hoofdstuk 4

45 2 0
                                    

Pov Dioni

De wekker ging af ik deed rustig mijn ogen open en drukte de knop van me wekker uit. Ik stond op met de gedachte dat ik kelly wou zien. In me dromen zag ze er super mooi uit in een hele mooie jurk de rest was ik al weer vergeten. Ik liep naar beneden en propte een boterham in me mond. Deed me kleren aan en pakte me fiets.

Ik was ondertussen bij Sam aangekomen en we fietste samen naar school. We hadden jet over wat we na ons examen gingen doen. "We slagen toch gelijk met iedereen" vroeg Sam. "Ja volgems mij wel" zei ik terug. "We kunnen toch met zijn allen op vakantie ergens heen als feest dat we zijn geslaagd" zei Sam. "Omg Sam je bent geniaal!!" zei ik terug.

We waren op school aangekomen. We zagen Kaj en Jai staan en wouden gelijk ons idee vertellen maar de bel ging en we moesten al naar ons kluisje. Dus we besloten het in de pauze te vertellen.

De lessen waren lang en saai, maar gelukkig was de pauze aangebroken en ik en Sam wouden ons geniale idee gaan vertellen. We zaten met zijn vieren aan een tafel en ik en Sam zaten te popelen om het te gaan vertellen dus sam begon "We hadden het idee om met zijn allen op vakantie te gaan als we slagen". "Super leuk idee man ik ga mee" zei Jai. "En als iemand niet slaagd" vroeg Kaj. "Dan kunnen we nog wel gaan of een jaartje wachten" zei ik. "Wanneer gaan we het de meiden en casper vertellen" vroeg Sam. "We kunnen ze appen dat we ze vanmiddag moeten spreken, dus afspreken" zei ik. "Oke ik app wel ff" zei Kaj.

Kaj: hey kunnen jullie vanmiddag afspreken? we hebben iets belangrijkss!!

Kelly: uuhhmm denk dat ik wel kan. Bij wie dan?

Sam: Bij mij :)

Jinte: Ik kann. En dan blijf ik ook mee eten bij je als dat mag??

Sam: tuurlijk mag jij dat schatje.

Casper: Ik kan ook!

Fleur: Ik kan wel maar niet zo lang want ik moet vanmiddag ook nog naar voetbal training.

Jai: Is goed schatje van me!

Yess dat is geregeld denk ik in mezelf. De dag ging nog even sloom. Na school gingen we naar Sam en waren we aan het wachten op de andere.

Pov Fleur

Ik en Kelly liepen naar de fiets. We hadden voor de school afgesproken, want we hadden twee verschillende fietsenstallings. Toen we voor aan kwamen zagen we Jinte en Casper nog niet klaar staan. "Ik vraag me af wat ze willen zeggen" zei Kelly. "Ja ik ook" zei ik terug. Op dat moment kwamen Jinte en Casper aan gelopen. "Een leraar moest nog ff wat bespreken" zei Casper. "Is niet erg pak maar snel je fiets ik ben nieuwschierig" zei Fleur. Casper pakte snel zijn fiets en nam Jinte achterop. en we fietste weg. De hele tijd hadden we het over wat ze misschien zouden gaan vertellen. Na 30 minuten fietsen naar Sam's huis en nog heel even verdwaald zijn waren we aangekomen. We liepen naar binnen ik rende snel op Jai af we vielen samen op de grond en gaf hem een lange kus op zijn mond. We liepen de kamer in en gingen rond een grote ronde eet tafel zitten Het viel me op dat Sam echt een heel groot huis had vergeleken met mijn kleine maar wel gezellige huis. "We hebben een super leuk idee" zei Sam en haalde me uit mijn diepe gedachten. Ik voelde dat Jai me hand vast pakte. "Omg wat dan" begon kelly. "Jullie hebben toch allemaal eindexamen dit jaar" vroeg Kaj. "Ja tuurlijk lekker lang vakantie" zei Casper. "We wouden als een soort feest van dat we slaagden als we allemaal slagen naar een warm land gaan" zei Dioni met een super blij gezicht. "wauw wat een top idee is dat" zei Jinte. "Dus wel nog ff navragen aan je ouders en we moeten nog kijken waar we heen gaam" zei Jai. "Ik denk dat ik sowieso mag, want mam vroeg of ik niet een keer met vrienden op vakantie ging" zei Casper. "Maar is het niet een beetje stom voor degene die heel misschien wel zakt" zei Jinte. "Dan kunnen we nog steeds wel gaan maar dan noemen we het geen feest" zei Kaj.

Na een paar uur ideeën opzoen waar we heen zouden willeb waren we er uit we gingen naar Hawaii in super mooie huisjes. "Het word echt super leukk" zei ik. "Ja ik hoop van wel" zei Jinte. "Ik moet maar eens naar huis we gaan zo eten" zei ik terug. Ik liep naar Jai gaf hem een lange kus op zijn mond en liep naar mijn fiets. Ik zei iedereen gedag en fietste naar huis toe met allemaal leuke gedachten over de vakantie die me tegemoet kwam.

Pov Jinte

Iedereen was naar huis ik kwam tegen Sam aanliggen op de bank. Ik draaide me naar hem toe om hem een kus te geven. "Denk je dat je mee kan met je been enzo" vroeg Sam. "Ik hoop het ik vraag het morgen aam mam, maar ik weet het nog niet zeker want de wond is nog niet geheeld" zei ik terug. "Ik hoop echt dat je mee kan schatje" zei Sam en gaf me een zachte kus op me voorhoofd. Ik pakte de afstandsbediening en zette een leuke film aan. Het was een romantische film. Sam legde zijn hand op mijn buik. Ik vielde zijn warme hand door mijn dunne shirt heen. Mijn hardslap ging omhoog en voelde me buik kriebelen. Ik keek hem heel even aan hij kwam steeds dichterbij ik voelde zijn lippen op de mijne drukken. Na een tijdje op de bank zoenen hoorde we de oven piepen. Het eten was klaar. Sam liep naar de oven en pakte de pizza's eruit en deelde hem in stukjes. Ik pakte een stukje en at hem op. Ik vond pizza niet eens zo lekker, maar omdat hij erbij was kon dat me niet zo schelen. Nadat we de pizza op hadden hoorde ik de voordeur opengaan en een hoge vrouwenstem roepen "Ik ben thuis lieverdd". Ik wist dat het de moeder van Sam was. "Jinte is hier ook mam" riep Sam terug. "Ooh wat leuk kan ik haar eindelijk ontmoeten" zei zijn moeder terug. Ik hoorde haar hakken hierheen lopen en zag de deur opengaan. Ik krukte naar haar toe. "Heyy ik ben Jinte de vriendin van Sam" zei ik. Kon ik niet iets beters verzinnen dacht ik bij mezelf. "Hey Jinte ik heb veel van je gehoord vam Sam je bent vast een leuke meid" zei de moeder terug. Ze liep naar de koelkast en pakte er een salade uit. "Was jullie pizza lekker" vroeg ze aan Sam. "Ja vond hem wel lekker hoor" zei Sam terug. Sam pakte me hand en nam me mee naar boven ik krukte zo snel mogelijk achter hem aan. Ik liep zijn kamer binnen wat me opviel was dat zijn kamer er best wel schoon uitzag. Ik ging op de bank zitten die in zijn kamer stond en sam kwam naast me zitten en gaf me een kus op me wang. Ik hield ervan als hij me kusjes gaf dat gaf me een goed gevoel. Na een paar uur hoorde ik de bel rinkelen ik wist dat het mijn moeder was. "Ik moet maar eens gaan schatje van me" zei ik tegen Sam. "Waarom gaat de tijd toch zo snel als ik bij jou ben" vroeg Sam. "Ik zou het niet weten, maar het is wel zo" zei ik terug. Ik krukte de trap af en zag me moeder al staan. Ik zag dat mam met de moeder van Sam aan het praten was. Ik gaf Sam een snelle kus op zijn mond en krukte naar mijn moeder toe. "Hey lieverd hoe was je dag" vroeg ze. "Echt geweldig" zei ik. Ik wou haar meteen vertellen over de vakantie maar het was nog niet het goede moment. Ik wou het pas na de volgende wond controle vertellen en die was morgen ochtend. We gingen de deur uit naar de auto en reden naar huis. Toen we thuis waren ging ik snel douchen en naar bed.

De wekker tetterde in mijn oren ik sloeg hem snel uit. Ik stond op en het eerste wat ik dacht "wondcontrole laat het goed zijn". Ik ging snel eten, aankleden, tandenpoetsen en mijn schoen aan doen. Ik riep naar mam dat ik klaar was om te gaan en ze liep naar beneden. We reden naar het ziekenhuis. In de wachtkamer was het stil en heel erg rustig, daar was ik best blij mee want dan waren we tenminste snel aan de beurt. "Jinte" hoorde ik de dokter zeggen. Ik stond op en gaf hem een hand. Ik haalde mijn verband eraf en hij keek naar mijn wond en drukte op een paar plekken of het pijn deed. Ik had weer nergens last van. Hij dat de wond er heel mooi uitzag en ik dacht alleen maar "yes dan kan ik het aan mam vragen".

Sorry voor deze latr upload ik was een beetje inspiratieloos ik probeer iedere week te gaan oploaden, maar weet niet of dat gaat lukken. Please comment zou ik wel leuk vinden en bedankt voor het lezen :) byeee xxx

loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu