#unicode
ဒီ ပြိုင်ဘက် story လေးကို မှန်မှန် update မပေးနိုင်လို့ တောင်းပန်ပါတယ်လို့ ကြိုပြောပါရစေ!
ဒီ story က ကျွန်တော်ရေးတဲ့ ပထမဆုံး sex story မို့ အရေးအသား ညံ့ဖျင်းမှုတွေ အများကြီး ပါနိုင်ပါတယ်!
အပျင်းပြေသဘော ရေးကြည့်တာပါ!
ကျွန်တော် ကိုယ်တိုင်က study လုပ်ရတဲ့ အချိန် များတာမို့ စိတ်ကူးပေါက်မှ ရေးချင်စိတ်ရှိတဲ့အချိန်မှ ထရေးတာမို့ အရမ်းကြီး မမျှော်ကြမို့ မေတ္တာ ရပ်ခံပါရစေ!ဒီ story ကို ဖတ်တဲ့သူက ကြိုက်တဲ့သူက အရမ်းမရှိပေမယ့်လည်း အားပေးတဲ့ အနည်းငယ်ကို တကယ်ကျေးဇူးတင်ပါတယ်!
တကယ်လို့ နှစ်သက်ကြရင်တော့ follow ပေးဖို့နဲ့ vote ဖို့ကို အားနာနာနဲ့ တောင်းဆိုပါရစေ! cmt နဲ့ ဖတ်ချင်တဲ့ story line ကို အကြံပေးဖို့လည်း ထပ်ပီး တောင်းဆိုပါရစေ!
အားပေးတဲ့သူများတာက စာဆက်ရေးဖို့ တွန်းအားတစ်ခုဆိုတာ author တိုင်း ခံစားဖူးကြမယ်လို့ ထင်ပါတယ်ဗျာ!
ကျေးဇူးတင်ပါတယ်! ❤️
#zawgyi
ဒီ ၿပိဳင္ဘက္ story ေလးကို မွန္မွန္ update မေပးနိုင္လို႔ ေတာင္းပန္ပါတယ္လို႔ ႀကိဳေျပာပါရေစ!
ဒီ story က ကၽြန္ေတာ္ေရးတဲ့ ပထမဆုံး sex story မို႔ အေရးအသား ညံ့ဖ်င္းမွုေတြ အမ်ားႀကီး ပါနိုင္ပါတယ္!
အပ်င္းေျပသေဘာ ေရးၾကည့္တာပါ!
ကၽြန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္က study လုပ္ရတဲ့ အခ်ိန္ မ်ားတာမို႔ စိတ္ကူးေပါက္မွ ေရးခ်င္စိတ္ရွိတဲ့အခ်ိန္မွ ထေရးတာမို႔ အရမ္းႀကီး မေမၽွာ္ၾကမို႔ ေမတၱာ ရပ္ခံပါရေစ!ဒီ story ကို ဖတ္တဲ့သူက ႀကိဳက္တဲ့သူက အရမ္းမရွိေပမယ့္လည္း အားေပးတဲ့ အနည္းငယ္ကို တကယ္ေက်းဇူးတင္ပါတယ္!
တကယ္လို႔ ႏွစ္သက္ၾကရင္ေတာ့ follow ေပးဖို႔နဲ႔ vote ဖို႔ကို အားနာနာနဲ႔ ေတာင္းဆိုပါရေစ! cmt နဲ႔ ဖတ္ခ်င္တဲ့ story line ကို အႀကံေပးဖို႔လည္း ထပ္ပီး ေတာင္းဆိုပါရေစ!
အားေပးတဲ့သူမ်ားတာက စာဆက္ေရးဖို႔ တြန္းအားတစ္ခုဆိုတာ author တိုင္း ခံစားဖူးၾကမယ္လို႔ ထင္ပါတယ္ဗ်ာ!
ေက်းဇူးတင္ပါတယ္! ❤️