Who are you?

540 30 5
                                    

-Y/n pov:-

Lementem a konyhába mert bem tudtam aludni és vettem ki egy zacskó csipszet. Tubbo már mondta, hogy itt van egy barátja, de mivel tegnap este akkor már aludt így fogalmam sincs hogy néz ki ki az. Én Tubbo barátja vagyok mióta 2 éves voltam. Persze ő 3. Igy hát nem a streamersége, hiressége vagy pénze miatt vagyok a barátja. Viszont így persze ott vagyok a streamjain, de csak néha. Hisz én is elkezdtem. Nincs sok nézőm/követőm. Viszont az az 500 ember mindig ott van nekem. Sose akartam elmondani, hogy ismerem Tubbot hisz akkor nem én érdemelném ki  a követőket. Az agyam ezeken a hülyeségeken kattogott. Mikor hallottam valamit a konyhából.Szóval kimentem. Lesokkoltam egy magasabb mint Tommy ember állt ott. Megmondhatom igazán helyes. Attól fügetlennül látta, hogy sikitani akarok. Viszont oda húzott magához. Átölelt és befogta a szám.

"Shh shh nyugi" mondta igazából nagyon megnyugtató hangjával" Ne keltsd fel Tubbot és én se tudom te ki vagy mégse sikitok" mondta kuncogva. A kezébe lenni olyan megnyugtató, biztonságba éreztem magam, de attól függetlenül vörös voltam. Mondtom ugyse látja mert a sötét konyhába vagyunk. Ekkor kilögdösött a nappaliba. Elengedt. Rámnézett és pirosodni kezdett.

" Tubbo legjobb lány barátja y/n vagyok"
Mondtam majd mosolyogtam a kicsit piros fiura tudva én is piroskás vagyok

"Én Tubbo eggyik jó barátja vagyhát a "csinalta a kis ujj dolgot" férje" mondta amin nem lepődtem meg hisz mesélte, hogy van "férje", de azt nem , hogy ki.

*reggel 7-kor*

"Te Ranboo"mondtam mert végig beszélgettük az egész hajnalt

"Mivan?"kérdezte a fiu

"Ohh csak az, hogy Tubbo 8-kor kel, de mi még mindig beszélünk pedig már 7-van"
Mondtam majd kuncogtam. Nagyon jófej srác. Nagyon birom a személyiségét. Szerintem nagyon jó barátok leszünk.

"Jó jó menjünk aludni" mondta nem tudva semmit

"Ohh akkor szálj le a kanapéról köszi"mondtam kuncogva"Hiszen ott alszol ahol én szoktam átlagban"mondtam persze nem rossz indulatból

"Akkor ha már itt vagy akkor ezt a pár óra alvást én leszek a kanapén te meg tünés az ágyam vagyhát ágyádba"mondta kicsit zavaraba

"Nem nem nem ha én ott alszok akkor te is!" Jelntettem ki és realizáltam mit mondtam így kicsit elpirosodtam

"O-oké"mondta zavarba majd bementünk abba a szobába és az ágyba felmásztunk ahol egy pár cucca volt" Sajnálom a cuccok miatt"mondta zavarba és elpakolt az én oldalamról közénk rakott egy párnát és ledőlt

"Tudod nem harapok max kicsit rugok alvás közbe nem kell ide párna"

"Oh ja hát tu-tudom persze cs-csak gondoltam tudod"beszélt össze vissza zavarában

"Oké oké nyugi"eldobtam a párnát és elfordulva aludtam. Ő is eldordult és aludt. Ez gond volt. Magasak vagyunk mind 2-en és hosszú lábunk van. Na igen és sokat mozgunk. Így ilyen 14 korül lehett mikor Tubbo ébresztett minket. Persze hogy az eggyikünk az eggyik oldalon a másik a másikon keresztül kesul aludtunk Ranbooval. Ez persze mind 2-önket elpirositott egy kicsit.

"Oh jó reggelt Ranboo és bocsi" mondtam kicsit zavaromba félig még aludva

"Jó reggelt és én bocsi y/n"ő is zavarba van hangjából halhatóan.

"Oké. 1 ti ismeritek egymást? 2, hogy kerültetek 1 ágyba? 3 14:10 van szóval keljetek fel!" Mondta Tubbo kuncogva, mérgesen és komolyan egyszerre.

"Oké oké"ki másztam az ágyból." 1 igen tegnap hajnalba a konyhába találkoztunk és beszélgettünk igazából elég sokáig. 2 azt mondta aludjak itt ő majd alszik a kanapén hisz én mondtam, hogy ott alszik ahol átlagba én szoktam. 3 oké már fönt vagyunk."mondtam ugyanugy mergesen,komolyan és kuncogva ahogy Tubbo.

Hello! Kérlek ne gyertek rám azért mert 1 ágyba aludtak! Oké? Csak barátok!Nagyon jól tudom, hogy Ranboo az Minor. Ennyit akartam! Legyen szép napotok!

I Fell In LoveWhere stories live. Discover now