<I'M NOT JEALOUS>

201 18 9
                                    

"AHHH SİKTİR" diye acı içinde çığlık atıyorsun. Bir doktor tarafından tedavi ediliyordun ve bacağın kopmak üzereymiş gibi hissediyorsun.Kavga sırasında ağaçtan düştün ve yaralandın ve tek bildiğin çok kötü yaralandığındı. Inosuke sana baktı, gözleri genişti. Onu rahatsız ediyordu ama bunu asla kabul etmedi. Doktor bacağını düzeltti. Ağzından bir çığlık daha geldi, ardından gözyaşları.

"(Y / n), gidip o ağacı dövmemi ister misin?" Diye sordu Inosuke.Biraz güldün gözyaşları yanaklarından akarken.

Bacağın kırıldığı için ve bir hafta kadar yatakta kalmak zorunda kaldın. Inosuke zavallı doktorlara ve hemşirelere bağırarak sana bakmalarının görevleri olduğunu söyledi. Pencereden bir karga uçtu ve inosuke'nin omuzuna indi.

"Caw caw! Inosuke Hashibira! Bir görevin var!" Ciyak ciyak bağardı kulağına

"ÇEKİL ÜSTÜMDEN KUŞ BEYİNLİ" diye bağırdı karşılık olarak.
Karga umursamıyor gibiydi. Kafasını haşat edene kadar gagaladı onu.

"Hey, Nezuko ve ben seninle kalacağız, tamam mı?"

Tanjiro teklif etti. Başını salladın ve teşekkür ettin.

Inosuke odanın hemen dışındaydı. "Oİ Oİ Oİ!" Diye bağırarak içeriye girdi.

"KIZ ARKADAŞIM İLE KALMIYORSUN"

"Ona eşlik etmeliyiz. Ya bir iblis - "

"HAYIR ONU BEN KORUYORUM"diye bağırdı.

Nezuko kulaklarını kapattı ve gözlerini devirdi. Güldün ve iç çektin.

"Kıskanmana gerek yok, Tanjiro hiçbir şey yapmaz." Erkek arkadaşına gülümseyerek söyledin.

"ONA GÜVENMEN UMRUMDA DEĞİL! VE KISKANMIYORUM!"
(ayn knk)

"Aslaaa(!)"

Inosuke dışarı fırladı, ardından Tanjiro özür diledi ve onu sakinleştirmeye çalıştı. Daha sonra Inosuke odana geri döndü. "Ino-kunnnn ~" Sana sarıldı ve iç çekti.

"Bu aptal göreve gitmeliyim. Tanjiro," Öfkeyle adını söyledi ve devam etti, "sana bakacak. "

"Sorun değil, ona güveniyorum."dedin sen, Ona güven vermeye çalışıyordun. Tekrar iç çeker ve gözlerini yuvarlar.

"O benim küçük aptalımı çalmaya çalışan iki ayaklı bir çocuk!"
(ney? kaç bacaklı olmasını bekliyodun amk)

Güldün ve ona sarıldın.

"Kimse beni senden çalamazdı. Şaplak atmadan önce geri çekilseler iyi olur!"

Bağırıyorsun, onun gibi konuşmaya çalışıyorsun. Sana gülümsüyor ve alnından öpüyor

"Pekala, güle güle salak." dedi, sana el sallayarak.

"Güle güle Ino-kun!"

Kapıdan çıkar çıkmaz geri koşar ve sana sarılır, sonra tekrar kaçar.

----------------------------------------

Bunun bide part 2 si var agalar ama ne zaman atabilirim bilmiyorum
Geç kalıyo biliyorum ve özür dilerim sınav haftası da yaklaşıyo zaten part 2 baya geç gelebilir kusura bakmayın

Just İnosuke Hashibira Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin