LİMONATA

52 2 0
                                    

İlk öncelikle selamlar. İğrenç ötesi bir bir kitap olduğu için bu anları yaşattığım için özür dilerim.

Medyadaki Cansu'nun kankası Fadime

Sadık

1 hafta sonra

O kız beni deli ediyordu, Cansu ile birlikte geçirdiğim kısacık bir zaman diliminde onda garip duygular hissetmeye başlamıştım.

Tuhaftı.

Ben bir kızla bir gün eğlenir, ertesi gün bir daha onla eğlenmezdim. Ben ulaşılmaz biriydim.

"Abi, kalk. Berk Abiler geldi." diyen Alper'e baktım.

Bok gibi şarkı söylüyordu velet.

"Tamam sen git." dedim ve yataktan kalktım.

Üstüm çıplaktı, altımda sadece baxter vardı. Biraz aynada kendimi süzdüm.

Ne kadar da yakışıklı biriyim.

O sırada Berk'in odama dalmasıyla birlikte ellerimi göğüslerimi kapattım, hiç hoşlanmazdım bu tarz şeyleri.

"Limonatam, nasılsın?" diyip koşarak bana sarıldı.

"Berk kaç defa bana sarılma, bir gören olacak dedim. Hâlâ bildiğini okuyorsun." dediğinde başını iki yana salladı.

"Saymadım, bereketi kaçmasın diye."

"Sen Tiktok mu izliyorsun?" diye sordum masumca.

"Hayır."

Kısa ve net cevaplardan hoşlanırdım.

"O zaman iyi, yürü bakalım." dediğimde gülümseyerek yanaklarımı sıktı bu sefer.

"Ne zaman canlı yayın açıyorsun limonata?" diye sordu.

"İşlerim var, Berke. Sonra açarım." dediğimde zengin olduğumu hatırladım. Aslında canlı yayından gelen paralar benim takım elbiseme bile yetmiyordu ama yine de eğlenceliydi.

"Sadık'cım, bakar mısın?"

Abimin sesini duymamla birlikte tedirgin bir şekilde Berke'ye baktım.

"Efendim abi."

"Sana seslenmedim, bak dedim geri zekalı." diye bağırdı.

Abim Taha Gürsesoğulları biraz sinirli biriydi.

Hemen yanına gittim ama Baxterla olduğum için biraz tedirgin olsam da umrumda değildi. "Ne oldu abi?" diye sorduğumda yüzüme yumurta attı.

"Sana kaç defa dedim, Alper'i üzmeyeceksin diye. Çocuk pavyon açacağını söyleyip durdu." diye bağırdı.

"15 yaşındaki velet nasıl pavyon açabilir abi?" diye sordum istemsizce.

Alper'i hiç sevmezdim, kendisini bad boy sanan bir geri zekalıydı.

"Bu beni hiç alakadar etmez. Çocuğun psikolojisi bozuldu, git çocuğun gönlünü al."

Bir şey demeyip Alper'in odasına girdim

"Bu oyuncak ayıyla uyuyamazsın çünkü sen benimsin ulan." diye bağırıp elindeki oyuncağı yere attı.

Allah'ım, gözlerimi yıka. Bu manzarayı görecek kadar ne yaptım? Hangi fakirin bedduasını aldım da böyle bir şey yaptım?

"Abi?"

Allah'ım beyin dağıtırken Alper tuvalette ekmek mi yiyordu?

"Tiktok mu çekiyorsun?"

"Evet, pavyon açamıyorsam bari Tiktokçu olayım dedim." dediğinde kafamı duvara vurmak istedim.

"Hatta bana gecelerin prensi demeye başladılar."

Gecenin bundan haberi var mıydı?

"Ok." deyip odadan çıktım, odama giderken acaba ne tür bir günah işlediğimi düşünüyordum.

Odama geldiğimde Berk'in stipriz dansı yaptığını gördüm. "Kanka, ne yapıyorsun?" diye sordum.

"Kanka, benim hatun öğretti ama çalışmam gerekiyor."

"Hangi hatun?" diye sormaya korkuyordum ama sormak zorunda kaldım.

"Fadime'm."

Mafya Sevgilim (Neo Toprak)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin