Öncelikle iyi okumalar 💘
2 günde bir yeni bölüm atıcam demiştim ama ilham gelmesi uzun sürüyo cidden slmxldle
Bu yüzden haftada 2 bölüm atarım diye düşünüyorum ama değişebilirde yani 👉🏻👈🏻
Yinede aktif yazar olucam merak etmeyin 😚 Takipte kalınnn. Sizi seviyoree~***
--
Jimin, kendini yorgunluktan bayılırcasına attığı yatağında deli gibi düşünüp, birde kendini zihnen yoruyordu. Jungkook'un yeni kiracıları olması şaşkınlığını bir türlü üzerinden atamıyordu.Tamam ultra yakışıklı bir çocuktu.
Ama o bir erkekti? Bu bile ondan nefret etmesine yeterdi. Ayrıca küstah ve bencildi de.. Bu düşüncelerde kaybolup giden Jimin'i kapı sesi kendine getirmişti."(annesi) Tatlım, kargon gelmiş. Açmadım merak etmee~"
Dedikten sonra kargo paketini Jimin'in yatağına atıp odadan çıktı. Bayan Park oğlunun Feminen tercihine ve zevklerine saygı duyuyordu. Bu yüzden onun utanmaması için kargolarını açmıyordu, giydiği eteklere karışmıyordu. Gerçekten harika bir ebeveyndi ve Jimin ona hayrandı..
--Jimin...
Eve geldiğimden beri 2 saat geçmişti.
Düşünmekten bunaldığım için sosyal medyada kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı.@mochi.berry
mochi.berry Kargom geldi. Rengine bayıldımm~ Artık favorimsin @rainbow.makeup 🌈💕
8.537 Beğeni - 189 Yorum@g Bu kadar güzel dudakları hiçbir kızda görmedim...
@kolafantaa BİR KERE ÖPEYİM NOLUR
@jellyy Senin favorin benimde favorimdir bebeğim ;)
@Iamyourhope Güzelime herşey yakışır 💖
Yanıtlandı -
@mochi.berry Yia kankamm 😊
Diğer yorumlar için tıkla***
Telefon bile keyfimi yerine getiremiyordu. Sıkıntıdan patlayacak gibiydim. Sürekli aklıma Jungkook'un penceremin karşısında duran evde
- benim biricik tatlı evimde(!) - oturduğu geliyordu. Perdeyi açıp açıp evin pencerelerine bakıp duruyordum. Ev gerçekten çok yakındı. İlerde ailemden uzakta yaşamak istemediğim için hemen dip dibe yaptırmalarını istemiştim. Evle aramızdaki tek mesafe yoldu. Ev, Bu derecede yakın olduğu için salon camına bakınca bile, benim açımda kalan mobilyaları görmek zor değildi. Camın dip kısmında Siyah bir L koltuk ve koltuğun önünde sadece yarısını görebildiğim büyük cam sehpa, L koltuğun arkasındaki duvara asılı lacivert bir gitar duruyordu...Zevkide mobilyalarından anlaşıldığı gibi içi gibi kapkaraydı - en azından bana göre öyleydi - Evin mutfak penceresine bakarken, gelen sese bakmak için camı açıp kafamı yola eydiğimde, motorla bilmem kaç hızla gelen Yoongi'yi gördüm. Pembe evin önünde durmuştu(?)
Kapıyı çalıp içeri girdi ve elinde duran siyah poşetle neden geldiğini anlayınca yüzümü 'ıyy' gibisinden buruşturdum. Gerçekten de Yoongi'nin pis alkol alışkanlığından bir sürü arkadaşı etkilenmişti ve Jungkook'un da bunun bir kurbanı olacağını bilmek içimi acıtıyordu. Esen rüzgar yüzünden camı kapattım ve yemek için bana seslenen annemi duyunca aşağı indim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔️] Opposite Neighbor - jikook
FanfictionGeçmişte yaşadığı olay yüzünden erkeklerden nefret eden Jimin, Kiracısı Jeon Jungkook'a aşık olmuştu... . . +fem min +taegi +angst değildir . . [🏅] 50. #jikook /16.11.2021/ 17. #kookmin /12.10.2021/ 1. #jimin /06.12.2021/ 2...