Taehyung..." Hadi ama Yoongi seni bekliyoruz!"
10 dakikadır onu bekliyorduk arabada. Hava da sıcaktı, pişecektik neredeyse!
" Geldim be patlama. Herkes hazır mı?"
" Eveet!"
Jiminlere misafirliğe gidecektik. Son zamanlarda işinden dolayı çok meşguldü ve bulduğumuz tek boşlukta buluşmaya karar vermiştik. Herkes arabaya bindikten sonra,
o meşhur Pembe Eve doğru yola çıkmıştık...***
Jimin..
" Hoşgeldiniz!"
" Hoşbulduk Mimiii!!"
"(Tae) Hey! Sana kaç defa dedim ona öyle söylemeyeceksin diye. "
" Ahh, tamam Taehyung sorun yok, hadi gelin içeri."
" Mimi kurabiye yaptın mıı~"
" Tabii kii!"
Aylar olmuştu buluşmayalı. O kadar çok özlemiştim ki onları.
Tae'yi, Yoongi'yi, Yugyeom'u...
Evlatlık edindikleri küçük oğlanı yani :)Fotoğrafçılık tutkumdu, fakat işe başladığımdan beri ne kadar zor bir meslek olduğunu fark etmiştim. Bırakacak değildim elbet ama hayatımı düzene sokmakta zorlanıyordum. Ama arkadaşlarımla buluşunca herşeyi unutuyordum. Onlar varken nasıl mutsuz olsun ki insan.
" (Tae) Jungkook!"
" Ne iyi ettiniz de geldiniz! En son ne zaman görüştük hatırlamıyorum. Aylar oldu sanırım?"
--
Herkes salonda oturup sohbet ederken Jimin in getirdiği kahvelerle daha da koyulaşmıştı sohbet.
--" (Yoongi) İşin nasıl gidiyor anlat bakalım."
"(Jungkook) Ah, eskiden çalıştığım lokantayla ortaklık kurduğumdan beri, herşey daha da güzelleşti. Mutluluğumu tarif bile edemem."
"(Tae) Çok sevindim. Gerçekten bunun için çok çabaladın Jungkook-ah, babalarının da sana sonuna kadar destek çıktığına eminim."
"(Jungkook) Tabi ki. Holding e gidip gelmeye başladığımdan beri herşey daha da kolaylaştı. Evden yönetmek zordu... Babalarımın Holdinginde çalışsaydım belki işim daha rahat olurdu fakat kendine ait olunca zorlukları da oluyor tabi. "
" (Yoongi) Hava mı atıyon lan velet. "
" Ha ne- Hayır! Gerçekten atmıyo- "
"Şaka la şaka biliyoruz"
Ve gülüşmeler esnasında kapı çalar.
"Hoşgeldin Hoseok-ah! Buyur."
"(Hoseok) Üzgünüm biraz gecikt-"
" HOSEOK AMCAAA!!!"
" (Hoseok) AYY YAVAŞŞ! KOCAMAN OLMUŞSUN TAŞIYAMIYORUM ARTIK."
Evet, kocaman olmuştu... Daha küçücüktü evlat edindiğimizde. Kimsesi yoktu. Şimdiyse iki tane babası, bir sürü amcası vardı.
Pembe evimin, minik neşesiydi..."Jihyoon, kızım in amcanın üstünden. Bak Yugyeom'a, ne kadar uslu duruyor. Kocaman kız oldun artık. "
" Yani artık tek başıma bisiklet sürebilir miyim!"
"Ah hayır, o anlamda değil!"
"Yaa ama babaa!"
--
Hoseok Jihyoon'u kucağına alıp ağlamasına izin vermeden salona geçti ve iki çocuğu da kucağına oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔️] Opposite Neighbor - jikook
Fiksi PenggemarGeçmişte yaşadığı olay yüzünden erkeklerden nefret eden Jimin, Kiracısı Jeon Jungkook'a aşık olmuştu... . . +fem min +taegi +angst değildir . . [🏅] 50. #jikook /16.11.2021/ 17. #kookmin /12.10.2021/ 1. #jimin /06.12.2021/ 2...