hoofdstuk 2

70 3 0
                                    

Ik vermande mezelf en hinkelde de kleedkamer uit met Kelly aan me zij om me te ondersteunen. Sam liep snel naar me toe en pakte me van Kelly over tilde me op en plosde met me het zwembad in. Ik ging aan de kan zotten met Sam naast me en keek hoe Dioni en kelly elkaar nat aan spatten waren. We maakten veel lol met elkaar. Sam zei uit het niets "onze vrienden klikken wel met elkaar". Ik zei terug "ja klopt is alleen maar fijn". Ik plonsde het water weer in en trok Sam mee even keken we elkaar aan onder water tot we geen lucht meer kregen. We kwamen boven water en Sam zei "vind je het erg als ik van de duikplank ga?" Ik zei "neeh maar dan moet je wel mooi springen". Sam liep naar de duikplank en Casper kwam naast me zitten. Ik vroeg aan hem of hij het gezellig vond. Hij zei "ik vind het niet gezellig" met een pruillipje en ineens zei hij "ik vind het geweldiggg!!" Hij begon te vertellen hoe leuk kaj wel nie was en dat Sam's vrienden super aardig zijn. Ik zei jaa dat vind ik ook! En sriekem vind ik sam echt heel leuk ik kan alleen maar aan hem denken. Casper begon te glimlachen is "Jinnie verliefd!" Ik begon te blozen en zei "niet zo hard roepen man dalijk hoort hij het!" Hij bood zijn exuses aan en begon te grijnzen. Ik zei "grijns niet zo iedereen word wel eens verliefd". Ik voelde me buik snauwen om eten en zei "laten we iets gaan eten". Ik riep Sam en Casper riep Kaj. De rest liep vanzelf mee. We bestelde friet met een snackje lekker ongezond riep Kelly meteen. Dioni zei "ach je bent dun en mooi zo'n patatje kan echt geen kwaad joh". kelly begon te blozen en stompte dioni zacht in zijn zij. We hadden besteld en ik hinkelde met Sam aan me zij naar een tafeltje. Ik vroeg aan de groep of ze het gezellig haden en er kwamen allemaal grappige en gekke verhalen.

We hadden de patat op en geen zin meer om te zwemmen. Kaj riep "zullen we bij mij thuis een film kijken?" Iedereen riep "ja. "maar word het dan niet veel te laat" vroeg ik. Kaj zei "we kunnen ook met zijn alle bij me overnachten de meiden kunnen in de logeer kamer en de jongens bij mij". Kelly riep meteen "doen we iedereen hun ouders ff appen dat we vannacht niet thuis komen". Ik zei tegen Sam "maar ik moet me verband nog wisselen". Sam zei terug "dat kan ik ook wel voor je doen". "Ja kan je wel maar ik heb mijn verband niet bij me" zei ik terug. "Kun je je moeder niet appen" vroeg Sam. "Uuh jaah ga het proberen" zei ik.

We zaten in de auto me mobiel maakte een gek geluidje. Ik wist dat het een bericht van me moeder was. Ik was bang dat ze het niet wilde brengen, maar tot mijn verbazing antwoorde ze "is goed wat is het adres" ik antwoorde het adres terug. En mam appte "tot zo". Ik riep blij naar Sam "ik kan blijvenn!!" Sam lachte naar me en gaf me een kus op me wang. Ik voelde dat ik moest blozen. Ineens begon Jai mee te zingen met de muziek. Zo volgde Fleur en de rest. 

We zaten bijna allemaal rustig op de bank bij Kaj thuis. Fleur kwam aangelopen met een glas drinken maar doordat ze struikelde gooide ze het glas vol cola over Jai heen. "Ow sorry shit dit gebeurd mij dus altijd" zei Fleur wanhoping. " het is niet zo erg hoor" zei Jai terug. "Loop ander even mee naar de keuken dan haal ik het eraf voor zover dat zal gaan" zei Fleur terug. Jai liep mee naar de keuken

Pov Fleur

We stonden in de keuken ik pakte een doekje. Toen ik me omdraaide zag ik ineens de super mooie sixpack van Jai. Ik schok en vroeg "waar is je shirt?". "Uhh achter me rug, maar je moet hem er pakken" zei Jai terug. Ik begon even te lachen en wou zijn shirt pakken, maar iedere keer daaride hij zich weg. Op een gegeven moment lagen we samen op de uitgeput op de grond in de keuken. Jai stond op en zei "ik pak boven wel een shirt van Kaj. Ga je mee of ga je naar de kamer". Ik ga wel ff mee" zei ik buiten adem terug. We liepen de trap op hij pakte een shirt van kaj uit de kast en gaf me een kus op me wang. Me buik ontplofte waarom was hij zo lief?!? Ik wou de trap aflopen, maar ik zat zo in de wolken dat ik bijna de trap af viel dus Jai pakte snel me hand en zei "ik laat je niet meer los vandaag".

Pov Casper

Kaj zat tegen me aan dat voelde heel vertrouwd. Fleur en Jai liepen weer naar binnen. Ik zag dat ze hand in hand liepen dus glimlachte een beetje naar Fleur. "Heyy dat is mijn shirt" riep Kaj ineens in me oor. "Rustig Kaj het is maar een shirt je hebt er genoeg" zei Fleur een beetje kattig terug. Ik voelde dat Kaj mijn hand wilde pakken. Maar dat durfde ik niet in het openbaar, dus ik zei snel "sorry hoor, maar ik moet even naar de wc". Ik liep naar de wc terwijl ik niet eens moest. Ik spoelde door deed de deur open. En ineens stond Kaj voor me. Ik deinsde naar achter, omdat ik schok. "Wou je mijn hand niet vast houden" vroeg Kaj met een teleurgesteld gezicht. "Jawel maar niet zo in het openbaar dat vind ik gewoon een beetje eng" zei ik terug. We keken elkaar even aan. Kaj kwam dichterbij en ineens botste zijn lippen tegen de mijne. Na een tijdje zoenen liepen we terug de kamer in. De film was afgelopen en we waren van plan te gaan slapen.

Pov Jinte

"Pssstt" zei ik tegen Sam. "Wat is er schatje van me?" vroeg Sam. "Zou je misschien nieuw verband om mijn been doen in een apparte kamer?" vroeg ik aan hem. "Tuurlijk altijd" zei Sam. Ik krukte naar een kamer met een schattig tweepersoons bed. Ik ging op het bed zitten en Sam draaide de deur op slot. Ik haalde rustig het verband eraf, tot ik werd onderbroken door de hand van Sam. "Ziet het er eng uit" vroeg Sam. "Het valt wel mee hoor de wond is bijna geheelt" zei ik terug. Ik ging verder het verband er rustig afhalen. Toen het eraf was keek Sam er even verbaasd naar. "Het is wel heel mooi geheelt zeg" zei hij tegen me. "Ja hij is ook bijna dicht en dan mogen de hechtingen eruit en het verband eraf" zei ik blij terug. Sam legde zijn hand heel voorzichtig op mij been en kwam dichterbij. Ik voelde zijn zachte lippen de mijne raken. Het voelde magisch. Hij trok rustig zijn hoofd weer weg. Ik keek hem diep in zijn ogen en vertelde bijna met mijn gedachten hoe magish het was. "Zou je mijn vriendin willen zijn allermooiste" vroeg Sam. "Ja!" zei ik met kraaloogjes en kusde hem op zijn mond. Hij bond snel het verband om mijn been en we liepen weer naar de kamer. Iedereen was alles aan het opruimen dus ik besloot ook maar te helpen voor zover dat lukte. Na een tijdje krukte ik naar bank om even te gaan zitten. Sam kwam naast me zitten en gaf een kusje op mijn wang. "Gaat het wel een beetje" vroeg hij. "Het gaat prima alleen een beetje vermoeid" zei ik terug. "Zullen we maar gaan slapen" riep Sam door de kamer. "Lijkt me een goed plan" zei Dioni terug. "De meiden gaan in de logeerkamer en de jongens in mijn kamer" zei Kaj. Ik krukte naar boven en legde mijn pyjama klaar en douche spullen. Ik hinkelde naar de douche waar alle meiden waren. "Zou je de deur op slot kunnen doen" vroeg ik aan kelly. "Ja tuurlijk" zei kelly. Ik stapte onder de douche. Na een kwartiertje was ik klaar. Droogde me snel af en deed mijn haren in de handdoek. Ik pakte mijn korte broekje en een hempje (tuurlijk ook mijn onderbroek en bh) en deed ik aan. Ik hinkelde naar bed en ging liggen. Even dacht ik nog aan de kus van Sam. Wat was hij lief.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben jullie nog tips laat dan een reactie achter please?! Ik probeer zo snel mogelijk een nieuw hoofdstuk online te zetten
Byeexxx

loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu