-Time skip: 5 hónappal késöbb-
-Ranboo szemszöge:-
Nemsokára lemegyek meglepni y/n-t. Hiszen szülinapja lesz és ez melett már rég óta igérgetem neki. Nyilván nem tudja, hogy megyek. Ugy beszéltük meg Tubboval, hogy elviszi étterembe és ott lepem meg.Gondoltam át a tervet mikor anyukám bejött a szobába.-Fiam akkor jövőhét kedden mész? Ah remélem rátudod beszélni, hogy jöjjön le ide, igazán megismerném már azt a lányt akiről ennyit mesélsz-kezdett bele anyukám a 2 millio éves beszédébe.-Igen anya. Szerdán van a szülinapja, és tuti rábeszélem, hogy betudjam már mutatni.-mondtam neki-Most pedig ha nem haragszol meg még elkell menjek neki ajándékot vegyek-mondtam, és azzal a lendülettel kimentem a szobábol, felkaptam cipőm és pulcsim, majd kimentem. A plázába megérkezve bementem egy ékszer boltba első sorban és ott vettem neki egy gyönyörű lila nyakláncot, és hozzá egy fülbevalót és karkötőt. Következő megállóhelyem a kristályos volt. Vettem neki egy pár kristályt, majd rohantam a ruha boltokba, ahol vettem mecsingelős pizsit, szőrmés zoknit, pulcsit. Bementem egy másik ékszeresbe ahol vettem egy közös lila karkötőt és egy összerakhatós nyakláncot. Ami igazából egy szivecske csak y/n kezőbetűje van a betehető kis szivecskén, és R van a nagy szivecskén azt szinbolizálva hogy megvédem. Majd mikor már minden meg volt, hazamentem és bepakoltam. Majd ha oda értem veszek neki virágot,csokit, és monstert. Nem sok nap és megyek. Ma szombat van. Kedden 12:00-kor indul a repülőm. Azzal kedd estére érek Tubbohoz. Azóta y/n kiköltözött töllük. Szerdán 10-re megy Tommy és Tubbo Y/n-ért. Elmennek vele fagyizni majd onann az étterembe. Ahol mikor hozzák a tortát a kiszolgálok helyett én viszem ki. Csodás lesz. Remélem örülni fog nekem. Mind1 aludnom kéne, este 22-re értem haza, most van 0:00.
-Reggel-
Lássuk a mai nappal mit kezdjek. Lehet bepakolok és akkor hetfőn relaxálhatok, meg rendbe hozhatom magam. Jólvan bepakolok.
-time skip: 4 órával később-
Na hopppá, végeztem, igaz 4 órába telt, de nem baj. Mosstt az idő 16: 27. Oké akkor streamolok eggyet.
-stream után-
Jólvan mostmár huzok aludni. Komolyba streameltem kemény 8 órát így most van 0:27. Gondoltam majd elmentem aludni.-Álomban:-
-Boldog szülinapott-jöttem be énekelve az étterembe, mikor megpillantottam y/n-t egy másik fiu kezét fogva az étterembe.-Öhm Ranboo t-te mit csinálsz itt? Megirtam neked, hogy végeztünk, mert találtam jobbat-mondta ugy látszik már ex csajom.-Mivan? Nem jött nekem semmi ilyen át. Viszont h-ha szeretnéd e-elmehetek.-Már sirás szélén állva mondtam neki. Reméltem azért azt mondja maradhatok...dee-Igen kérlek az jó lenne. Ne haragudj-amint Y/n ezeket a szavakat kimondta kirohantam sírva, majd térdeimre estem összetörve.-Felkeltem-
-JÉJZUSOM.-kiáltottam levegő után kapkodva.Mi a faszom volt ez az álom? Ugye nem egy jel, hogy inkább ne menjek? Vagy csak félek, hogy nem fog nekem örülni? Áh teljesen kivagyok. Nem ronthatom el, tulságosan szeretem őt.Ezek után vissza feküdtem aludni.-Reggel 10-kor-
-Jóreggelt anya-mondtam édes anyámnak mikor lementem reggelizni.-Jó reggelt fiam. Te halottad hogy valaki sikitott reggel 5-kor valami olyasmit, hogy -jejzusom-?-mondta anyukám.-Hupsz ennyire hangos volt?-kérdezten röhögve.-Te voltál? Mi történt?!-kérdezte anyukám aggódva.-Csak rosszat álmodtam ne aggódj-mondtam nyugtatva őt.-Jolvan akkor. Ma, korán feküdj le, nehogy lekésd a repülőt holnap.-mondta anyukám.-Rendben anya. Ma elmegyek fodrászhoz aztán hazajövök és utána lefürdök stb. és alszok-közöltem vele majd visszasétáltam szobámba felöltözni. Miután hazaértem a fodrásztól lefürödtem, skin care-t csináltam, fogatmostam és utána lefeküdtem aludni.-Másnap reggel-
Miután felkeltem elmentem készülődni. Reggeliztem, felöltöztem, elraktam a telóm töltőm a táskámba, megfésülködtem, stb. Mikor ezekkel kész voltam pont időben, felvettem a kabátom, megragadtam a bőröndöm, majd kimentem a reptérre. Nem sok idő volt már a repülőig, de még pont elég, hogy igyak egy kávét. Felszálltam a gépemre és nem sokkal később a gép is felszállt.
-10 órával később-
-Figyelem a gép nemsokára leszáll. Kérjük csattolják be öveiket.-hallgattam mit mondanak. Amint leszálltam a repülőről hívtam egy taxit, irtam Tubbonak,átvettem a bőröndöm és kiültem egy padra várni a taxist. Nem sokára meg is érkezett. Megadtam a címet és elindult a kocsi. Bedugtam a fülesem és hallgattam zenét. Pár perc se telt el, mikor jött egy üzenetem. Y/n hangüzenetet küldött. Megis nyitottam. -Hiányzol édesem. Szomorú vagyok, hogy nem tudok veled ünnepelni.-mondta a lány, hisz úgy tudja nem tudok jönni. Ekkor jött még eggy hangüzi tőlle.-Majd legközelebb hátha. Amugy nem tudod mikor tudsz majd jönni?-kérdezte. Akkor már én is hangüzivel válaszolok. -Nem tudom kicsim. Éppen megyek haza anyummal.-valamit kellett mondani, hogy itt még nehogy lebukjak. Erre az üzire viszont már nem kaptam választ. Későre jár, már 22 óra van. Nem sokára megérkezem Tubbohoz. Irok neki szerintem.
TUBBO
Helloka. Nem sokára ott vagyok.Helloo. Okess várlak.
Ez is elvan intézve. Gondoltam majd eltettem telóm és bámultam ki az ablakon.
Pár perccel később meg érkeztem barátomhoz. Ő már az ajtó elött várt engem. Kifizettem a taxit majd kivettem bőröndöm és megöleltem Tubbo-t és bementünk. Igazából csak beszélgettünk majd elmentünk aludni.
-Másnap-
Miután felkeltünk, Tommy átjött és átbeszéltük a tervet majd elmentek Y/n-ért, én pedig elmentem venni csokit és virágot. Visszaértem és nekiálltam készülődni. 1 órával később már kész is voltam ugyhogy pont időben vagyok. Megindultam az étterembe. Bementem hátra és vártunk, hogy megérkezzenek, és torta idő legyen. Nem is kellett sokat várni. Elkezdett zene játszódni, és én kisétáltam a torával és megláttam.......
Itt fejezem be ezt a részt. BOCSI, hogy ennyitt kell várni mindigg. Utolsó részek következnek.
YOU ARE READING
I Fell In Love
FanfictionSziasztok! Sajnálom a helyesírási hibákat és a káromkodást. STORY: Tubbo legjobb barátja vagy. 16 éves és Ranboot crusholod. Többet nem árulok el, menjetek olvasni puszi<<3