~BTS~

829 60 16
                                    

Not: Jimmy Fallon'dasınız. Yaptığınız iş birliği doğal olarak tüm dünyada büyük bir şekilde yankılandı.

𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪𐄪

Jimmy programı açar.

J: The Tonight Show'dan hepinize iyi akşamlar millet! Umarım hepiniz iyisinizdir. Ben bomba gibiyim! Çok heyecanlıyım. Bugünkü konuklarımızı hemen davet etmek istiyorum...Evet millet, hazır mısınız? Karşınızda gezegenin en büyük erkek grubu ve adını müzik tarihine altın harflerle yazdırmış güzel bayan. Karşınızda BTS ve (Y.N) (Y.L.N)!!

Army'ler ve fanlarının çığlıkları eşliğinde giriş yapıyorsunuz.

Jimmy'ye tek tek sarılıp selamlaşmanın ardından yerlerinizi alıyorsunuz. Sen, Suga ve Jin'in arasında oturuyorsun.Ve sırayla kendinizi tanıtmaya başlıyorsunuz.

J-Hope: I'm your hope. You're my hope. I'm J-Hope!
(Türkçe yazınca çok tuhaf oldu, ingilizce yazdım xgdhfgfhfhfh)

Suga: Selam millet! Ben Suga, tanıştığıma memnun oldum.

"Selam çocuklar! Ben (Y.N) (Y.L.N), güzel bir akşam geçirmeniz dileğiyle!"

Jin: Kamera nerede? *kameraya döner* Ben dünya çapında yakışıklı Jin! Selam!

Bunu duyunca gülmeye başlamıştın ama Jin'i bozmamak adına susturdun kendini. Herkes aynı durumdaydı.

RM: Merhaba! Benim adım RM, BTS grubunun lideriyim.

V: Selam millet! Selam Jimmy! Benim adım V.

Sıra Jimin'deydi.

J: Hadi adamım! Hadi Jimin!

Jimin: Hey Jimmy!

J: Evet!

Jimin: Ben Jimin!

Sarıldılar.

J: Bunu tekrarlamamak olmazdı...Ve evet! Son olarak...

Jungkook: Ben Jungkook! Tanıştığıma memnun oldum millet!

J: Waow! Tekrardan hoşgeldiniz! Fazlasıyla mükemmel görünüyorsunuz. Akıllarda ise tek bir soru var: BU İŞ BİRLİĞİ NEDEN DAHA ÖNCE OLMADI DA DÜNYA BUNDAN MAHRUM KALDI?

Jimmy'nin ufak isyanıyla herkes kahkahalara boğulmuştu.

J: Neyse, geç olması hiç olmamasından iyidir, değil mi? Bardağa dolu tarafından bakalım.

RM: Eğer böyle beklediğini bilseydik çok daha önceden yapardık Jimmy.

"Kesinlikle! Bir telefonun yeterdi dostum."

J: Bir telefonumun yeteceğini bilmiyordum! Bundan sonra bunu aklımdan çıkarmayacağım.

J: Her neyse. Size daha sonra trip atarım. Size güzel bir oyun hazırladım fakat daha öncesinde bir soru sormak istiyorum (Y.N)'ye.

"Gönder gelsin Jimmy"

J:En sevdiğin BTS üyesi?

"Iıı..Bu soruya birden fazla cevabım var. Kabul eder misin?"

J: Tabiki, bir sakıncası yok.

Hepsi senin ağzından çıkacak olan şeye dikkat kesilmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 22, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

there's a way that you could fly.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin