oznámení (důležité)

562 64 6
                                    

Právě jsem se dozvěděla, že někdo využil mojí neaktivity, aby tady šířil nějaký rozruch.
Hádám, že to už byla otázka "kdy" a ne "jestli" s tím, jak začíná být tenhle deník populární. I tak si ale nedokážu pomoct a cítit se dotčená a naštvaná a všichni, co tuhle knihu čtou, mají nárok se cítit stejně!
Pro upřesnění zde byl jeden člověk, který prosazoval své názory (které měli nebezpečně blízko k homofobii) a když se s ním nějaký jiný čtenář pokoušel diskutovat vznikla z toho sáhodlouhá konverzace ne-li hádka.
Nestavím se na ničí stranu, takže zde nebudu házet špínu jen na homofobní čtenáře. Jsem velmi vděčná, že se někdo pokoušel zastavit šíření takovýhle komentářů hned z kraje, ale prosím příště (nemluvím pouze ke zmíněnému člověku ale i k vám ostatním, co se s tím v budoucnu setkáte) zkuste takovouhle konverzaci přenést do soukromého chatu. Pravidlo: žádná nenávist, platí oběma směry, NECHCI zde žádnou nenávist od homofobů pro lgbt, ale zároveň zde nechci žádnou nenávist od lgbt pro homofoby. Možná se mnou nebudete souhlasit, ale jsem názoru, že když chce někdo získat respekt, musí ho taky oplácet.
Myslete taky prosím na mě. Mám teď knihu plnou nenávistných komentářů a musím to řešit a to ještě neskončili prázdniny 😔.

Co člověk dá, se mu vrátí. Pamatujte si to, když budete (lgbt) odpovídat na nenávistné komentáře, dokažte, že jste lepší, hrdí a nemáte se za co stydět!

Miluju vás a hezký zbytek prázdnin a nástup do škol! ❤❤❤❤❤❤❤

Deník lesbyKde žijí příběhy. Začni objevovat