<SHE'S A GENİUS>

262 19 10
                                    

Sen, Inosuke ve Zenitsu bir görevdeydiniz.Tanjiro ve Nezuko,Nezuko yaralandığı için son görevden geri kaldı. Görevde yer alan Zenitsu açıkça tedirgin ve genelde olduğundan daha endişeliydi.

"Zenitsu, bana ne olduğunu söyler misin,yanlış olan ne?"Sen sordun. Önce sana, sonra ayaklarına baktı. "Bu utanç verici." Diye mırıldandı.

"Oh, bu bir erkek meselesi mi? Dinlemeli miyim Inosuke?"

"HAYIR! Hayır, bu bir erkek meselesi değil, sadece... Sudan korkuyorum. "

"...Zenitsu, %70'inden fazlan su-"

"Hayır, yani okyanuslar gibi. Yüzmeyi sevmiyorum."

"Şey, Zenitsu, söylediğim için üzgünüm ama biraz yüzmen gerekecek. Senin yanında olacağım, tamam mı?"

"peki..."

Inosuke önündeydi, liderlik ediyordu.

"Hey, Inosuke!"sen Arada bağırıp geriye bakmasını sağlıyordun.

"Ne oldu!!"

"görev neydi?" Bir parça kağıt çıkardı.

"Okinawa Plajı'n da bir İblis görüldü. Aynı bir köpekbalığı gibi yüzgeçleri, keskin dişleri, siyah gözleri var ve bir erkek gibi görünüyor. Çok hızlı yüzüyor. Kurbanları suyun altına sürüklüyor ve onları öldürerek köpekbalıklarını sahilde topluyor. Bu iblisin 24 doğrulanmış cinayeti var. "

"K-Köpekbalığı mı?!? Karşımızda bir köpekbalığı iblisi mi var? Geri dönüyorum
Tanjirouuu,Nezuko-chan!"Zenitsu ağladı ve tam tersi yöne koşmaya çalıştı, ama onu yakaladın ve sahile doğru sürükledin.

"Sus!ağlama!"Diye bağırdı ınosuke.

"Bak, sayıca gücümüz var, tamam mı? Karada kalabilirsin ama savaşmak zorundayız."

Açıkladın. Başını salladı ve oraya geldiniz,kumsalda kamp yapıyordunuz.
Akşamları uyudun ve iblislerin en aktif olduğu saatlerde uyandın. Inosuke seninle kaldı, seni korudu. Elbette,illa ki o iblisi görücektiniz..

"İŞTE BU"

Kıyıya yaklaşan bir köpekbalığı yüzgecini işaret ettin. Inosuke kılıçlarını çıkardı ve sen de aynısını yaptın. "Seni takip edeceğim Ino-kun." O biraz kızardı

"Bir dahi, bir aptal!"Diye bağırdı Inosuke. "O benim kız arkadaşım ve tanıdığım en zeki insan. Hayatıma güveniyorum. Şimdi daha iyi olmasını istiyorum, hazırım, ağlama bebeğim."

"Ne için hazırsın -"

"YEMİMİZ OLACAKSIN!!"
(burda iblise diyo bu arada yn ye fln değil biraz karışık buralar)

Inosuke onu yakaladı ve Zenitsu kolunu küçük bir kesik yaptı.

"Oİ! KÖPEKBALIĞI ÇOCUK! BU NEFİS KANIN KOKUSU! BİRAZ İSTER MİSİN?!"Diye bağırdı, sarkan bir suyun yanında Zenitsu.
Köpekbalığı kıyıdan atlayarak Inosuke'ye saldırdı. Şeytanı sırtından bıçakladın ve Inosuke son darbeyi yaparak boğazına vurdu.

"YESSSSSS! BAŞARDIK!"Diye bağırdı kutlamada. "İblise karşı kazandın! "

"SİZİ PİSLİKLER, ÖLEBİLİRDİM!" Zenitsu tartıştı, ama sen onun başını okşadın ve dedin ki, "ama biz kazandık. " İç çekti ve uzaklaştı...

"İyi iş, dahi. "Inosuke kendi domuz maskesini çıkarttı ve eli ile belini sıkıca tuttu.

"Teşekkürler, Ino-kun."

—————————————————————

sanki biraz kısaydı dimi

geç kaldı bölüm özür dilerizzz

biliyorum çok bilindik bi bahane ama gerçekten okul yüzünden zaman pek ayıramıyoruz
👉🏻👈🏻

Just İnosuke Hashibira Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin