op een bankje zitten. Wanneer ik alleen zit voel ik me meestal extra aangekeken omdat er dan meer ogen op mij gericht kunnen worden. Ineens hoor ik mijn naam het was me moeder. Ik stond heel rustig op en krukte naar de auto en werd steeds zenuwachtiger.
De dokter haalde rustig het verband eraf hij keek rustig naar me been en zei dat het er super mooi uitzag. Er kwam een kleine glimlach op me mond. De dokter wikkelde een nieuw verband over me been en zei dat we mochten gaan. Mam en ik zaten in de auto. Mam had net een nieuwe vriend (niet in een relatie maar gewoon een vriend) en vanavond ging ik op een soort kennis date met zijn zoon hij heette samuel kwam hij ging over een tijdje ook naar onze school. We ging uiteten in een klein restaurantje ik wist nie helemaal wat ik ervan moest vinden.
Ik stond voor het restaurant had een zwart jurkje aan die ik mezelf wel mooi vond staan niet lettend op het been dat ik natuurlijk misde. Ik lieo het restaurant in een aarde vrouw pakte me jasje aan en liep me naar een tafel toe. En daar zat hij da ik keek hem aan ik zag hem en wauw ik wist meteen dat hij de ware was. Klinkt natuurlijk heel stom maar dat zei me gevoel. Hij stond op en zei: hallo ik ben Samuel maar noem me maar sam. Ik keek hem nog een paar seconden in de ogen aan. En zei: uuhh uuh ik ben Jinte. Ik ging op de stoel zitten sam hielp me even. Ik vraag me af wat hij zou vinden van dat ik maar 1 been heb. We bestelde beide wat te eten. Hij vertelde dat hij 18 was en dat hij meer en deels met zijn vrienden zijn tijd doorbracht. Im vertelde dat ik 16 was en ik nog best vaak naar het ziekenhuis moet en dat ik daarnaast ook vaak met me vrienden omga. Ik had het allang verwacht en vroeg waarom ik een been misde. Dus ik begon met vertellen dat ik een half jaar geleden ben aangereden door een auto omdat hij veel te hard door rood reed en hij was ook nog eens dronken. Toen heeft de auto mijn been geplet en mijn been was niet meer te redden dus werd geamputeerd. Nu moet ik nog op controle of de wond wel goed gedicht word. Hij was even stil en zei daarna sorry dat ik erom vroeg dat was heel stom. Ik zei: nee juist niet ik heb liever dat je het vraagt dan dat je me raar aankijkt omdat ik me been mis. Het eten werd geserveerd en we begonnen met eten.
De tijd vloog voorbij en we hadden het super gezellig. Op het laatste zei ik heb je zin om een keer iets te doen met jouw en mijn vrienden misschien vinden ze dat wel heel erg gezellig. Hij zei tuurlijk vind ik dat leuk alle tijd met jou vind ik leuk. Ik voelde dat ik ging blozen en glimlachte even naar hem. Maar ik moest echt gaan dus gaf hem snel een kus op zijn wang en krukte weg.
Thuis aangekomen opende ik de deur en liep naar binnen. Mam riep heyy schatje hoe was het? Ik krukte naar de kamer en ging naast haar zitten en zei dat het super leuk was. Maar ik wou net gaan douche dus dat ga ik doen.
Ik kon onder de douche alleen maar aan zijn mooie lach denken en aan zijn lieve stem. Ondertussen was ik al bijna een uur aan het douche. Ik schok van me moeder die op de deur klopte om te vragen of alles goed ging dus ik zei ja hoor ik kom er zo uit. Ik stapte de douche uit kleedde me aan ik deed een kort broekje en liep de douche uit. Ik werd ineens heel moe en dacht maar dat ik ging slapen. Het enige voordeel dat ik soms naar het ziekenhuis moet is dat ik geen huiswerk hoef te maken. Ik had het toch niet zo moeilijk op school. Ik ging in bed liggen die verlaagd is naar de grond omdat ik moeilijk het strapje van de hoofslaper nog op kan (Het is daardoor nogal rommelig in me kamer). En ik dacht nog een keer aan de super mooie lach van samuel.
Ik deed mijn ogen open doordat er een luide wekker naast me oren af ging. Ik ramde kei hard op de knop tot hij uit ging. Ik hinkelde naar de trap en ging via mijn kont de trap af. Maakte ontbijt kleedde me aan enzo. Me moeder stond klaar bij de deur om te gaan ik stapte de auto in op weg naar school
Ik krukte de aula in naar Fleur, Casper en Kelly om te vertellen dat we gaan chillen met sams vrienden. Ik vertelde het aan ze en ze vonden het een gaaf idee. We liepen naar de les. We hadden het over wat we konden doen we kwamen uit op zwemmen het was nou eenmaal zomer en super mooi weer. Ik pakte mijn mobiel en appte sam of hij zin had om met zijn vrienden en ons te gaan zwemmen. Hij appte in no-time terug jaaah lijkt me super leuk zie je dan vanmiddag kan niet wachten xx. Ik moest even blozen en glimlachen van het appje en stuurde terug oke zie je dan kan ook nie wachten xx.
De lessen gingen heel sloom voorbij gelukkig ben ik weer thuis. Ik krukte naar boven om me zwemkleding en handdoek te pakken want de moeder van Kelly kwam me ophalen om te gaan zwemmen. Ik hoorde de auto toeteren en krukte snel met mijn ingepakte tas naar beneden riep nog ff snel doei tegen me moeder en liel naar de auto.
Onderweg was het een beetje stil, maar toen we daar aankwamen zag ik Casper al snel met een jongen praten. Ik kende hem van een foto die sam me liet zien, dus ik keek om me heen of ik hem zag. Ineens voelde ik twee zachte handen voor me ogen en een lage mooie stem vragen wie ben ik? Ik zei een beetje hard sam. Hij liet me los ik draaide me om en gaf hem een knuffel. Hij zei zacht ik me oog leuk je weer te zien. Toen zag ik Fleur aan komen lopen en ik zei wij zijn compleet. Sam zei wij ook zou ik je dan maar voorstellen aan me vrienden? Ik zei ja graag! Oke dan dit is Dioni hij gaf me een hand en de rest ook bij kelly bleef hij iets lamger staan het zag er wel schattig uit. En dit is Kaj ook Kaj gaaf iedereen een hand en een knuffel aan Casper. En dit is Jai. Jai liep naar Fleur om haar een hand te geven maar hij struikelde over een rande waardoor hij uit een reactie zo in de armen van Fleur viel. Ooh wat klunsig van mij zei hij zaht tegen Fleur. Fleur bloosde even en zei is niet erg hoor had mij ook zo overkomen. Ik stelde mij vrienden ook voor en we liepen naar de kleedkamers. Nouja ik hinkelde. Ik stond met Kelly in de kleedkamer en deed me bikini aan en ging heel even treurig zitten en zei: wat moet ik nou met dat been hij gaat het waarschijnlijk verschikkelijk vinden hier het eruit ziet!
Bedankt voor het lezen van mijn eerste hoofdstuk. Laat een reactie achter of je het leuk vond en wat beter kon?? Ik probeer zo snel mogelijk weer te uploaden!
Byeee xx
JE LEEST
love
Fanfictionhij liep naar binnen en ik keek hem aan en wist het meteen hij hoort bij me.