sleepy-zel Again,thank you, if you want something from us, you can say without hesitation, we will do our best :)orjinal yazar o biz sadece çeviriyoruz
-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-'-
" Oi! Gonpachiro! Maskem nerede?!"Ağaçların ötesinden kaçın" diye bağırdı. Oturduğun dal çatlıyordu.
Talihsizliğine ek olarak, bu aptal domuzu kafandan çıkaramadın! Onu orman zemininde gördün ve bir deney olarak denedin, ama şimdi sıkışmıştı! "Gah!"Diye bağırdın, maskeyi çıkardın ve sonunda tekrar görebildin.
Bu çok daha iyi!
Oturduğun dal yine çatladı ve sen düşmeye başladın.
BU DAHA İYİ DEĞİL! BU DAHA İYİ DEĞİL!
Düşerken çığlık attın, kılıcın kılıfından düştü. Koyu, kırmızımsı kahverengi saçlı bir çocuğa ve ağzında bambu olan daha kısa bir kıza bakan bir çalıya indiniz. Gözlerinin içine bakarak ona baktın. "Biliyordum! Demek burada bir iblis var! Seni hissedebileceğimi sandım!"Oğlan ve genç kız hemen kavga duruşuna girdiler.
"Bekle-Bekle hayır, dinle adamım, o kız bir iblis! Arkadaşın mı her neyse mi emin değilim ama o bir iblis!"Kılıcını çaresizce aradın.
"Onun bir şeytan olduğunu biliyorum! O benim kız kardeşim!"Sana bağırdı. İç çektin. Tanrım, bu adamın küçük kardeşini öldürmek istemiyorum-Hayır! Ben iblis avcısıyım! Kılıcına koştun ama o senin önünde durdu. Hızlı! Kılıcını tutup kıza doğru koştun. "Üzgünüm dostum, ama bu benim işim!"Seni yere düşürdü, ilk düştüğün yere yakın. Kılıcını düşürdün ve panikledin.
Sana en yakın şey...
yaban domuzu maskesiydi! Onu yakaladın ve kafasını onunla vurdun. Maske neredeyse kırılacaktı! Bu aptalın kafası muhtemelen benden daha güçlüdür! "HEY MASKEMİ MAHVETME SALAK!"Diye bağırdı. Ona doğru döndün. Bir kız ... hayır, bir erkekti. Çocuğu ittin, nefes nefese. "Bir de -" duraksadın. O iblis ikimize de bir kere bile saldırmaya çalışmadı. Neler oluyor? Maskenin sahibi olan çocuk maskeyi senden kaptı ve eyaletine alay etti.
Oldukça kirliydi ve onu çıkarmaya çalışırken kürkü senden fırlamıştı.
"Konpichoro'nun kız kardeşine saldırırken ne yapıyordun?!" O sordu.
"Benim adım Tanjiro, Inosuke!"'Tanjiro' yoldaşına bağırdı. °
"Hey çocuklar Ben-WOAH GÜZEL kız!"Sağdan başka bir ses geldi.
Kaç kişiyle seyahat ediyorlar?!
"Kız kardeşim bir iblis ama hiç kimseye saldırmadı! Nezuko asla insanlara saldırmaz! O iyi kalpli ve - "
" Kapa çeneni! Sadece kardeşinin insanları yemediğini söyle!"dedi inosuke
Sarışın çocuk sana yardım ediyordu. "Tanjiro, bu doğru mu? Bundan kesinlikle emin misin?"Sordun,Bunu daha önce hiç duymamıştın. Garip bir olaydı ve sen iblislerin insanları yemesi gerektiğini düşündün. Çocuk başını salladı. Kılıcını aldın ve yerine koydun.
Daha önce fark etmemiştin ama yeni tanıştığın insanların hepsinde İblis Avcıları Birliği üniforması vardı. Onlarla bir süre konuştuktan sonra niyetlerini anladın. Onlarla seyahat etmeye karar verdin. Ne de olsa hepiniz aynı takımdandınız. Beşiniz bir iz boyunca yürüdünüz. sen ve İnosuke en öndeydiniz Zenitsu geride kaldı. Tanjiro ve kız kardeşi arka taraftaydı. "Öyleyse, Inosuke! Neden sürekli o maskeyi takıyorsun?" diye sordun. Çoğunlukla tutarsız bağırışlarla cevap verdi, ama yüzünün bir kıza benzediği hakkında bir şeyler söyledi.
"Inosuke, kız gibi görünmüyorsun. Göğüslerin yok!"Şaka yapmıştın karşılığında sana kafa attı (terbiyesiz ahlaksız) ve seni havada yüksek sesle bağardın
" OOOFF!?!"
Ateşli çocukla bir süre konuştunuz ve sonunda siz ve grup gece için kamp kurdunuz.
"Neden bir kızla yatmak zorunda olduğumu hala anlamıyorum."Inosuke surat astı. Tanjiro Nezuko'yla senin onu öldüreceğinden korkarak yattı ve Zenitsu seninle ve Inosuke ile yattı. Zenitsu yaklaşık 2 dakika içinde uykuya daldı. Sen ve Inosuke kavgada kimin kazanacağı konusunda tartışıyordunuz.
"Açıkçası ben olurdum!"Gururla ilan ettin.
"Mümkün değil, salak! Ben olurdum! Şu karın kaslarını görüyor musun?!"Diye bağırdı, vücudunu işaret etti.
"Benim de kaslarım var!"
"Bakayım o zaman!"
"Yok daha neler! Bir erkeksin! Gömleğimi çıkarmaya mı çalışacaksın!"
"Kesinlikle hayır. Onları görmektense göğüslerini kesmeyi tercih ederim! Bu iğrenç!"
"Ew! Sadece maskeni bana verirsen karnımı görmene izin veririm! Ve göğüslerimi göstermiyorum!"
"LÜTFEN BİRAZ SESSİZ OLUR MUSUN?!"
Zenitsu ikinize de bağırdı. İkiniz de ne kadar yüksek sesle bağırdığınızı fark etmemişdiniz. Inosuke Zenitsu'ya bağırdı ve " ONUN KONUŞMAMI KISKANIYORSUN BOK!!"
Erken uyandın ve Inosuke'nin maskesini aldın. İkiniz seyahat ederken birbirinizden maske alarak gününüzü geçirdiniz.
————————————
evetbölümün başına etiketlediğim kişi asıl yazar
türkçede hiç inosuke x reader kitabı olmadığı için böyle bişey çevirmeye karar verdik
yanlışım varsa kusura bakmayın
oy verirsenız çok mutlu olurum özellikle ben çünkü düzenlemek çok zor
(bu arada ben @-raquella- )