"Neden onunla bu aptal göreve gitmek zorundayım?!"
Inosuke bağırdı. "Sakin ol ..." dedin, umursamazca.
"CEHENNEM Mİ DEDİNİZ?!"
(burayı bende anlamadım)"Sakin ol dedim. Görev hızlı olacak, hadi bitirelim şu işi."
Öfkeyle uzaklaşarak karşılık olarak homurdandı.
"Sorun için üzgünüm, (Y / n) ... Onu bu göreve götüremedik." Tanjiro özür diledi, ama sen omuz silktin.
"Eğer benimle gelirse, o veya bu şekilde bir şey elde etmediği sürece bir önemi yok." Gülümsedi ve sana teşekkür etti, kaçtı. Inosuke'yi yakaladın ve sessiz kaldın, onu rahatsız etmek istemedin.
Görev yerine vardığınızda etrafına baktı ve havayı kokladı. Yerel bir dükkana doğru yürüdün ve dükkana baktın.
"Merhaba, arkadaşım ve ben..."
"Ben senin arkadaşın değilim!" Inosuke bağırdı, sözünü kesti.
"Üzgünüm, takım arkadaşım ve ben iblis avcılarıyız. Bu kasabanın sokaklarına musallat olan bir iblis arıyoruz. Herhangi bir bilgi var mı?"
Dükkan sahibi başını salladı ve sessizce durdu, düşündü. "Aslında, evet, o iblis hakkında bilgim var. Dişiye benziyordu ve her türlü insanı öldürüyor! Son zamanlarda kasabanın dedikodusu oldu."
Inosuke kılıçlarını çıkardı.
"Burada bir şey kabataslak görünüyor ..." diye yorum yapıyor. Dükkanın etrafına bakındın. Ortam loştu fazla güneş ışığı girmiyordu.
"Inosuke, gidelim."
"HA? BANA NE YAPACAĞIMI SÖYLEME VELET!"
"Inosuke. Güven bana. Gitmemiz gerek."
Dükkan sahibi sana baktı. "oh? Bu kadar erken mi gidiyorsun?"
Başını salladın ve Inosuke'u dışarı sürükledin.
"İblisin nerede olduğunu biliyorum." Fısıldadın.
"Değil mi? Nasıl?! Yalan söylemesen iyi olur, geri zekalı!"Diye bağırdı.
"Inosuke ... Dükkan sahibi şeytandı. Orada ışık yoktu. Bize iblisin sahte bir tarifini verdi, bunu fark ettin mi?" Sana boş boş baktı.
"Görev hakkında bize bilgi verildiğinde, iblisin dişi değil erkek olduğunu söylediler. Normal bir hayat sürdüğü, insanmış gibi davrandığı söylentileri olduğunu söylediler. Sadece güneşe çıkamıyordu."
Aydınlanma Inosuke'nin yüzüne çarptı. "Bu demek oluyor ki ... DÜKKAN SAHİBİ ŞEYTAN!"
"Ben- Evet, Inosuke, ben de öyle dedim."
Geri dükkana koştu. Dükkan sahibi cevap vermeden önce, Inosuke onu katletti. "Bununla başa çıkmanın bir yolu bu ..."
"Bu gelmiş geçmiş en zayıf şeytandı! Dövüşmek istedim, kahretsin!"Diye bağırdı.
İçini çekip sırtını sıvazladın.
"Devam edeceğin bir sonraki görevi bekle. Daha güçlü bir iblisle karşılaşacağına eminim."
"Biliyorsun, yarı kötü değildin, aptal," Diye itiraf ediyor, kollarını geçiyor.
"Sanırım " Başka bir görevde bana katılmana izin vereceğim."
Onun kibirine iç çektin."Vay be, teşekkürler. Bu arada o teklifi kabul edeceğim. Yalnız görevler sıkıcıdır."
Inosuke sırtını sıvazladı. Zor. Yakında ikiniz, yolunuza çıkan şeytanları kolayca yenebilecek ünlü iblis avcısı ikilisiydiniz. Bir görevde, küçük beyaz örümcekleri ve örümcek benzeri iplikleri kontrol etme gücüne sahip bir şeytanı hedef alıyordunuz. Ayrıca ölü iblis avcılarından kuklalar yapabilir ve onları iplikle kontrol edebilir.
(Anne Örümcek)
"O lanet örümcek nerede?!"
Inosuke senin önünden geçerken şikayet etti."Bilmiyorum ama tetikte ol. Her yerde olabilir."
"BUNU BİLİYORUM, SALAK!" Kafasına vurdun ve susturdun. Gözü döndü."Bekle. Kıpırdamayı kes." Dedi.
Yürümeyi bırakıp nefesini tuttun. Inosuke tamamen hareketsiz durdu. Etrafındaki tüm hareketleri hissedebiliyordu. Hatta kalp atışlarını bile."AHA!"Diye bağırdı. "SENİ BULDUM İBLİS!"
Dikkatsizce dümdüz ilerledi.
"Inosuke, bekle! Seni aptal, ya bir tuzak varsa?!" Peşinden koştun.
Ağaçlık ormanda yürüyordu. Inosuke'nin omzuna dokundun ve o da arkanda bir kişi olduğunu fark etti."HEY,SEN KİMSİN?!" Diye bağırdı ve sen onu koluna vurdun.
"O kadar yüksek sesle değil, lanet olsun!" Fısıldadın. Ve sırtında hissettiğin ürperme ile arkanı döndün
- Adam ikinize baktı. Gözlerinde hiçbir duygu yoktu. Aniden, ellerinde bir kılıçla ikinize doğru koştular.
"Bu bir iblis avcısı!"Dedin soluk soluğa sen, şaşırdın.Sana yaklaştıklarında, Inosuke seni yoldan itti.
"HEY, AYNI TARAFTAYIZ!"Diye bağırdı.
Kişi hiçbir şey söylemedi. Saldırdı sadece. "Inosuke, üstlerine bak! İplik var! İblis onları kontrol ediyor olmalı!" Onlarla savaşırken haykırdın.
"İpliği kes!" Diye bağırdın. Denedi ama hiçbir şey olmadı.
Başka bir saldırıdan kaçarken başını kaldırdın. İplik ... Her yerde!!
Bu ormanın her yerinde!
"Bir fikrim var ..." diye mırıldandın. Adamı havaya fırlattın ve iplikler onları yakaladı ve sıkışmalarına neden oldu. Vücutları topallaştı. Inosuke şaşkın şaşkın sana baktı.
"O şeyler bize saldırdığında," Diye başladın, topal iblis avcısını işaret ederek. "Onları havaya fırlat ve ipliklerin onları yakalamasını sağla. Şimdi gidip şeytanı bulalım."
Başını salladı ve ikiniz birçok ölü iblis avcısıyla savaştınız. Bir yoldaş senin canının karıştırdı. Ölmüş olsalar bile, doğru gelmiyordu.
Sonunda ikiniz kafasız kocaman bir iblis gördünüz. Yutkundun ve Inosuke hemen peşinden gitti.
"Inosuke, dikkatli ol! Boynu ya da başı yok, onu öldüremezsin!" Sen de ona saldırdın, Inosuke'yi korumaya çalışıyordun.
Yine de hırladı ve saldırdı, diğer tarafa atıldı. Peşinde olduğun şeytanı bulmak için dokunma duyusunu kullanarak orada durdu. Yüzü aydınlandı ve seni yakaladı, seni başsız şeytandan uzaklaştırdı.(öhöğm geliyor)
Inosuke yüzüne doğru eğildi ve sana hızlı bir öpücük verdi. Ona baktın, şok oldun. "Inosuke-"
"KENDİNİ HAZIRLA!"
Seni ormana fırlattı ve sen beyaz kimono giyen dişi bir iblisin önüne indin.Soğukkanlılığını topladın ve kavgaya kendini hazırladın.Aptal Inosuke, şimdi doğru düşünemiyorum! Salak!
İpliklerini bile manipüle etmeden önce, zıpladın ve bir ağaca tekme attın, sana saldırması için yeterli zaman verdin. Kollarını açtı, gözlerini kapattı. Onu öldürmeme izin mi veriyor?
Ölümü memnuniyetle karşılıyor mu?
Gerçekten bir iblis olarak yaşamak yerine ölümü mü tercih ediyor?
Boynunu düzgünce kestin ve bir gözyaşı yanağından aşağı yuvarlandı."Üzgünüm," Diye fısıldadın. "Umarım ölümde daha mutlu olursun."
Onun için dua ettin ve iblisin tepesinde duran Inosuke'ye doğru koştun.
"BAŞARDIN! SENİ APTAL, BAŞARDIN!"Diye bağırdı. Sana doğru koştu, kafanı kırdı.(sakin ol reis)
Sonra seni kucaklamak için çekti."Hey Inosuke?"
"Evet?"
"O öpücük hakkında ..." sırıttın. "Bir tane daha alabilir miyim?"Kızardı ve dudaklarını öpmek için seni yaklaştırdı.
ehe bu bölüm nedense çok hoşuma gitmedi ama hadi bakalım önemli olan sizin beğenmeniz<3