110.

633 73 31
                                    

21.9. 2021

Dámy a pánové a nonbinary,
tohle bohužel není další kapitola a taky už žádná nebude...
Rozhodla jsem se tenhle deník ukončit, protože už mě zkrátka nenapadají žádné další problémy, které bych tu s vámi mohla řešit 🥺. Přes rok mi trvalo, než se všechno uklidnilo v mé hlavě a díky vám, že jste tu byli po celou dobu mého zmatku a psali mi povzbudivé komentáře a rady. Na některé z vás opravdu nezapomenu, protože jste komentovali často a já si vaše komentáře ráda četla.
Možná se to zdá docela náhlé, ale já už nějakou dobu měla problémy s tím vydávat alespoň trochu smysluplné kapitoly, toho si možná někteří z vás všimli.
Neříkám ale, že tohle musí být konec nadobro. Je možné, že se zde někdy v budoucnu objeví další kniha se zaměřením na lgbt. Možná kdyby vás to i zajímalo, tak sem můžu napsat, jak jsem udělala coming out (až se stane) nebo jak jsem si našla holku a tak. Bohužel jsem zatím stále single a kromě rudnoucích tváří jsem nezažila žádnou romantiku, tudíž s tímhle vám nemůžu radit. Na druhou stranu sama na sobě vidím, jak moc bych chtěla vědět, jak takovéhle věci fungují, takže až na ně přijdu, rozhodně bude nějaké pokračování ve formě "deník lesby 2" :D.
Znovu díky všem za jejich podporu a za všechny komentáře a sdílení. Šiřte dál tuhle knihu a dělejte deníky touhle knihou inspirované, nevěřili byste, kolik lidí takové knihy potřebuje.
Přeji vám hodně štěstí do vašich milostných životů a nikdy se nebojte být tím, čím jste!!

Mějte se krásně! ❤❤❤❤🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈🏳‍🌈

Deník lesbyKde žijí příběhy. Začni objevovat