Tired? I'm here

60 4 1
                                    

(Ranboo szemszöge)
*time skip: reggel*
Most keltem. Az utolsó emlékem, hogy Tubbo kiment y/n-el és utána lefekszem. Huh úgy látszik jó gyorsan bealudtam lol. Mind1 is, kimegyek iszok egy pohár teát.-Jó reggelt Ranboo-mondta jó barátom Tubbo, boldogan.-Jó reggelt Tubbs. Honann van ez a sok energia?-kérdeztem mély fáradt hangommal.-Ohh hát én 5:30-kor felkeltem és azóta tevékenykedtem-mondta a lelkes fiú.-Értem. Tegnap mizu volt y/n-el? Elmondta mi volt a baj? Aggódom érte.-mondtam, hisz tényleg aggódtam, hogy baj van.-Igen elmondta, de nem adhatom tovább. Legyen annyi elég, hogy sok volt neki ez az elmúlt időszak.-a fiu szavai kiakasztottak. Sok volt neki ez elmult időszak? Az elmult időszakban ismert meg engem! Talán miattam? Nem is akarom tudni. Hallani, hogy a lány akibe beleszerettem, miattam szenved. Nem is tudnom mit csinálnék .A gondolataimból Y/n lágy fáradt hangja zökkentett ki.-Jó reggelt srácok! Van kávétok? Rámférne. Alig aludtam.-a lányra nézve kiakadtunk. Kisírt szemek, elkent smink, kócos haj, nagy táskák, oversized ruhák. Összenéztünk Tubboval és csak néztünk egymásra majd a lányra egy párszor.-Bruh akkor van vagy nincs?-zökkentett ki minket a lány.-Nem sajnos nem csináltam, de ha kell hozhatok a kávét és valami reggelit.- mondta jó barátom, lelkesen.-Köszönöm Tubbo, de csak akkor ha nem gazos neked-kinyögött pár szót, de hallatszott, hogy hulla fáradt-Ne aggódj y/n szivesen teszem.-mondra-Oké én felmegyek y/n-el az ágyba és ha visszatérsz az ételell felébresztem-ajánlottam.-oké köszi-mondták egyszerre. Felkaptam a lányt és bevittem az ágyba. Oda feküdtem mellé.-Jólvan y/n én megyek tv-zek.-mondtam gondolva nem akarom én zavarni őt.-Ne. Kérlek maradj. Segítene elaludni-kérlelt a lány.Ott maradtam majd rá tette fejét a mellkasomra és átöleltük egymást. Pár percen belül a lány már aludt. Rövides idő után én is bealudtam. Nyilván elalvás elött rákvörösen néztem a lányt a mellkasomon. Miután elaludtam..hm semmire se emlékszem. Csak annyira, hogy 2 és fél órát aludtam, majd felkeltem a lány mozolódására. Kinyitottam a szemem és eszembe jutott hol vagyok és kivel. Ujra rákvörös lettem, de a lány még mindig aludt. Szóval elővettem a telóm és elkezdtem megnézni az üziket, ezek melett a lány haját piszkáltam. Egyszer csak hallom, hogy felkel. -He-hello Ranboo.-nézett fel rám a lány vörös fejjel zavarban.-Üdvözletem hölgyem, hogy aludt? Kényelmes volt a mellkasom?-viccelődtem.-haha. Amugy igen, és elég jól aludtam, köszönöm.-majd a lány hirtelen felült. Mind 2-en zavarba voltunk. Ránéztem a telómra....hmm már 12:30 van.-Már 12:30 van. Kéne ma is csinálni valamit.-említettem a lánynak.-Mit szólnál ha elmennénk dm-be és rossmanba, vennénk pár arcápoló és hajápoló cuccott és tartanánk egy selfcare napot?-kérdezte izgatottan. Én arcmaszk meg minden...hát igazából y/n-enért megéri, megpersze tölthetek vele még egy kis időt kettesben. Amúgy meg biztos jó lesz. -Na?-zavarta meg a lány a gondolataimat.-Benne vagyok. Készülj össze talalkozunk 20 p mulva a ház elött.-mondtam majd kimentem, és elkezdtem összekészülődni. Pár perc múlva én már kész voltam, úgyhogy tettem el pénzt a tagyimba aztán kimentem a konyhába 2 hideg vízért. Mikor eltettem ezeket a táskámba, halottam, hogy jön le valaki. Láttam y/n az. -Csini ruci-mondtam miután észre vettem, hogy egyik pólóm van rajta.-Bazki, te pólód?-láttam viccből mondja.-Hmm nekem jobban áll, és olyan illata van mint neked, ugyhogy megtartom-mondta a lány majd mind ketten rákvörösen megindultunk ki.-Tényleg jobban áll neked a pólóm.-szedtem össze bátorságom miközbe sétáltunk.-Tudom- mondta nevetve, majd csöndben sétáltunk tovább. Megérkeztünk a boltokba és vettünk egy pár cuccot. Aztán átzsaltunk a tescoba és vettünk nasikat. Haza sétáltunk és sokat hülyültünk. Annyira szép, aranyos és még jófej is.Istenem y/n tökéletes. Bámultam a lányt mint egy rossz megszállott, de ez igaz megszállott vagyok. Tökéletes, és nem tudom levenni szemeim tökeletességéről. Nagyon beleszerettem. Oh istenkém. A lány az álmaimból, ő az. Nagy elmerülésemből a lány zökkentett ki. Nyilván lol. -Ranboo jól vagy? Ugy bámulsz rám mint aki mingyárt megcsókol.-nevetett, de nem sokáig épp megáltunk egy szökőkútnál, és akkor...megragadtam az arcát, ő átkarolta a nyakam, majd megcsókoltam. Úristen megtettem, és visszacsókolt, annyira  boldog vagyok. Remélem ő is szeret. Elhúzódtunk levegő hiányba.-Öm y/n?- kérdeztem félve-Igen Ranboo?-kérdezte a lány. Mind ketten rák vörösen áltunk nézve egymásra-Leszel a barátnőm?-kérdeztem nagyon félve-Nyilván-mondta, majd megcsókolt. Miután elhúzódtunk a lágy csókból csöndbe egymás kezét fogva hazasétáltunk. Megse szólaltunk egész úton, de én mégis élveztem. Vele voltam, a lánnyal aki beleszerettem mikor megismertem. A lánnyal aki ha velem van biztonságba érzem magam. A lánnyal aki a világot jelenti nekem. Végre az enyém és ő is szeret.


Ez nem annyira hosszú, de sajnos nem sokára bekell fejezzem a könyvet. Erzsébet táborba voltam azért tartott ennyi ideig ez a rész. Melette most leszek 8.-os ugyhogy befejezem a könyvet még mielött nekiállok az 1 éves szenvedésnek.

I Fell In LoveWhere stories live. Discover now