Bir gün Minecraft'ta Madendeydim. Yeterli Taşım olunca Eve gittim. Fırında Taşları pişirdim ve Evimi geliştirdim. Evim Harika oldu. Artık Evim gelişmişti. Dışarı çıkıp Piknik yaptım. Gece olmuştu. Zombiler peşimdeydi. Koşa koşa Eve doğru gidiyordum. Arkamdan 1 tanede Creeper geldiğini gördüm. Evimi daha yeni geliştirdiğim için ve patlamasını istemediğim için Rotamı değiştirdim. Önüme çok büyük bir Orman Ağaçı çıktı. Hemen tırmandım. Ağacın üzerinde biraz durduktan sonra Ağacın etrafına birsürü Enderman geldi ve Ağacın Bloklarını yavaş yavaş almaya başladılar. Telaştan hemen Ağaçtan indim ve kaçmaya devam ettim. Kaçarken önüme Zombiler çıktı. Hemen durdum. Arkamdanda Zombiler geliyordu. Çok kötü bir durumdaydım. Ne yapacağımı bilmiyordum. Zombiler bana yaklaşırken bir tanesinin Elini aldım ve bir kılıç gibi o Eli Zombilere karşı kullandım. Bütün Zombiler ölmüştü. Eve doğru ilerliyordum ve kurtulduğum için Allah'a Şükrediyordum. Birden önüme bir Çukur çıktı. Gece vakti Çukuru göremedim ve düştüm. Çok karanlıktı. Envanterimden bir Meşale çıkarttım. Heryer aydınlandı. Birde ne göreyim önümde 3 Blok Elmas var. Çok sevindim. Hemen aldım hepsini. Elmasları kırdıkça dahada çıkıyordu. Sonunda 9 Elmas topladım ve önceden topladığım Taşların 4-5 tanesini koyup yukarı çıktım. Eve gittim ve uyudum. Sabah olmuştu. Sandığımı açtım ve Elmasları koydum. Artık bir servetim vardı. Bu Elmaslarla bir Şehir kurmayı düşünüyordum...