Gidiyorsun...

523 45 9
                                    

Jungkook...

İçim gidiyordu. Onu böyle gördükçe kalbim parçalanıyordu.

" Tamam Jimin. Ağlama bende ağliycam artık."

Dakikalarca ağlamasının bitmesini beklemiştim pembe yatağında otururken. Uzanmış, göz yaşlarını silmekten ıp ıslak yaptığı peçeteyle burnunu siliyordu. Ben bile kendime bu kadar ağlamamıştım.
Benim için ağlıyordu.

" SANA SÖYLEDİM DEMİ! O ÇOCUĞU DÖVME DEDİM! ŞİMDİ NE OLDU, GÖZ GÖRE GÖRE TERK EDİYORSUN BENİ."

" BACAKLARINA DOKUNMASAYDI O ZAMAN! ERKEKLERE KARŞI ÖN YARGINI KIR DEDİK TE BU KADAR DA DEMEDİK BRAVO SANA DA."

"NEE!! BU ÇOCUK İYİDİR, TANIŞIN DİYEN SEN DEĞİLMİYDİN OÇ"

"AMK TİPE BAK ŞEYTAN GİBİ, ARKADAŞ OLMAM BEN BUNLA DEMESİNİ BİLİYOSUN YA İŞİNE GELENE."

" KIRK YILIN BAŞI ARKADAŞ YAPMIŞIM SAPIĞIN TEKİ ÇIKMASI BENİM Mİ HATAM!?"

" SAPIĞI DÖVMEK BENİM Mİ HATAM?"

"SALAK, MADEM DÖVÜYOSUN DA NEDEN ÇOCUĞUN BURNUNU KIRIYORSUN."

" AMA HAKETMİ-"

"SUS!"

Çocuğu dövdükten sonra işler büyümüş, müdür babamı aramıştı.
Hemen şehre geri dönmemi istedi.
Okulun kapanmasına sayılı gün kala yapmıştım yine yapacağımı. Jimin haklıydı, belki biraz fazla- çok fazla dövmüştüm.

Ama hak etmişti.

Jimin...

Uzandığım yataktan doğruldum ve Jungkook'un gözlerine baktım.
Ağlamak üzereydi. İlişkimizden beri ilk kez bu kadar çok tartışmıştık.
Haklı, haksız hangimizdi bilmiyorduk ama ikimizde bugün çok yorulmuştuk.

" Bağırdığım için özür dilerim."

" Ben daha çok özür dilerim."

Birbirimize kırgınken bile tek ilacımız birbirimizdik. Sarılmaktı. Karanlık odanın içindeki yatağa uzanıp, pencereden ayı seyretmeye başladık. Daha doğrusu o ayı, ben onu. Bir daha göremeyeceğim o güzel gözlere...

***

Gözümü açtığımda önce uyuklayan Jungkook'u sonra pencereme dolan güneş ışığına baktım. Jungkook yarın sabah mezuniyete bile kalamadan gidecekti.

"Uyandın mı."

"Hm hm."

" Sana kötü bir haberim var. Artık perdeni açtığında beni göremeyeceksin..."

" İN YATAĞIMDAN! GÖZÜM GÖRMESİN SENİ!"

Bide utanmadan sırıtıyor karşımda.

"Gülme komik değil.. B-ben burda sensiz ne yapacağım diye düşünürken, sen benimle a-alay ediyosun..."

"Ağlama bebeğim. Ufak bi şakaydı özür dilerim. Bende çok üzülüyorum. Babamı ikna etmeye çalıştım ama olmadı biliyorsun. Seni her ay görmeye geleceğim merak etme."

***

Taehyung...

Hoseok ile mezuniyet için kıyafet bakıyorduk.

"Bu nasıl?"

"Fena değil."

6. Takımımı deniyordum ama hala karar verememiştim. Yarın mükemmel olmalıydım.
Tek sebebi mezuniyet değildi elbette.

[✔️] Opposite Neighbor - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin