7 "Joel puhu sanoilla"

494 35 17
                                    

Niko
Katson veristä Joelta oveni takana.

"Päästä se nyt sisään vittu" Joonaksen ääni herättää minut.

"Joel mitä vittua!?" Kysyn huolissani samalla kun päästän tuon sisälle.

Joelin jalat pettävät heti kun tämä on päässyt eteisen kynnyksen yli. Thank gosh Joonas sai hänet kiinni. Joel on onneksi viellä tajuissaan.

"Joel mitä sun ranteille tapahtunu?" Joonas kysyi huomattuaan Joelin täyteen viiletyt ranteet.

"Mä- Ale- Oll-" Joelin sanoista ei tullut mitään.

"Joel puhu sanoilla" Joonas sanoi ja otti hellästi tuon harteista kiinni.

"Alex ja Olli ne kaks ne suuteli" Joel sai vihdoin sanottua.

"okei? Mutta miten se liittyy näihin ranteisiin" kysyn vähän ihmeissäni.

"Joel on tykänny Alexista iät ja ajat" Joonas sanoi ja lähti hakemaan side tarpeita.

"Tulin tänne koska tajusin että tää on väärä keino päästä pahasta olosta ja tiesin että pystyisin puhuu teille" Joel kertoi samalla kun Joonas puhdisti tämän haavoja.

"Ai saatanavittuperkeleenperseenhelvetinpaska" Joel kirosi.

"Rauhotu se on nyt ohi" Joonas sanoi ja sitoi viellä haavat.

"Voidaanko me...." Joel aloitti.

"Niin jatka kiitos" sanoin.

"Voidaanko vaa ryypätä koko loppu ilta ja päästä kaikesta paskasta hetkeks irti?" Joel kysyi väsyneenä.

"Muuten joo mutta mulla ja Joonaksella on tipaton Toukokuu" sanoin ja taputin Joelia olalle.

"Miks vitussa?!" Joel kysyi ihmeissään.

"Sen alkoholinmyrkytyksen takia" Joonas vastasi ja lähti ilmeisesti hakemaan Joelille peittoa ja tyynyä.

——
Herään aamulla sängystä normaalisti. Joonas on ilmeisesti noussut jo. Nousen ja puen jotkut shortsit ja t-paidan. Menen keittiöön jossa Nään Joonaksen ja Joelin ihan työn touhussa. Huvittava näky. Yrittävät ilmeisesti tehdä lettuja.

"Tarvitsette selvästi apua?" Sanon ja kävelen heidän luokseen.

"Ehkä vähän" Joonas sanoo ja suutelee minua.

"Noniin kyyhkyläiset älkää unohtako että mä oon täällä" Joel naurahti.

Joonas
Rakastan Nikoa mutta jotenkin vaan ähh unohtakaa.... Tehdään siis lettuja. Niko tuli auttamaan koska olemme Joelin kanssa aivan paskoja kokkeja. Surullista.

"Joonas herätys" Joel huutaa vieressäni.

"Aa joo nii mitä?" Kysyn vähän ihmeissäni.

"Tuotko maidon jääkaapista" Niko sanoo.

"Joo...ei tääl oo maitoo" sanon ja käänöhdän takaisin.

"No mä käyn nopee kaupassa" Niko sanoo ja lähtee ovelle kohti.

Kävelen tämän perässä ja suutelen tätä pitkään sano Joel mitä tahansa.

——

Niko lähti ehkä kymmenen minuuttia sitten. Minä ja Joel katsomme telkkaria.

"Joonas..." Joel alottaa varovasti.

"Joel" sanon ja käänähdän häneen.

"Kiitti ku autoitte mua sillon mut..." Joel jatkoi mutta taas kerran jätti lauseensa kesken.

"Niin Joel kerro nyt vaan" sanoin rauhallisella mutta uteliaalla äänellä.

"Ei siinä ollu kyse Alexista ja Ollista" Joel sanoi alakuloisella äänellä.

"Vaan mistä?" Kysyin hieman varoen.

"Susta ja Nikosta" Joel sanoi.

"Siis miks" kysyn taas

"Mä Joonas tyk..." Joel jätti taas lauseen kesken.

"Joel m-..." lauseeni jäi kesken kun yhtäkkiä tunsin jonkun huulet omillani...samassa kuulin myös kun ulko ovi aukesi...

Sillä kusessa ollaan....

Tässä teille lisää...kirjoitin eilen studiolla tän koko osan ku oltii siellä nii myöhää nii välil oli tylsää:) joten jos tää teksti on outoa nii johtuu siitä että oon saattanut kirjottaa vaikka pari lausetta sit mun on pitä ny tehä jotain ja sit oon taas palannu kirjottaa joten sori siitä.. mutta mä en vaan osaa tota
Joonas x Niko hommelia joten....<3

Blood in my eyesTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang