~Chris Hemsworth~

1.6K 94 74
                                    

İstek: ellie_bronte , @yetenekmissisiz , monalucias , xhosoffical , blue_zeey

Not: Jimmy Fallon'dasınız. (Jimmy'i çoooooook seviyorum çünkü..) (E tabi bi de kitabın ismi dgfhfufufuguf)

Elsa ve çocuklar yok burada. Yuva bozanın yuvası olmaz fhfugugufugutufu şaka bir yana, kıyamam..

꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳

*Jimmy programı açar.

(Arka fonda 2Cellos-Pirates of Caribbean..şaka şaka ben dinliyorum sadece)

J: Selam millet! The Tonight Show'dan hepinize iyi akşamlar..Bu haftaki konuklarımız (Y.N) (Y.L.N) ve Chris Hemsworth!

*coşkulu bir alkış yükselir.*

El sallayarak selam verip stüdyoya girersiniz..

J:Hoşgeldiniz. Muhteşem görünüyorsunuz. Nasılsınız?

C&Sen: Teşekkür ederiz. İyiyiz. Senden ne haber?

J:Ben de iyiyim..Her geçen gün (Y.N), kaleminden çıkan muhteşem senaryolarla bize tarif edilemez hisler yaşatırken her seferinde toplumsal sorunlara değinmeyi de ihmal etmiyorsun. Mükemmel repliklerin ve oyunculuğunla her seferinde sana daha bir hayran oluyoruz. Bu seferki konundan bize biraz bahsetmek ister misin öncelikle?

"Çok teşekkür ederim Jimmy. Evet, isterim. Değindiğim konu; Kadınların 19. Yüzyıldaki yeri ve kadın hakları. Bu küresel bir sorun. Hâlâ zaman zaman bu sorunla karşı karşıya kalıyoruz. Hâlâ kadınlar küçük görülüyor. Bazıları hâlâ erkekleri, kadınlardan üstün görüyor. Eşit olduğumuzu anlamıyorlar. Hâlâ kadınların bir şeyleri başarabileceğine, büyük işler yapabileceklerine inanılmıyor. Maaşlar eşit olmuyor. Dünyanın her yerinde bu durum söz konusu olabiliyor. E tabi 21. yüzyılda bile böyle oluyorsa 19. yüzyıl toplumunda böyle şeyler normal bile sayılabilir. Bizde küçük bir kasaba hayatından  bahsediyoruz işte. Tabii her şey bununla sınırlı değil.."

J:Gerçekten çok güzel anlattın. Maalesef olan bu..Chris sen ne düşünüyorsun?

C: (Y.N)' ye katılıyorum. O kesinlikle haklı. Tüm dünyada hâlâ kadınlara yapılan haksızlıklar devam ediyor. Umarım vermek istediğimiz dersi en iyi şekilde verebiliriz ve bazılarının gözlerini açabiliriz. Bu sektörde insanların örnek aldığı  bir sürü kişi var. Ve biz, bizi örnek alan insanlara güzel şeyler göstermeliyiz..

J:Kesinlikle haklısın. Toplumsal sorunları umursamalıyız. Ancak biz geniş kitlelere yayabiliriz bunu..Ve her şey bununla sınırlı değil, dedin (Y.N)..Bunu da biraz açar mısın?

Güldün.."Replikleri de anlatmamı ister misin?"

J:Fena olmazdı aslında..

"Olmaz..anlatamam daha fazla.."

J:Pekala..öyle olsun. Fragmanla yetinelim..

Dedi ve fragmanı izlediniz..

J:Gerçekten çok ama çok merak ediyorum. Gizem, drama, western, toplumsal konular...*filmin adı*(bulamadım, bir şeyler bulursunuz siz..) 6 Eylül'de sinemalarda!

(Film türlerini saçmaladım..takmayın)

*Seyircilerden büyük bir alkış yükseldi.*

J:Chris ve (Y.N)...size bir konudan daha bahsetmek istiyorum.

C:Hangi konu?

J:Evet. Çok güzel bir soru...*güldü* Bir fan hesabı, instagram'da sosyal medyayı ikiye bölen bir fotoğraf paylaştı ve ilginç iddialarda bulundu. Ve daha sonra tüm sosyal medyalarda bu konu konuşulmaya başlandı. Bu konuda size bir soru soracağım. Ve daha sonra da size o fotoğrafı göstereceğim..

"Bizi yine neyin beklediğini çok merak ediyorum. "

C:İnan ben de..

J:Pekala..bunun için hazır mısınız?
(Are you ready for it? Baby let the games begin. Let the games begin. Let the games begin. Are you ready for it?..susmalıyım)

J:Lütfen bana kızmayın ama..tamam mı?

"Jimmy beni korkutuyorsun.."

Güldü..
J: Korkma korkma..Pekala bir kereden söylüyorum..

Gözünü kapattı ve bir çırpıda 'Siz çıkıyor musunuz?' diye sordu..

Sorduğu soru karşısında Chris ve sen afallayıp birbirinize baktınız..daha sonra gülmeye başladınız..

"Soracağın soru Gerçekten bu muydu?" Diye sordun.

Afallama sırası Jimmy'e geçmişti.

J: E-evet..

"Yani tüm sosyal medya bununla çalkalanıyor..öyle mi?"

Chris bunu demenle yine gülmeye başlamıştı..

C: Peki tüm sosyal medyaya bunu düşündüren fotoğraf nedir?

J:Ne yani..siz sevgili değil misiniz?

"Tabiiki değiliz.."

C:Birbirimize asla o gözle bakmadık. (Y.N) benim kız kardeşim..minik Hemsworth...

Minik Hemsworth demesiyle duygulanıp ona sarıldın..

"Sanırım o meşhur fotoğrafı ben de merak ediyorum.."

J:Ah, evet. Göstereyim..

İkili kolaj yapılmış bir fotoğraf gösterdi. Bir tarafında Chris, diğer tarafında sen vardın. Ve ikiniz de aynı t-shirt'ü giymiştiniz. Bu t-shirt'ü hatırlıyordun. Sette Chris'in giymen için verdiği bir t-shirt'tü..Altı üstü bir t-shirt yüzünden mi bu kadar saçmalamışlardı yani? İnsanoğlu ne zaman bu kadar fesatlaştı?

"Chris neden daha önce giyip de paparazzilere yakalandığın bir t-shirt'ü verdin ki?" Diye hafif sitemlendin.

C:Ne yapayım? Yanımda o vardı..ayrıca ben nereden bileyim paparazzilerin fotoğrafımı çektiğini? Gizli gizli çekmişler..

J:Hey hey hey! 1 dakika! Hani siz çıkmıyordunuz?

"Zaten çıkmıyoruz... Her şeyi yanlış anlamışsınız. O t-shirt'ü giydiğim gün setteydik. Görüntü yönetmeninin asistanı, dadısının işi çıktığı ićin ve bırakabileceği kimsesi olmadığı için, bebeğini sete getirmek zorunda kalmıştı. Çok tatlı bir bebekti gerçekten. Kucağıma alıp bebekle biraz oynadım. Fakat daha sonra şanssızlığım beni yalnız bırakmadı ve bebek üstüme istifra etti..Tabii tarihi film çekiyoruz. Bir t-shirt bulamadım. Menajerim yanımda değildi. Yedek elbise çantamı unutmuştum. Ve kaldığım yerden çok uzaktaydık..Chris de yanında bu 'meşhur' t-shirt'ün olduğunu, istiyorsam verebileceğini söyledi. Ben de yerde elmas bulmuş gibi sevindim, teşekkür edip o t-shirt'ü giydim..Ve işte buradayız..bazıları benden daha iyi senaristlik yapıyor.." dedin ve güldün..

J:Yaani her şey bundan ibaret?

"Tabiiki..bazı insanlar bizi yakıştırıyor olabilir. Ama biz kardeş gibiyiz. Hatta kardeşiz..Ben 'minik Hemsworth'üm'."

Yaptığın taklitle Chris güldü ve saçlarını Gıcık abi edasıyla karıştırdı.

Tüm yanlış anlaşılmalar sona erdi ve siz programa devam ettiniz..

꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳꙳

789 kelime..

Binlerce ışık yılı sonra  bölüm attım..

Çok saçma bir bölüm oldu. Kusura bakmayın..

Güzel fikirler gelse yb atacağım ama hep böyle saçma fikirlere sahibim...

Eğer fikirleriniz varsa paylaşabilirsiniz..

Neyse, umarım azıcık da olsa beğenirsiniz..

Kendinize iyi bakın! Esen kalın!
♡♡♡♡





there's a way that you could fly.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin