(Y/n szemszöge)
*time skip:1 week later*
-Na helo heloo.-mondtam majd beléptem Tubboékhoz. -Mizus y/n? Egy hete nem láttalak.-mondta Ranboo.-Jaja nem kell aggódni megvagyok csak anyamék meglatták hogy elesett az öcsém a lábamba és szobafogságba tettek.-mondtam nevetve majd ránéztem a gépre.-ohh cool minecraft-mondtam majd ledobtam magam a kanapéra.-azazz, de ugye tudod hogy live-mondta Tubbo és Ranboo egyszerre és rámnéztek.-Ömm bro ez nyilvanvaló likee streamerok vagytok he.-mondtam,de a fiuk megvoltak lepődve.-Hallod y/n, jól vagy? Mert elég furán viselkedsz,pedig nem szoktál.-mondták a fiuk aggódva.Biztos hogy nem mondom el nekik, főleg nem liveba. Majd ha privátba leszek Tubbsal. Persze csak neki, senki másnak. Gondoltam hisz nyilván nem fogodom elmondani Ranboonak mi a baj, alig ismerem. -Persze miert ne lennék jol? Jo bolondok vagytok!-mondtam ignorálva a tényt, hogy nem szobafogságba voltam és nyilván valóan máshogy viselkedem. Vajon sejtik, hogy mi a baj? Remélem nem. Remélem beveszik a dumam, hisz elég jó színész vagyok.Gondoltam miközbe kínos csöndbe bámultuk egymást. -Hát jó y/n mi streamelünk, addig is te foglald el magad.- mondta Tubbs. -Ahh tudod mi lenne jó?- kérdezte Ranboo. -Na mi?-válaszolt Tubbo miközbe próbált játszani.-Csirke szárnyak, vagy egy kis meki-mondta a fiu aki nagyon éhes volt már.-Mi lenne ha mind 2-mondtam én, hátha tetszik nekik az ötlet.-Jó ötlett, okos lány vagy te y/n.Áthívhatnánk ma Aimseyt , Goggyt, és Tommyt, és csinálhatnánk kajálós beszélgetős streamot.-mondta Ranboo.-Billzo? Őt nem hívjuk meg?-kérdeztem kíváncsian-Végülis de meghivhatjuk. Hivd fel őket és kérdezd meg mit rendelj és rendeld meg a kaját, oki?-mondta Tubbs.
-Oksii-mondtam majd kiszaladtam a szobából és elkezdtem amit csinálnom kellett.
*time skip:1 óra mulva*
Mindenki megérkezett és a kaja is. Leültünk és nekiálltunk streamelni. A chat nagyon örült mert instán lévő kérdésekre válaszoltunk.-Szóval arra gondoltunk mind kiteszünk storyba, hogy lehet kérdezni és utána 1-esével felolvasunk 1-1-et.-mondta Billzo.-Yes ésss én ki is raktam.- mondta Ranboo. -Oké oké, addig szét osztom a kajákat.-mondtam majd mindenkinek kiosztottam a kajáját.-EZAZZ LILA MONSTER-kiáltottam majd felbontottam és elkezdtem inni.-Ez a lány ez bolond.- mondta...konkrétan mindenki,majd elkezdtünk nevetni.-oh shit mennyien irtak mi a fasz.-mondta Tommy.-Mit vártál hülye? Híres streamerek vagytok.-mondtam majd mindenki elkezdett nevetni.-Jojo naa mondom az elsőt,szóval a kérdés úgy szól:Tört már el csontod?ömm amugy nem-mondta Bill-Oké i'm next, szóvall a kérdés ugy szól: voltál már valaha szerelmes első látásra?hát öm- i-ige-en.-mondta Ranboo zavarba és mindenki neki állt mosolyogni. -ahw ez aranyos.Most én jövök...szóval a kérdés ugy szól: szerinted Tubbo, hogy bírja, hogy összejövőbe van a két legjobb barátja? Ömm nem tudom mizus Ranboo és y/n között, de szerintem Tubbo jól birja-mondta Goggy nevetve.-Elnézést én miért nem tudok ilyenekről y/n?-szólalt meg Aimsey. -Majd meselek nyuga van-erre csönd lett. Mindenki szeme köztem és Ranboo között cikázott. Nagyon zavarba voltam és éreztem, hogy rák vörös voltam. Egyszer csak egy donation törte meg a csendet.
*donation: hopp milyen csend lett.*
Ezen mind elkezdtünk nevetni. -jaja, na mind1 haladjunk-mondta Tubbo és láttam, hogy látta, hogy beszélnie kell velem.
*time skip:2 órával később*
-HAHAHAHAHA-fulladt meg éppen Tommy, mert Billzo leitta magát, de nyilván mindenki nevetett. -Jólvan jólvan, mára elég volt ennyi srácok. Vigyázzatok magatokra!Sziasztok.-mondta Tubbo majd mindenki elköszönt és kikapcsolták a streamot. -Y/n elkisérnél a konyhába a kajámmal-mondta a fiu aki már arra várt megbeszélje mivan velem mert tudta valami nem okés.-Persze Tubbs.-mondtam tudva mi lesz. Előre engedett és hallottam ahogy sugja a többieknek, hogy ki ne jöjjenek most. -Na szóval mond mi történt veled? Mivolt ez az egész te és Ranboo? Na meg a mai nap kezdetén mikor bejöttél? Miert beszéltél ugy? Láttam, hogy hazudsz ugyhogy szeretném, hogy elmesélj mindent, aggódok érted. Kérlek y/n tudod, hogy itt vagyok.-a fiú hangján hallani lehett, hogy nagyon aggódik.-Gyere velem a nappaliba és elmondok mindent-megfogtam a karját és kiültünk a nappliba. Uristen, most muszály lesz neki elmondanom mindent. Istenem félek, pedig ő a legjobb barátom.-Szóval..hol is kezdjem. Ma reggel, azért voltam olyan mert anyuékkal nagyon össze vesztem. Majd mikor úton voltam ide rosszul lettem. Most ettem a héten elöszzör. Tubbo a szüleim elválnak és engem hibáztat anyu, apu elköltözik a jövöhéten és anya kiakar baszni a lakásból. Nem tudok hova menni, és ha nem lenne elég a suliba piszkálnak és borzasztóan beleszerettem Ranbooba. Nagyon sajnalom Tubbo. Azt hogy nem mondtam el és azt hogy beleszerettem a legjobb barátodba...-mondtam már zokogva. Tubbo nézett rám kikerekedett szemekkel. Sok volt neki, de láttam, hogy megtelnek a szemei könnyekkel és átölelt.-Y/n semmit se szeretnék jobban annál, hogy boldog legyél. Eggyáltalán nem zavar, hogy beleszerettél Ranbooba, és megoldjuk, hogy hol lakj oke? Itt vagyok, bármi legyen, nagyon szeretlek y/n, segítek.-mondta Tubbo sirva. Ott ültünk a kanapén sirva ölelkezve. -Köszönöm Tubbs, nagyon szeretlek, és én is itt vagyok ha van bármi.-elhuzodtunk az ölelésből majd felmentünk a fürdőbe rendbe rakni magunk mert kisirt szemekkel nem mehettünk vissza.Annyira szerencsés vagyok, hogy itt van nekem Tubbo. Tudom bármibe segit, és ezt viszonzom is. Örülök, hogy Ranboon se akadt ki.-Y/n, hahó-mondta barátom mert elbambultam.-Kész vagyok, és te?-kérdezte a fiu.-1 pillanat-tettem fel szájfényemet-és megis vagyok.-amint befejeztem a mondatom megindult a többiekhez, de megfogtam a karját és vissza húztam.-Tubbo senkinek semmit ne mondj oké?-mondtam aggódóan pedig tudom, hogy nem mondja el.-Ne aggódj tudod, hogy nálam a titkaid biztonságba vannak.-nézett rám a fiu-de mostmár tényleg menjünk mert már biztos aggódnak.-nevetett a fiu.-jolvan jolvan.-majd lementünk a többiekhez. Amint leértünk észre vettük, hogy már mindenki alszik, ránéztünk az időre és már 3:00 volt, szóval lefeküdtünk mi is aludni.
(Btw este volt a stream ezt igy
gondoltam közlöm. -író-)
Helo helo! Kezdek visszatérni drágáim. Remélem tetszik ez a rész is. Próbálok nemsokára hozni kövi részt. Addig is puszillak titeket, jó estét<3
YOU ARE READING
I Fell In Love
FanfictionSziasztok! Sajnálom a helyesírási hibákat és a káromkodást. STORY: Tubbo legjobb barátja vagy. 16 éves és Ranboot crusholod. Többet nem árulok el, menjetek olvasni puszi<<3