Pov Jinte
Ik zat bij mams in de auto en dacht nu is het moment mijn wond is goed dus kan ik het nu vragen. Ik slikte en schaapte mijn keel. Met een zachte stem vroeg ik "uhhm mam ik wou je wat vragen" "wat is er lieff" zei mam terug. "Nou mijn vrienden stelde voor of we als slaagfeest naar een ander land op vakantie konden". "Tja je wond is wel mooi, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of het zo blijft" zegt ze terug. "Maar voor nu zeg ik ja" zei ze een minuut later. Er verscheen een glimlach op haar gezicht, waardoor ik begon te giechelen.
Pov Sam
"Zou ik Jinte bellen" zeg ik in me gedachte. "Ja nee ja nee ja pff dit is lastigg. Zou ze het al gevraagd hebben of niet. Oke ik ga haar bellen". Ik pakte mijn mobiel en drukte op de sneltoets met haar nummer. Mijn mobiel ging 1x over en hoorde "heyy babeeee" met een super vrolijke stem. "Ennn heb je al gevraagt lieff" broeg ik snel en nerveus terug. "Uuhm nou eigenlijk mag ik voor nu mee!!" hilde ze door de telefoon. Er kwam een brede glimlach op mijn mond. "Jeeeyyy echt superrr, maar wat als je wond verslechterd" vroeg ik terug. "Nou mama zei ook voor nu zeg ik ja, maar als het verslechterd denk ik dat ik niet meer mee mag alleen ik maak vooruitgang" zei ze terug. "Nou dat ik mooi!! Kun je miss logeren vandaag bij mij is namelijk niemand thuis en dan voel ik me niet zo eenzaam" zei ik met een verdrietige stem. "Uuhm denk het wel ga het ff vragen bem zo terug" zei ze. Op de achtergrand hoorde ik zachte stemmen en hoopte dat ze bij me kon slapen. Ineens hoorde ik gekraak. En een luide stemm "jaaahhh ik magg hoelaat bij jou" vroeg ze. "Kun je nu al komen" vroeg ik terug. "Ga dan wel eerst mijn tas inpakken en dan kom ik eraan babee" zei ze. "Oke is goed liefff tot zoo!!" en gaf kus geluidjes door mijn telefoon en zij ook en hing op.
Pov Fleur
Ik loop met Jai op straat. we waren net naar de winkel gegaan om wat lekkers te halen. We hadden doritos gehaald, want daar hadden we ff zin in. Toen we thuis kwamen gingen we op de huge bank die in de kamer stond zitten. Ik kwam heel dicht tegen Jai aan zitten waar hij geen problemen mee had. Jai pakt mijn hand vast wat ik altijd wel lief vond. "Weetje dat ik echt heel veel van je houd" zegt Jai na een paar minuten. Ik gaf hem een kus dat over ging naar een zoen. Het voelde zo vertrouwd bij hem. Ineens voelde ik zijn tong waar ik in eerste instantie van schok maar het daarna wel fijn vond en mee deed. Waarom voelde dat toch zo goed dacht ik in mezelf. Zijn hande streelde mijn rug en ging naar mijn wang. Ik kreeg plots een glimlach op mijn gezicht waar Jai om moest lachen. "Zullen we een film kijken" vroeg Jai een paar seconden later. "Ja is goed welke" vroeg ik terug. "Uuhm laten we pitch perfect 2 kijken die is wel grappig en vind jij ook leuk" zei Jai. "Omg jaahh ik hou van je Jai!!" riep ik te blij terug. Tijdens de film was ik een beetje in gedachten hoe leuk ik Jai wel niet vond.
Pov Casper
"Pfff waarom is wiskunde zo moeilijk" zeg ik hardop tegen mezelf. Ik ben al 4 weken bezig met wiskunde voor mijn examen maar snap het nog steeds niet. Jinte heeft me al een paar keer geholpen en snap het al wel wat meer, maar ik ga op dit moment ga ik zo hard zakken en ik wil slagen anders kan ik niet met Kaj op kamers Denk ik in mezelf. Ik pak mijn wiskunde boek weer terug op mijn schoot want had hem tijdens het denken eraf gelegd en ga weer opdrachten maken.
Een uur later
"Ik vind het wel weer genoeg geweest" denk ik in mezelf. Ik loop naar beneden pak een glas water en een oreo pak. Ik ga op de bank zitten en pak mijn biologie boek, want we hadden een proefwerk morgen waar ik nog niet zo goed voor had geleerd. Dat is eigenlijk ook niet zo'n probleem want ik sta eem 7,4 voor biologie en ik ben ook niet bang om te zakken op het vak. Net zoals duits en engels daar ben ik ook heel goed in. Ik lees mijn boek door en een half uur laten heb ik er geen zin meer in. Ik pak mijn telefoon en lees de appjes van Kaj. Hij schreef wel honderd keer Casper en babeee. Hij wil dat ik naar hem toe kwam waar ik niet veel tijd voor heb. Dus ik typ terug "heb eigenlijk niet zoveel tijd, maar je kunt wel naar mij toe komen ik moet alleen wel goed leren nog. Maybe kan je me helpen?". Ik leg mijn mobiel weg en drink mijn glas water op. Ik loop naar boven en trek een chillen broek aan. Ik hoor beneden het piepje van mijn mobiel, dus ren snel naar beneden. Ik unlock mijn mobiel en zie het appje van Kaj "Is goe omww babee".
"Trrrrriiiiinngggg" ik stond op en rende naar de deur ik opende de deur en riep "Kaaaaaajjjj" zonder naar hem te hebben gekeken. Ik kijk op en zie de postbode staan. Ik voel mijn hoofd rood worden. En pak snel het pakketje aan. Doe de deur dicht. Nog geen 3 seconden later of de bel gaat weer. "Wat nou weer" zeg ik met een verveelde stem. "Nou nou het kan wat liever tegen je schatjee" hoor ik een hele bekende stem terug zeggen. "Kaaajjjj ik dacht dat je de postbode was" zeg ik met rode wangen. Kaj geeft me een zoen op mijn wang. "Je bent echt schattig als je bloost" zegt Kaj tegen me. Ik bloos nog erger en geef hem een kus op zijn mond. "Kun je wat wiskunde opdrachten voor me nakijken en uitleggen". "Ja hoor maar ik zeg niet dat ik alles snap daar moet je Jinte of fleur voor vragen". "Ja de andere die we beiden niet snappen vraag ik aan hun" zeg ik terug. We lopen samen naar boven en pak mijn wiskunde boek.
Pov Sam
Ik hoor de deurbel en loop rustig naar de deur. Ik zag Jinte al voor de deir staan en laat haar voor de grap ongrduldig wachten, want dat ziet er zo schattig uit. Het is al avond en mam en pap zijn al vertrokken naar hun hotel. Na een paar seconden extra wachten trek ik toch maar de deur open. Jinte vliegt me on mijn armen wat er heel ongemakkelijk uit kwam te zien. Jinte krukte naar binnen en plofte op de bank en ik ging haar spullen naar boven brangen. Uiteindelijk krukte Jinte me achterna met een tas om haar schouders. Ze liep mijn kamer binnen en plofte op het bed. Ze ging even liggen na een tijdje ging ze overeind zitten. "Ik denk dat ik even ga douche. Wil je me helpen met mijn verband" vroeg ze heel lief aan mij.
Pov Jinte
Ik deed mijn broek heel ongemakkelijk uit, want dat was nog best vreemd maar Sam leek het niet zo erg te vinden. Hij liep naar me toem en streelde met zijn hand over mijn been. "Ik zal heel voorzichtig zijn lief" zei hij zacht maar heel vertrouwelijk. Hij deed heel rustig het verband eraf. Hij kwam steeds dichterbij met zijn hoofd ik voelde zijn lippen zacht op mijn mond drukken hij kwam rustig naast me zitten en tilde me op zijn schoot. Ik voelde zijn tong naar binnen komen wat een lekker gevoel was. Zijn hand gleed van mijn wang naar de onderkant van mijn shirt. Hij wou mijn shirt uitdoen en ik liet hem zijn gang gaan. Hij strok rustig mijn shirt over mijn hoofd en ik het zijne over zijn hoofd. "Wil je dit wel" vroeg hij. "Ik weet het niet" zei ik terug. "Ik kan echt wel wachten hoor. "Oke kun je me wel helpen met douche. Het is wel erg vernederend, maar ik kan het gewoon niet zo goed alleen" zij ik met blozende wangen. "Tuurlijk wil ik je helpen. Vind je het dan goed als ik mee douche" vroeg hij terug. "Ja hoor" zei ik zacht. Hij tilde me op en liep naar de badkamer. Zijn badkamer was mega er stond een mega douche en een mega bad. "Waarom moet ik nou weer zo ongemakkelijk zijn een jongen mee vragen te douche omdat jij het niet kan" denk ik bij mezelf. Ik hinkel naar de douche en zet hem alvast aan. "Zou je even kunnen weg kijken" vraag ik aan Sam. Hij draaide zich om. Ik deed rustig mijn broek BH en onderbroek uit en liep de douche in. Een paar minuten later kwam Sam erbij staan en hielp me overeind te blijven. Toen we de douche uitkwamen gingen we in bed een film kijken. En vielen we uiteindelijk in slaap.
Zoo nieuw hoofdstukjee!! Ik hoop dat het een leuk hoofdstuk iss reageren mag altijddd! Byee xx
JE LEEST
love
Fanfictionhij liep naar binnen en ik keek hem aan en wist het meteen hij hoort bij me.