6 treenejä

520 36 8
                                    

Joonas
Olemme matkalla treenikselle. Väsyttää ihan hirveästi. En edes tiedä miksi. Pian olemmekin perillä.

Päästyämme ovesta sisään menen sohvalle nukkumaan.

"Eiks Joonas oo saanu nukuttua kotona kun noin väsyttää" Joel kysyy se virne naamallaan.

"No eiku me ollaan tavattu sairaalassa" Niko vastaa puolestani.

"Miks ihmeessä?" Olli kysyy huolissaan.

"Joonas sai alkoholin myrkytyksen" Niko vastasi jälleen puolestani.

"Kaikki on nyt hyvin kiitos mutta tarviin vaa pari minuuttii unta lisää" sanon ja vedän Nikon kanssani sohvalle lepäämään.

"Hei onks teil kahel jotain" Tommi kysyy.

Niko katsahtaa minuun. Minä ja Niko voimme keskustella ilmeillä. Niko huomaa kasvoiltani sen että en halua kertoa heille.

Alamme Nikon kanssa nauramaan.

"Meilläkö?... joo ei" sanon muka huvittuneena.

Niko
Istumme autossa matkalla takaisin kotiin. Joonas on ollut hiljaa koko matkan ja muutenkin vaisu treeneissä.

"Onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta.

"Joo... ärsyttää vaa ku en saa näyttää rakastavani sua muuten kun kotona" Joonas sanoo apealla äänellä.

"Sori" sanon ja silitän Joonaksen jalkaa.

"Mut vielä pahempi ois jos pojat sais tietää tästä ilman et me kerrotaan siitä silleen oma aloitteisesti" Joonas sanoo ja painaa päänsä olalleni.

"Niko.." Joonas aloittaa varovaisesti.

"Niin Joonas" kysyn samalla kun parkkeeraan autoni kerros talon pihalle.

"Mä raka..stan sua" Joonas sanoo hiljaa.

"Joonas...mäkin rakastan sua" vastaan tuolle ja suutelen tuon otsaa.

"mennäänkö naimisiin" Joonas kysyy.

"Siis joo tottakai" vastaan ja suutelen tota.

"Mutta vasta parin vuoden päästä" Joonas sanoo ja lähtee virne naamallaan sisälle.

"Joonas odota" huudan tuon perään joka on jo pitkällä.

——
Pääsen vihdoin sisälle asti. Joonas on odottamassa minua sohvalla MINUN huppari päällään.

"Joonas mitä vittua toi just oli" kysyn tuolta mieheltä joka makaa sohvalla hukkuneena hupparini.

"Mun piti keretä eka että sä et voi estää tän hupparin ottamista" Joonas sanoo.

"Ahaa" sanon ja käännyn jääkaapille hakemaan RedBullin.

"Tuo mullekki" Joonas huutaa minulle.

"Selvä arvon kuningas" vastaan naurahtaen.

"Niko" Joonas aloittaa jälleen.

"Niin Joonas" kysyn tuolta samalla kun istahdan tuon eteen sohvalle.

"Mul on kylmä...voiks sä lämmittää mua?" Joonas kysyy vähän lapsellisella äänellä.

"Voin" sanoin ja menen makuulle Joonaksen viereen. Otan Joonaksen kainalooni.

Hetken päästä Joonas olikin nukahtanut, eipä ollut yllätys. Katson hetken nukkuvaa Joonasta mutta sitten päätin itekkin ottaa torkut.

Joonas
"Joonas.. nyt pitäis herätä" kuulen tutun äänen.

Avaan silmäni. Olen näyttävästi nukahtanut sohvalle.

"Huomenta" kuulen Nikon äänen vierestäni.

"Huomenta" sanon ja nousen istumaan.

"Sä nukuit aika pitkään" Niko sanoo ja tulee viereeni istumaan.

"Paljon kello?" Kysyn hiljaa.

"Kohta yheksän" Niko vastaa ja ottaa minut kainaloonsa.

"Voidaaks tilata pitzzaa?" Kysyn sillä minun tekee mieli pizzaa.

"Voidaan" Niko sanoo ja ottaa puhelimensa pöydältä.

Ei mene kauaakaan kun ovikello pärähtää.

"Oliks se noin nopee?" Kysyn ihmeissäni.

"En tiiä" Niko vastaa ja lähtee avaamaan ovea.

Tulen tämän perässä sillä minulla tosiaan on nälkä ja tekee mieli sitä pizzaa.

Oven takana on kumminkin kaikkea muuta kun pizzaa. Oven takaa paljastui aivan verinen Joel.......

Anteeks ku eilen ei tullu:( mulla oli nii hirvee päänsärky että yritin välttää puhelimella oloa. Mutta tässä nyt sit ois lisää:) <3 kiitos viellä kaikille siitä että jatkaa näiden lukemista vaikka poistinkin Jorko tarinan... tai en poistanu sitä vaan tein siitä yksityisen että jos joskus haluaisinkin jatkaa sitä niin se on vielä tallessa:)

Blood in my eyesWhere stories live. Discover now