Medyadaki Abuzer
Cansu
Fadime kankamın parasını yerken o da çalışmaya gidiyordu. Fadime'nin evi çok büyüktü, kızın altın klozeti vardı.
Acaba klozeti çalsam mı diye düşünüyordum, insan sıçmaya kıyamıyordu.
Fadime'nin karşı komşuları çok iyi çocuklardı fakat bir sorunları vardı.
Hepsi Tiktokçuydu ve beyin gelişimi anne karnında durmuş bundan dolayı da zeka geriliği vardı.
Kim tiktok çekerdi ki?
O sırada kapının çalmasıyla birlikte altın terliklerimle kapıyı açtım. Karşımda Abuzer'im vardı.
Taş gibiydi, "selam bebek nasılsın?" diye sordu.
"İyiyim canım, sen?"
"Sana ıslak kek yaptım, tabağınız boş kalmasın." diye tabağı verdiğinde teşekkür ederim ama kek bok gibi duruyordu.
Kekleri severdim ama biraz tuhaftı. "Nasıl yaptın keki?" diye sordum.
"Keki yaptım, üstüne su döktüm. Al sana ıslak kek." dediğinde içimden kanka sen yanlış biliyorsun demek isterdim ama Abuzer yakışıklıydı.
"Teşekkürler." diyip yüzüne kapattım.
İğrenç bir şeye benziyordu. Onu mutfağa gidip çöpe attım, yemezdim bunu.
O sırada kapı çaldı, Abuzer tekrardan mı gelmişti?
Kapıyı açmamla birlikte güneş gözlüğü takmış, dudaklarını büzmüş olan Sadık'ı görmeyi beklemiyordum.
"Kimdi o salak?"
"Hangi salak?" diye sordum masumca.
Kolumu birden sıkıp kendine çekti. "Sana kek getiren şerefsiz, sen benimsin anladın mı Cansu? Sen sadece benimsin." diye bağırdı.
"Ben kimsenin malı değilim, tamam mı?" diye bağırdım.
"Abuzerle Birlikte olup beni kıskandırmaya çalışıyorsan başarılı bir iş." diye fısıldadı.
"Hoşt ayol, ben neden seni kıskandırayım. Yoksa... Abuzer'i mi seviyorsun?"
"Seni seviyorum, geri zekalı mısın?" diye bağırdı bu sefer.
Ben şok geçirirken Sadık bana bakıp yanağımı sıktı. "Seni seviyorum be deniz gözlüm." diye fısıldadı.
Aramızdaki samimiyet çok fazlayken ne yapacağımı bilemedim, midemde filler oynuyordu.
"Höhöhöhö."
Sadık'ın arkasından gelen Fadime, Sadıkla aramdaki kısa mesafeye baktı.
"Bu kim?" diye bağırdı bu sefer Sadık.
"Beni bu kızla mı aldatıyorsun?" diye bağırıp duvarı yumruklamaya başladı.
"Kanka, bu çocuğu bulmak için zorlandın mı?" diye sordu Fadime.
"Sen ne diyorsun ben aranan biri miyim?" diyip bu sefer yeri vurmaya başladı.
Bu seferde bu gürültüden dolayı Abuzer ve yakışıklı arkadaşları geldi.
"Bu kim Cansu?" diye sordu Abuzer.
Kalbi kırıldığını hissetmiştim, ne diyeceğimi bilmiyordum. Sadık, bana baktı bir de Abuzer'e.
"Siktir git lan buradan. Cansu'dan uzak dur." diye bağırdı.
"Sen kimsin lan? Ben Cansu'nun sevgilisiyim." diye atıldı Abuzer.
Derin bi sessizlik oluştu, Abuzer'in dediği şeyden dolayı Sadık donup kalmıştı.
"Bu doğru mu Cansu?" diye sordu Sadık, sesinde öfke ve çaresizlik vardı.
"Söylesene Cansu, Abuzer'i seviyorum desene. Kalbim Abuzer'in kalbine ait desene." diye bağırdı Abuzer.
"Kes lan kalbine sıçayım." diye bağırıp belinden silahı çıkardı ve Abuzer'in topuğuna sıktı.
"Of, çok havalı." diye bağırdım.
"Beni seviyor musun Cansu?" diye sordu Sadık.
"Seni seviyorum Sadık." diyip sarıldım.
"BANA SARILDI." diyip elindeki silahı tavana sıktı. O sırada kurşunlardan dolayı lamba patladı ve Sadık'ın alnına saplandı.
Kucağımda bayılırken ne yapacağımı bilmez bir şekilde Fadime'ye bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Sevgilim (Neo Toprak)
FanfictionNeden her şey güzel gitmiyordu ki? Onu sevmek neden bu kadar zordu ki? O benim ölüm meleğimdi ve ben ona aşıktım. "Cansu!" diye bağırdı bana. "Efendim?" "Tabii ki de efendin olacağım, ben Gürsesoğulları'nın Ceo'suyum. Cansu kaldığımız yerden devam...