Joonas
Istun sohvallani. Kotini on kuin kaatopaikka. Tai ehkä pullonpalautus koneen säiliö. Tölkkejä, pulloja ja laseja on joka puolella. Vituttaa. Katson eteisen naulakossa roikkuvaa nahkatakkia joka ei ole minun. En vain jaksa. Nousen sohvaltani. Avaan kaapin ja aivan perältä kaivan pullon kirkasta. Viimeiset mitä minulla on. Avaan pullon ja istahdan takaisin sohvalle. Tätä tämä on nyt ollut viimeisen viikon. En ole poistunut kotoani koko viikon aikana ollenkaan. Jätkät ovat varmaan täyttäneet puhelimeni ilmoituksilla. En tosin tiedä missä puhelimeni on enkä haluakkaan tietää.
Niko
Olemme kaikki treeniksellä paitsi Joonas. Joonaksesta ei ole kuulunut mitään viikkoon. Alan olla aika huolestunut.
"eiköhän se ois sit tää päivä pulkassa" Alex sanoi ja nousi koneensa äärestä.
"joo" Joel sanoi ja venytti hartioitaan.
"tuutko sä Niko mun kyydillä?" Tommi kysyi minulta.
"En.. Meen kaupan kautta ja käyn viel Joonaksen kämpäl kattoo et mihin se äijä on hävinny" Vastasin ja lähdin kohti eteistä.
Käytyäni kaupassa menin Joonakselle.
Koputtelin pitkään oveen muuttaa kukaan ei tullut avaamaan.Yhtäkkiä naapurin ovi aukeaa. Oven suussa seisoo Joel joka heittää minulle Joonaksen vara avaimen.
Avattuani Joonaksen oven menen sisälle. Joonaksen kämppä on kuin kaatopaikka. Pulloja ja tölkkejä joka puolella. Sitten nään Joonaksen makaavan sohvalla pullonsa kanssa.
Tuo oli surullinen näky."NIKO!" Joonas huudahti ja hyppäsi halaamaan minua.
Tuo oli aivan umpihumalassa.
"Joonas mitä vittua voitko sä selittää!?" Kysyin tuolta viinan hajuselta mieheltä.
"Niko... Äläsuutumullemävoinkylläselittää.."
Joonas alkoi itkeä polvillaan edessäni."Joonas.. JOONAS" Sanoin samalla kun nostin tämän seisomaan.
"Miks mä suutuisin sulle" Jatkoit ja laitoin Joonaksen sohvalle.
"Tiina jätti mut" Joonas sanoi samalla sekunilla kun sammui.
Siis mitä vittua mä just kuuli. Tiina oli yks hyvä sydämmisistä ihmisistä ketä tiiän. Tiinan ja Joonaksen suhde on ollut Joonaksen pisin suhde ikinä.
Joonas on selvästi ihan paskana..Aloin siivota Joonaksella. Jääkaapista löysin tämän puhelimen. Yllätys Yllätys siinä ei ollut akkua. Laitoin puhelimen laturiin ja jatkoon siivomista.
Joonas
Herään sohvlata hirveässä krapulassa. Pakko oksentaa. Juoksen vessaan kuin Lewis Hamilton ajaa formulaa.
Sen jälkeen kun olen oksentanut sisäelimeni vessan pönttöön lähden etsimään bisseä. Säikähdyksekseni huomaan siistin kämpän. Yhtäkkiä Niko astuu makuuhuoneesta keittiöön.
Moi.. Tää on nyt siis mun toinen tarina ja tätä tulee samaan aikaan ku sitä toistakin tarinaa tuli eli arkisin 7.45 ja viikonloppusin 10.30 ja joka päivä tulee eli ei tuu yhtäkkisiä päiviä jolloin ei tulis ellen siitä ilmota erikseen. Toivon että tykkäätte <3
YOU ARE READING
Blood in my eyes
FanfictionNiko x Joonas... vai onko sittenkään... Haluun muistuttaa että tämä on tehty puhtaasti mielikuvitukseni perustalta eli ei perustu millään tavalla tositapahtumiin. En suosittele lukemaan jos ahdistut tai mielikuvasi muuttuu helposti. Tää ei oo yhtä r...