selin direk " hayır be ne hoşlanması ben onu arkadaşım olarak görüyorum " ben direk peline döndüm " pelin artu sana vurdumu yada zarar verecek bişe yaptımı " oda " hayır be ben her fırsatta ona vurdum bişeler fırlattım hatta yatağın yanında lamba vardı lamba fırlattım sonra zaten ışık cırladı direk odadan çıktım " lambamı mdlksks aslan kankam benim ve " ee ışık siz niye kavga ettiniz " dedi selin " ya öküz ben uyanmayınca su attı suratıma oda yet memiş gibi çok yavaş bi şekilde bana şamar attı ya bana bana vurdu öküz o ara ellerimde çözülmüştü elime ne geçiyosa fırlattım bir tane bardak vardı onu attım arkasını dönünce arkasına geldi salağın sonra direk odadan kaçtım aşşa indim kapıyı açtımki kaçarken daha hızlı olalım kapıyı açınca direk sizin odalara gelmeye başladım tam merdivenleri bitirmiştimki o öküz geldi bende direk aşşa indim bir daha mutfağa girdim bardak tabak herşeyi ona fırlattım en son porselen tabak vardı onu tam alıp atacaktım ona bana dediki bak kumsal arkadaşının kaynanasının en sevdiği porselen takımı yapma dedi bende onu bırakıp başka bişe attım ondan sonda zaten beni durdurmak için silah attı sonra zaten siz geldiniz " dedi oha kaynanamı " o salak kumsalın kaynanasımı dedi "dedim hepsi bana döndü ışık evet der gibi kafa salladı bende " oha ama ya ne kaynanası " deyince hepsi gülmeye başladı pelin gülerek " şimdi sana gelelim kumsal hanım kubilay aşşa geldiğinde öpmek felan bişeşer dedi ne öpmesi " dedi hassıktır ben şimdi ne dicem "şeyy "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OKULDAKİ MAFYA
Fiksi Remaja4 kız ve 4 erkek bunlar ilk önce hep birbir leriyle kavga edecekler ama sonra aralarında aşik olanlar olacakmi bakalım