Medyadaki Cansu
Neden her şey güzel gitmiyordu ki? Onu sevmek neden bu kadar zordu ki? O benim ölüm meleğimdi ve ben ona aşıktım.
"Cansu!" diye bağırdı bana.
"Efendim?"
"Tabii ki de efendin olacağım, ben Gürsesoğulları'nın Ceo'suyum. Cansu kaldığımız yerden devam edelim mi? Bizim hikayemiz farklı olsun." dediğinde gülümsemem soldu.
"Patron-asistan ilişkinden dönüşen bir ilişki."
"O kadar şey diyip buna mı takıldın hatunum? Hem bilmediğin şeyler var." dedi gülümseyerek.
"Ne gibi?"
"Benim mafya olduğumu bilmiyorsun." diye sırıttı.
*****
5 ay önce.
Güzel güne uyanmak isterdim ama maalesef telefonumun sesiyle duydum.
Hemen açtım telefonumu, "Bedelini ödeyeceksin kanka."
"Ne bedeli kanka?"
"Bedelini ödeyeceksin." diye bağırdı, arayan kişiye baktığımda stiplizci kankam Fadime olduğunu fark ettim.
"Fadime, bi' siktir git ya."
"Tamam Cansu, sakin ol." dedi Fadime.
"Sabahın altısında neden beni arıyorsun?" diye sordum.
"Kanka, karşı villaya dört tane taş çocuk taşındı." diye ağzını yaya yaya konuşuyordu.
"Hmm, çok iyi. Haydi git onlara." dediğimde ağlamaya başladı birden bire.
"Cansu, kek yapıp bize gelsene. Veririz onlara."
*****
Metrobüste sarımsaklı yoğurt yiyen biri vardı, leş gibi kokuyordu.
Geri zekalı Fadime'nin bok gibi parası vardı, taksi paramı ödese ne oldu ki?
"Ay bana bir şeyler oluyor." diye içimden geçirirken dayanamayarak pencereyi açması için arkama döndüğümde 1.70 boylarında esmer tenli biri ile karşılaşmayı düşünmüyordum.
Yakışıklıydı.
"Bakar mısınız, acaba pencereyi açar mısınız?"
"Tabii abla." dediğimde sarımsağın kim yediğini anlamıştım. Yüzüme çarpan sarımsakla birlikte dayanmayarak kustum.
Kusmamla birlikte sarımsaklı çocuğun "Abla iyi misin?" diye dibime gelip benim iyi olduğu dair bilgiler almaya çalışıyordu.
Adamdan uzaklaşmaya çalışırken bir yandan da etrafımda iyi misin diye soranlar çok oluyordu.
Daralmıştım.
"Abla, antibiyotik. Al ye." diyip ağzıma sarımsağı tıkmasıyla birlikte dayanamayarak çocuğun kafasından tuttuğum gibi kusmuğuma yapıştırdım.
*****
"Ne demek benim suçum polis bey?" diye mızmızlandım.
Sarımsak-kusmuk çocuk bana iğreniyormuş gibi bakıyordu.
"Rezil oldum. Ben Cabbar Pipisiküçükoğulları buna hazır değildim." diyip ağladı.
O sırada takım elbiseli, siyah düz saçlı, buğday tenli ve kaslı mı kaslı yakışıklı mı yakışıklı bir yakışıklı karakola girdi.
"Nerede benim kardeşim?" diye gürledi.
"Beyefendi siz kimsiniz?" diye sordu polislerden biri.
"Ben Gürsesoğulları Holding'in CEO'su, Gürsesoğulları'nın bad boyu, kızları tek gecelik olarak kullanan, çapkın bir o kadar da ulaşılmaz olanım. Ben Sadık Gürsesoğulları, bu kartım. Her türlü kapı açılır, kızların kalplerin kapısı da dahil." dediğinde ağzım açık bir şekilde onu dinliyordum.
Aradığım erkek tam da buydu. 😍😍
"Kardeşiniz kim Sadık Bey?" diye sordu Polis Bey.
"Alper Erözer. Kendisi evlatlık."
"Kendisi kadın satarken yakalanmış, Sadık Bey." dediğinde Sadık masaya vurdu.
"Bırakın onu."
*****
Aşkım Sadık ile nezarette oturmuş sohbet ediyorduk. Kendisi polise karşı geldiği için götüne yanlışla kalemlik gitmişti.
"Cansu, güzel götümün üstüne oturamıyorum." dediğinde güldüm.
"Yüz üstüne oturuyorsun zaten. Kardeşinin şarkıcı olan Alper Erözer mi?" diye sordum.
"Evet." diye yanıtladı.
Ay, inanmıyorum. Her gün Alper Erözer dinlemeden uyumazdım ve onu görebilme şansına sahiptim.
"Ne zaman çıkarız acaba?" diye sordum kendi kendime.
"Neden düştün mapus damlarına?"
"Cabbar diye birini kusmuğumla boğdum." dediğimde piç kahkahasıyla güldü.
"Sevdim bunu, kullanırım."
"Nerede kullanacaksın?" diye sordum saf saf.
"Öğrenirsin." dedi.
*****
Sadık'ın olan mağazalardan bir tanesinden kendime günlük kıyafet aldım, Sadık "Bu seferlik benden mapus arkadaşım." diyip başımı başıyla tokuştu.
Yanlışlıkla polisler kafasına da vurdu acaba?
"Seni bırakmamı ister misin?" diye sordu.
"Hayır, gerek yok." dediğimde tamam diyip Alper'in ensesinden tuttuğu gibi yürümeye başladı.
"Bundan sonra dileneceksin. Şarkı söylemekle olmuyor bu işler; şarkı sözlerini, müziğini, oyuncusu, yönetmeni, mekanı vs. bulmaktan sıkıldım. Adam gibi çalışacaksın, ayrıca kadın satmak nedir ya sen üç r'li erkek misin he?" diye bağırdı.
"Abi ama sen hep ben üç r'li erkeğim diyorsun." diye ağladı.
"O ayrı bu ayrı."
"Ben sadece okuldaki kızlara hava atmak istemiştim." diyip gitti.
Taksiye binip Fadime'nin adresine verdim ve yakışıklı aşkıma baktım son kez.
Onu bir daha göremeyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sevgilim (Neo Toprak)
FanficNeden her şey güzel gitmiyordu ki? Onu sevmek neden bu kadar zordu ki? O benim ölüm meleğimdi ve ben ona aşıktım. "Cansu!" diye bağırdı bana. "Efendim?" "Tabii ki de efendin olacağım, ben Gürsesoğulları'nın Ceo'suyum. Cansu kaldığımız yerden devam...