2 Joitakin oikeaa

534 37 5
                                    

Joonas

Istun aamupala pöydässä Nikon kanssa. Niko on udellut mun ja Tiinan erosta koko aamun. Mistä tämä edes tietää meidän erosta ja mitä helvettiä Niko tekee meillä.

"Joonas voitko sä nyt vaan kertoo mistä on kyse alan olla jo huolissani" Niko sanoi ja tarttui kädestäni.

Tuon kosketus sai minulle kylmät väreet. Mutta miksi. Miksi Nikon käsi on niin... äähh ihan sama..eiku mitä...minä ja Niko ollaan oltu kavereita yli 8 vuotta ja nytkö mulla on jotain tunteita. Vastahan mä erosin mä kaipaan vaan jotain lastaarii...joo oikei okei.. eiku Emmä tiiä.

"Niko mä oon tosi väsyny" vastasin ja nousin tarkoituksena mennä lepäämään.
—————-

"Mä rakastin sua mut kun Joonas en haluu loukata sua mut löysin jonkun jolla on mulle enemmän aikaa"

"Eli säkö jätät mut nyt"

"Joo"

"Entä se rakkaus"

"En enää osaa rakastaa sua"

"Miks"

"Joonas jos rehellisiä ollaan niin sulle ei vaan sovi vakavat suhteet...ja turha syyttää mua tästä tää on sun syy"

"Mut justah-"

"Joonas mä meen nyt enkä tuu takas"
—————-

"Joonas herää" herään Nikon äänee.

"Mitä nyt" sanon hieman kiukkuisena.

"Sä täriset ihan oudosti" Niko huomauttaa.

Tajuan täriseväni.

"Niko.." Aloitin varovasti

"Niin?"

"Mä näin painajaista mun ja Tiinan erosta" Jatkoin kyyneleet silmissä.

"Joonas..mun ois helpompi auttaa jos mä tietäisin mitä on käyny" Niko sanoi ja tarttui olkapäästäni.

Selitin Nikolle koko jutun.

"Siis oikeesti!?..Joonas mä oon tosi pahoillani"

"Joo....mä en enää tiedä mistään mitää" Sanoin samalla kun tuijottelin Nikon ihaniin silmiin.

——

Makasimme sohvalla ja katsoimme jotain Netflix sarjaa.

"Joonas hei...mä sain hyvän idean" Niko aloitti yli innoissaan.

"Mä en tiiä haluunko edes tietää" Sanoin huvittuneena.

"Jos me molemmat ei vaan ilmoitettaisiin itsestämme tai niinku you know ollaan vaa piilossa muilta" Niko jatkoi

Tuo oli yksi parhaista ideoista. Se voi kuulostaa oudolta mutta tuo oli oikeasti hyvä idea sillä en jaksaisi kohtaa ketään nyt facetoface.

Toinen osa tätä uutta.. tätä on ollu kiva kirjottaa.. nää on vähän lyhyitä sori siitä ku ei oo ollu viel aikaa mut nyt ku on viikonloppu nii teen nää sit pidemmiksi..<3

Blood in my eyesWhere stories live. Discover now