İlk Adım

800 70 40
                                    

Selam. 🌸

İyi okumalarr 💜 Lütfen oy verin 💓

***

Taehyung...

Bu çocuğun birşeyler gizlediğine emindim. Laptobumu dizimin üstüne koydum ve araştırmaya başladım.

GOOGLE

'Jeon Namjoon kimdir?'

Karşıma Jungkook'un babası çıkması lazımken, alakasız kişiler çıkıyordu. Tamam belkide Namjoon öz babası değildi.

'Jeon Seok Jin Kimdir?'

Yine alakası olmayan kişiler. Bir tek bile Jungkook un babasının resmi yok? Ne saçma sapan şey bu böyle!?
O an aklıma Jungkook un babası hastaneden taburcu olacağı gün, onları almaya gelen arabın üstündeki yazı geldi.

'Kim Holding'

Kim Holding bugün bir başarıya daha imza attı!

Kim Holding 84 farklı başarılı projeye 1 başarı daha ekledi!

Gay çiftimizin Holdingi ününe ün katıyor!

Karşıma bir sürü sonuç çıkmıştı. Birkaçını okuduğumda anlamıştım. Sadece Babalarının holdingi ile ilgili yazılar vardı. Onlardan biri bile onun öz babası değildi. Jungkook evlatlıktı.

Haberleri biraz daha okudum. Gerçekten Jungkook ile ilgili hiçbir şeye rastlayamadım. Belkide onu medyadan olabildiğince gizlemek istemişlerdi? Bu durum cidden kafamı karıştırıyordu. Ama ben bu soruların cevabını kimden öğreneceğimi iyi biliyordum..

***

Jimin...

Jungkook dünkü olaydan beri benimle konuşmuyordu. Okula bile bensiz gitmişti. Artık canıma yetmişti, onunla konuşacaktım. Zil çalar çalmaz kantine indim ve Jungkookla Yoongi'nin olduğu masaya sandalye çekip oturdum.

"Projeden 5 aldım. Fotoğrafları da Hosokie nin kamerasıyla çektim. Yardımın için Teşekkür ederim."

"Bişey değil..."

Ortam çok sessizdi konuya nerden girsem bilemedim. Tamda o sırada Yoongi araya girdi.

"Dostum siz şaka mısınız? Adam projeleri ben yaparım diyor güvenip veriyoruz. Benimkisi bok gibi Jimin'in ki şaheser. Jungkook benim projeme neden özenmedin?"

Jungkook kaşını kaldırıp Yoongi ye baktı "Hiç ödev yapmamak mı, özensiz olsa bile bir kere bile yapmış olmak mı?''

Yoongi gözünü tavana dikip düşünceli bakışlar attıktan sonra başını onaylarcasına salladı.
Artık konuya girmeliydim.

" Jungkook neden sabah beni beklemeden okula geldin. Hala bana sinirli misin?''

Junkook gözünü telefonundan ayırmadı. Beni dinliyordu ama umursamazlıktan gelmeye çalışıyordu.

''Jungkook seni anlayamıyorum. Buraya taşındığın ilk günlerde seninle sürekli tartışıyorduk. Ama hiçbiri bu kadar uzamadı. Lütfen artık daha fazla uzatma.''

Nihayet kafasını kaldırmıştı. Gözlerime uzun uzun bakıyordu.
'' Jungkook-ah? Barıştık mı?''
''Hayır.'' dedi ve yanımızdan ayrılıp gitti..

Ne demek hayır? Alt tarafı içecek döktüm, ne diye abartırsın ki! Acaba fark etmeden yanlış birşey mi söylemiştim? Jungkook keşke beni zorlamasan...

[✔️] Opposite Neighbor - jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin