-Y/n pov:-
"Most mit kő nézni?" Kerdeztem"Hát talan azt, hogy itt nekünk rajtad kivül mindenkinek eggyutt max 5 zacsija amig neked meg csak egyedül van több mint 10?!" Mondtak egyszere
"Jóhát ez van" mondtam nevetve
"Mehetünk haza?" kérdezte Ranboo
"igeeenn" mondtuk mind majd kimentünk a kocsihoz bepakoltuk a szatyrokat és beültünk a kocsiba. Én Tubbs és Ranboo közé kerültem. Tommy előre ült Goggy mellé.Egy fél óra alatt haza értünk, de én nekem csak mondták mert bealudtam Tubbs vállán, de ő Tommyval játszott a telefonon és zavarta. Átlagban nem baj neki, de nem tudott játszani miattam ezért átlökött Ranboora amit éreztem, de nem realizáltam mi történik mivel fáradt voltam és bealudtam. Még annyit éresztem, hogy valaki átölelte a derekam es rádöntötte a fejét a fejemre.
-Ranboo pov:-
Néztem ahogy Tubbo és Tommy játszik, de itt van köztünk y/n aminek örülök, de nagyon közel ülünk ezért rák vörös voltam. Nem néztem rá csak ki az ablakon és lassan nem voltam annyira zavarban mint az első 10 percben és kevésbé voltam vörös, mikor hallotam ahogy Tubbo sóhajt és átlöki rám y/n-t. Teljesen vörös lettem újra és ezt Goggy meglátta és rámnézett jelzett, hogy valamit csináljak majd ujra az utra figyelve vezetett. Így átkaroltam a derekát és fejére döntöttem enyémet. Láttam még George büszkén vigyorgó fejét a tükörbe mikor elaludtam.
-Time skip:-
Mikor felkeltem mondták, hogy hazaértünk és akkor realizáltam, hogy y/n-el aludtunk. Persze vörös lettem így kipattantam a kocsiból megragatam a cuccom és bementem, mert Tubbo már nyitotta az ajtót.
-Y/n pov:-
Hazaéerünk, felkeltettek és észre vettem, hogy Ranboo a derekam fogta és aludt rajtam, de én ez miatt ugye bár rák vörös lettem. Nem tudom miért hisz csak barátok vagyunk nem érzek semmit iránta asszem......na mind1 is felkeltettük őt is, ő kipattant a kocsiból megfogta csomagjait és berohant a házba amit Tubbo már kinyitott, így megfogtuk a csomagokat és bementünk Tuddo házba hisz a csapat ma ottalvós bulizott nála és ezért voltunk vásárolni, nasikat is vagyhát én vettem. Azt tudom, hogy mindenki lezuhanyzik átöltözik valami comfy-ba és összepakolja a kajákat amit vett a bulihoz, és persze Lani is csatlakozott hozzánk, hogy legyen más lány is.
-time skip-
Mindenki lezuhanyzott és hasonlók, majd elővettük a kajákat amiket vettünk, de én mindenkinek vettem egy kis apróságot ezt még a buli elején akarom oda adni szvl szóltam nekik, hogy jöjjenek a szobába."Na most, hogy mindenki itt van. Én jómagam vettem mindenkinek egy kis apróságot a boltokba, hogy a mai nap emlékezetes legyen."mondtam mosolygva."Szóval az első az te vagy Lani" néztem rá és átadtam neki egy kis zacskót "Remélem tetszik. Mikor megláttam a boltba rád emlékeztett."Mondtam amire elmosolyodott belenézett majd kivett egy kis dobozt amit amikor kinyitott elkezdett könnyezni.
"AWWW köszönöm y/n ez nem csak egy kis apróság" mondta majdnem sirva "Aww Lanii ne sirjj" megöleltem "Feltegyem rád?" nézett rám és csak bológatott, majd felttetem rá és ekkor látták. Egy lila kő, nekik ez ennyi, de ez a kő nagyon más volt, de nem fedtük fel elöttük titkát.(kedvenc pár soruk egy könyvből)" A következő Tubbo, drága legjobb barátom, nem is már testvérem átadtam neki a dobozt. Elég nagy volt majd kinyitotta és kihuzta belőle a nagy méh plüssöt "Ahh köszönöm y/n" mondta mosolyogva "Nézd meg az aljára esett még az az egy dolog" kihúzta egy becsomagolt kör volt, amely egy fekete sárga köves középen egy méhecske medálall rendelkező karkötőt rejtett. "ÚRISTEN IMÁDLAK" ugált a fiu majd átölelt "oké okéé, a következő az Tommy"nyújtottam neki a zacskót "köszönöm hölgyem" átvette majd mikor kinyitotta volt benne egy tommyinnit poló és csak nézett rám"VEDD KIIII" mondtam boldogan várva véleményét, de mikor kivette és megnézte a fontos rész ekezdett sirni majd átölelt "köszönöm"mondta pityeregve és elengedett bement a fürdőbe és átvette a pólót amely egy oversized Tommyinnit poló volt a hátán közös képekkel. Mindenki megcsodálta majd a csendes bámulást következő szerencsés emberük nevének felhangása törte meg"Szóval Ranboo"Rámnézett"téged utoljára hagylak, mert a tiéd különleges "oh, oké" kicsit szomorunak hangzott na mind1 is" George neked én ezt akarom adni majd letérdeltem és átadtam az úrnak a goggy szemüveget ami kivan rajva kövekkel és a masik szemüveget amit felvett ránézett a fényre megszólalt volna, de befogtam a száját"shhh nem kell tudniuk" nevettünk "oké" mondta és eltette szemüvegeit "Tessék Ranboo" kivette és feltette magára és a képeinket pedig a tokjába rakta és megölelt "köszönöm ez nagyon szép" a nyaklánc egy fekete fehér kő a másik fele pedig egy közös kép.
Sziasztok! Sok a helyesírási hiba és stb. , de este van sajnálom. :(
YOU ARE READING
I Fell In Love
FanfictionSziasztok! Sajnálom a helyesírási hibákat és a káromkodást. STORY: Tubbo legjobb barátja vagy. 16 éves és Ranboot crusholod. Többet nem árulok el, menjetek olvasni puszi<<3