Your hugs are warm

190 24 3
                                    

-Y/n pov:-
Ezek után megfogtuk magunk és nekiálltunk tányérokba önteni kajákat és mindenki csak a sajátját ehette csak akkor lehetett máséból enni ha ők adtak. "AHJ MILYEN FILMET VÁLASZZUNK" ordította Tubbo, mert már vagy 20 perce jó hangosan ezen vitáztunk. Csak George és Ranbbo és én ültem csöndbe néztük a tv-t, mert nem is realizálták, hogy mi már néztünk egy filmet amíg ők még mindig veszekedtek. Már vagy 30 p elment a filmből én és Ranboo egymás mellett ültünk, de nem közel és George meg a másik oldalamon. Horrort néztünk, de én féltem így mikor volt egy jump scare akkor az miatt sikítottam a többiek befejezték a filmen veszekedést és észre vették a már menő filmet. Én a pillanatban alig kaptam levegő mikor éreztem egy kart át karolni(xd) a derekam és magához húzott és átölelt. A  sötétben(Tommyék mikor észre vették lekapcsolták a villanyt a filmezéshez) és igy nem látták a rák vörös arcom. George közelebb ült és odahajolt belesugni a fülembe "Látom ám, hogy magácsra vörös "majd elhúzódott ránéztem és ő kacsintott. Ez érthetően nem tetszett Ranboonak mert egy elég féltékeny mozgulatott tett és még közelebb húzott és én rádöltem a vállára és ő meg a fejemre. Így voltunk 30 percig mikor már alig volt 10 perc a filmből bealudtam Ranboon így nem realizáltam milyen szinten átöleltem.

-Ranboo pov:-
Láttam milyen szinten megijedt y/n ezáltal ránéztem Gerogera akiből még pont láttam a lámpa kapcsolás előtt azt, hogy csináljak valamit igy megtettem magamhoz húztam és ő nem ellenkezett. Ezek után valamit Goggy súgott neki majd rákacsintott. Én hülye féltékeny fejem megamhoz húztam közelebb majd egymásra döltünk. Már alig volt 10 perc amikor magamra néztem és láttam, hogy átölelt és a melkasomon aludt, de ezzel az eggyetlen baj, hogy rá 2 percre bealudtam én is így összebújva/ölelkezve aludtunk.

-time skip:-
Felkeltem, láttam y/n még rajtam alszik. Elővettem a telefonom és megnéztem mennyi az idő. Hajnali 3 van. Y/n rajtam fekszik. Nem tom mit csináljak, nem tudok aludni. Y/n ölelése olyan puha jó érzés nem tudom, hogy magyarázzam meg.Nagyon szeretem....igen sajnos
ő nem pirul el velem összebujva,
ő nem kap pillangókat mikor velem van,
ő nem féltékeny ha más lányokkal vagyok,
"Ő NEM SZERET". Mikor ezt kimondtam, a szivem szakadt össze. Nem szeret.....
Gondoltam magamba majd éreztem y/n-t megmozgolodni. Megijedtem igy eljátszottam, hogy alszok, majd bealudtam.

-Y/n pov:-
Arra keltem, hogy Ranboo órdít. Nem értettem mit, de oké. Láttam rajta szomorú. Mozogtam egy kicsit és eljátszotta, hogy alszik, majd bealudt én ezután adtam neki egy homlok puszit és megnéztem az időt. 3:25 van aludni kéne, de nem tudok.Lemásztam halkan a kanapéról és felmentem a fürdőbe és lefürödtem, majd felvettem egy random nagy polót a szárítóról és egy rövidnadrágot ami az enyém vagy Lani-é tök mind1 őt nem zavarja.Majd volt 4:30 nekiálltam csinálni reggeit csöndbe ne ebresszük fel Ranboot. Csináltam: -rántottát,
-tükör tojást,
-sült/ főzőtt virslit,
-palacsintát,
-teát mindenkinek,
-piritóst
-zöldséget aprítottam
-banán karikák
még kivittem a vajat, stb.-t. 8:00 ora volt még pakolgattam stb, mikor Ranboo felkelt. "Oh látom jo polod van" mondta majd magamra néztem"tiéd?"kérdeztem kinosan" igen, de nyugottan maradhat". Mikorra már mindenki fel kelt, 8:30 volt. Minden kint volt megteritve majd jöttek enni.(útkozbe amig sültek a cuccok megteritettem és Ranboo segitett)

"Köszönjük a reggelit y/n"mondta George
"IGEN nagyonnn finommm,hmm" mondta Tommy ezért persze Ranboonak és mondania kellett valamit." Good"ennyi jutott ki a száján és mindenki nevett Ranboo csak nézett majd ő is csatlakozott a neveteshez. Lenyugottunk ,majd kellemesen beszélgetve/nevetgélve  megreggeliztünk.

-Time skip:-

Délután 4 van, egész nap a Lanival voltam és baromkodtunk. Most még éppen a strandon barmolunk. Mindenki hazament a strandrol, mert "este hidegebb a viz" mi meg pont azért maradtunk mert rohadtul nem hideg. "Olyan hülyék" mondtam nevetve ahogy vártuk, hogy az utolso emberek is elmenjenek. "Igen annyira" nevetett Lani. "Ajh menjenek márrr" mondtam viccelődve és türelmetlenkedve" ahj nyugi már y/n" mondta Lani amikor az utolso ember is kiment. Ekkor levettük a polonk és a gatyank és beránoltunk a ✨MECSI MECSI✨ bikininkben.(bocs muszály volt) "Gyere ide"mondta Lani"Nem megyek mert lefrocskölsz" mondtam majd leforcskölt én meg vissza.

-Time skip:-
Délután 6 van kezd sötétedni. "Na menjünk ki ha meg akarunk száradni a naplementés sétánking" majd kimentunk és megszáritkoztunk/ felöltöztünk. "Amúgy kérdés az nem Ranboo poloja véletlenül?"kérdezte Lani kiváncsian" De, de azt mondta nem zavarja" mondtam nem sejtve mi jön" Oh vedd már észre, hogy bejössz nekii" mondta majd elvörösödtem egy picit."Nem is, csak bolond lány vagy"mondtam " már csak az a kérdés neked is bejön-e?"kérdezte majd lesokkoltam és belenéztem a szemébe." Nem mondod el senkinek?" Kérdeztem félve, mert nem voltam biztos elakarom-e mondani hisz én magam se tudom mit érzek." URISTENN NEM NEM, DE AZ AZT JELENTI, HOGYY..." mondta nagyon izgatottan " Az a baj én magam se tudom, hogy mit érzek iránta" mondtam majd rámnézett és megfogta a vállam" Ez normális. Nyugi még van időd rájönni mit érzel iránta." Mondta majd összepakoltuk a cuccunk "Köszönöm." Mondtam miutan csöndbe összepakoltumk" Mit is?" Kérdezte a lány "Hát, hogy segitesz és ott vagy nekem, szeretlek<3" mondtam" Én is téged dilikém<3" néztünk egymásra majd" Na menjünk mingyart a legszebb része jön a naplementének" mondtam majd elindultunk. Sétáltálgattunk mikor lezúdúlt az ég. Erre mi csak táncoltunk benne és élveztük. Majd 1 ora után hazamentünk, mert sötét volt és szét voltatunk ázva.

-Ranboo pov:-
Éppen Tommyval csináltuk a vacsorát. "Nem tudod hol lehetnek?" Kérdeztem aggódva Tommytól " Oh nyugi a kis cruchod Lanival van, a strandon" mondta Tommy amin kiborultam " Mi az, hogy ilyenkor vannak strandon" kérdeztem" Nyugi még a nem hideg vizbe mentek valószínű most még sétálnak amig van egy kis fény utána jönnek" magyarázta barátom "De Tommy kint zuho-" nem engedte befejezni a mondatot" Nyugi y/n tudja mit csinál és e mellet szerelmes az essőbe, imádja." Mondta Tommy majd megforgatta a szemeit és folytattuk a vacsorát.(Tommy még ott alszik ma is)

-Time skip:-
Éppen azon voltam, hogy hívjam őket, hogy jöjjenek haza mert kész a vacsora, mire betorpantak. Csuron vizesen a sötét utcárol. "JÉZUSOM VELETEK MI TÖRTÉNT?!" kérdeztem addógva, hogy y/n megfázhatott " Ahj Ranboo hagyjal, csak egy kis esső volt, oke?" mondta y/n , azért ez szarul esett"Még én kérek bocsánatot" mondtam mert gecire felbaszott ez most.......

Soo guys,Boldog új évet. Most ez egy kis 1069 szavas rész, de szerencsés.Bocsánat ha valami ertelmetlent irtam, csak telórol irok most ujra és gyorsan gépelek igy sok a hiba. Szeretném megkérdezni, hogy ugye én arra gondoltam beleteszem Billzoékat és igy nagyon joba leszünk vele, meg minden és, hogy mit gondoltok ehez? Amugy meg legyen jo 2022 neki állok a következő résznek. Sziasztok<3

I Fell In LoveWhere stories live. Discover now