8 jotakin helvettä

580 32 17
                                    

"Niko älä suutu Joonas ei ollu tässä mukana" Joel aloitti heti.

"Siis luuletteko että mä suutuin teille?" Niko sanoi vähän ihmeissään.

"Se oli vaan pusu" Niko jatkoi.

"Sori oikeesti" Joel pahoitteli vielä.

"Ei se mitään mutta Joel sun pitää oppii antaa mun poikaystävän olla" Niko sano leikillään.

Tämän jälkeen Niko tuli ja suuteli minua pitkään.

"Rakastan sua" Niko sanoi ja otti minut halaukseen.

"Mäkin sua" sanoin vaikka minulle taisi juuri herätä tunteita Joelia kohtaan. Tämä on jotakin helvettiä.

"Mä taidan tästä lähteä" Joel sanoi ja lähti kohti ulko ovea.

"moikka" huusin tuon perään. Nyt minun piti kohdata Niko.

"Joonas sä oot outo?" Niko sanoi kummissaan.

"Niko...meijän pitää erota"

"Anteeks mitä" Niko sanoi hämmästyneenä.

"Emmä tiiä tää ei tunnu oikealta" Sanon hiljaa.

"mut justhan sä sanoit rakastavas mua" Niko sanoi itku kurkussa.

"Niin mä rakastanki mut tää suhde ei tunnu oikeelta" Sanoin kyynelten vallatessa poskeni.

"Eli tääkö oli nyt tässä, läheks sä nyt sitten Joelin perään?" Niko kysyi pettyneenä kyyneleet valuen hänen poskillaan.

"Joo ja En.. mä lähen kotiin miettimään asioita Joel ei liity tähän mitenkään" Sanon ja lähden ovet paukkuen Nikon luota.

Erosin Nikosta koska en saa selvää tunteistani tykkään Nikosta mutta myös Joelista... miksi elämä on niin vaikeaa. Kuka minä edes olen? Miksi olen ansainnut Nikon? Miksi minä edes elän? Se on hyvä kysymys se...

——

Ajan autollani kohti kotiani. En nää juurikaan eteeni sillä kyyneleet ovat peittäneet näkökenntani. Ja ulkona sataa kaatamalla. Päähän iskee outo kipu... sitten en enempää muistakkaan.

Niko

Istun kyynelten valtaamana sohvallani. Samassa asenossa mihin Joonas minut jätti.
En ymmärrä syytä. Tai itse asiassa ymmärsin.. ei tämä tuntunut parisuhteelta.. enemmän siltä samalta bromance jutulta miltä aina ennenkin. Mutta tarvitsen taukoa Joonaksesta.. riittä että näen tätä treeneissä. Niin kello onkin sen verran että pitäis lähteä kohti studiota.

Ajon lähteä hyvillä mielin vaikka vieläkin sattuu ne sanat.

Mutta minulla on yksi väli pysähdys ensin..

Joel

Istun sohvallani. Lähtisin kohta treeneihin. Ovi kello soi. Lähden avaamaan ovea. Oven takaa paljastuu Niko. Yhtään sanaa en kerennyt sanoa kun tämä hyökkäsi päälleni. Tuo otti hupparin kaula aukosta kiinni ja nosti minut seinää vasten.

"Sä vittu veit mun poika ystävän!!" Tuo huusi kyyneleet silmissä.

Oisin halunnut puhua en pystynyt sillä olin kuristua hengiltä. Yhtäkkiä Niko päästi irti.

"A-anteeks" Niko sanoi shokissa.

En pystynyt vieläkään puhua.

"Mä meen" Niko sanoi ja lähti ovelle.

"Oota" sain sanotuksi.

Niko käännähti minuun päin. Kyyneleet virtasivat hänen poskillaan.

"Erositteko sinä ja Joonas?" Kysyin varovasti.

Vastaukseksi sain nyökkäyksen.

"Sori mä oon niin pahoillani" sanoin sillä tajusin sen johtuvan siitä suudelmasta.

Niko vain nyökkäsi ja lähti. Mitä minä olen mennyt tekemään?...

Sori tulee näin myöhää ku mulla on tänää synttärit nii on hirveesti ollu kaikkee hommaa.. TW ⚠️⚠️ : tässä muuten vinkki ku puhdistatte viiltely haavoja ja tekis mieli kilju nii laulakaa Arcadee silleen kiljuen... tänään on ollut myös erittäin paska päivä koska mun hiha nous vähän ja sit vedin äkkiä takas alas nii sit iskä näki sen et vedin sen nii nopee alas ja nyt se haluu kokoajan tietää mitä siellä hihan alla on... mutta kiitos kaikille lukijoille<3

Blood in my eyesWhere stories live. Discover now