hoofdstuk 3

61 2 0
                                    

Pov Jinte

Ik deed mijn ogen langzaam open. Het was al erg licht buiten ik hoorde wat stemmetjes beneden. Ik kijk naar de klok en schok wakker. Ik deed mijn haar in een staart en hinkelde de trap af. Ik zag iedereen zitten behalve Sam. Dus hinkelde ik weer naar boven poetste snel mij tanden en liep de kamer van Kaj in. Ik zag Sam liggen. Wat lag hij er schattig bij.

Pov Samuel

Ik hoorde iemand de trap op lopen dus trok snel de deken over me heen en ging liggen. Langzaam hoorde ik de deur open gaan, dus sloot ik mijn ogen. Ze liep langzaam naar me toe. Ik schoof een beetje op zodag ze bij me kon gaan liggen. Ze kwam naast me liggen en ik deed de deken over haar koude lichaam. Ze voelde heel even aan me buik. "Heb je lekker geslapen" vroeg ze na een tijdje. "Ik heb heerlijk over jou gedroomt" zei ik terug. Ik kon zien dat ze bloosde. We bleven een tijdje liggen tot we dioni hoorde roepen "komen jullie nog tortel duifjes". Ik begon even te lachen kusde Jinte op haar mond en nam haar me naar beneden.

Pov dioni

We waren uitgegeten en ik zat helemaal vol van al het eten. "Wat gaan we vandaag eigenlijk doen" vroeg ik aam de groep. "Ik zou het echt niet weten" zei Kelly terug. "Laten we gaan shoppen" riep Kaj. "Maar ik heb niet zoveel geld" zei Kelly erop terug. "Wat denk jij mijn ouders zijn miljoenair. Ik betaal vandaag alles" zei Kaj tegen de groep. "Maar hoe moeten we je daar ooit voor bedanken" vroeg Fleur met grote ogen. "Dat hoeft niet ik weet zeker dat jullie geweldige mensen zijn en dat ik jullie nog heel lang ken" zei Kaj terug. "Je bent echt tof man" zei ik terug. Ik pakt Kelly's hand en verluisderde in haar oor "laten we gaan". Ik stond op maar struikelde over de stoelpoot dus viel boven op Kelly. "Nu val ik letterlijk op je" zei ik voor de grap. Kelly begon te lachen en kusde me heel lang op me mond. "Ik hou van je" zei ik zacht tegen haar.
Pov Fleur

We waren aangekomen in de stad. Ik en de meiden liepen meteen naar een cute jurken winkeltje. Ik hield zelf niet zo van jurkjes maar de meiden wouden heel graag dat ik me ging. De jongens zaten op een bankje in de paskamers. Ik had 5 jurkjes die ik wou gaan passen die me wel leuk leken. Het eerste jurkje was verschrikkelijk hij was heel licht blauw. Meestal vond im dat wel een mooie kleur maar nu was het echt verschrikkelijk want het model zat ook niet. Ik besloot het witten korte jurkje te passen. Hij zag er super cute uit dus ik liep ermee de kleedkamer uit. Jai begon meteen te stralen ik zag dat hij hem super vond. "Wooow je ziet er echt prachtig uit in die jurk Fleur" zei Jai. "Ahw dankje. Ik vind hem zelf ook wel mooi" zei ik terug en gaf hem een kus op zijn wang en liep de kleedkamer weer in. Ik pakte een rood jurkje dat ik voor de grap wou passen het stond ook echt helemaal niet dus deed hem meteen weer uit. Het een na laatste jurkje was vel roze en hing bijna tot de grond. Ik deed hem aan maar vond hem ook niet zo mooi staan. De laatste jurk was zwart en kort ik was aan het twijfelen omdat ik meer van kleurtjes hield, dus besloot aan Kelly te vragen hoe hij stond. "Hij staat echt super mooi" zei Kelly met een super blij gezecht terug. Ineens voelde ik handen in me zij. Ik keek de spiegel in en zag Jai achter me staan. "Hij staat je prachtig schatje" verluisderde hij zacht in mijn oor. Ik gaf hem een kus op zijn mond.

Pov Kelly

We liepen de jurkjes winkel uit ik had een licht roze jurk gekocht. Fleur had twee jurkjes gekocht en Jinte had er 1 gekocht. Jinte besloot dat we naar de Only gingen. We liepen de Only in en ik keek een beetje rond. Ineens zag ik een super leuk blousje hangen, dus ging hem meteen passen. Toen ik hem aan had zag hij er super cute uit al vond ik dat zelf. Ik liep de kleedkamer uit om hem beter te bekijken. Ik zag Dioni heel lief naar me kijken en hij liep naar me toe. "Hij staat je echt super schattig lekkerding van me" zei Dioni met een zwoele stem. Ik kleedde me weer om en ging betalen bij de kassa. Jinte had 5 shirts uitgezocht en 3 blousjes. Ik keek haar stom verbaasd aan. "Als je moet shoppen moet je het ook goed doen" zei Jinte terug. Ik begon te lachen en Jinte ook. Toen we uitgekeken waren naar kleren gingen we nog ff naar schoenen kijken. Ik zag niks leuks Jinte en Fleur hadden wel schoenen gekocht en alle jongens ook. "Ik heb echt honger" zei Casper super random. "Komt goed de mac is vlak bij" zei Dioni terug. Toen we bij de mac waren hadden we allemaal super veel honger en pijn in onze voeten van het lopen. We gingen rustig eten. Na het eten gingen we maar naar huis, want we hadden geen zin meer om in de stad rond te lopen. Iedereen ging naar huis eigen huis, want we moesten morgen weer naar school. Het was al laat dus ik ging maar in bed liggen. Ik appte nog even met Dioni en ging slapen.

loveWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu