6

62 16 9
                                    

Her zamanki gibi kahvaltısını atlayarak sarıldığı yastığa ve baş ucundaki resme bir öpücük kondurdu.

Telefonunu alarak haberlere girdi, bu sefer, istediği manşeti görmüştü.

Korkunç Mafya'nın Oğlu Hakkında Son Gelişmeler

Haberi atla / Haberi Oku

7 aya yakın süredir kayıp olan ünlü Mafyanın oğlu Kim Seok-jin, Daegu'da boş bir depoda ölü bulundu.

Adli tıp raporuna göre cesede 17'den fazla tecavüz edildiği söyleniyor.

Ölüm sebebi ise vücudunda bulunan %87 oranındaki uyuşturucu maddesi olarak saptandı.

Okuyamadı, telefon elinden kum taneleri gibi akıp gitti ve o yere dizleri üzerine çöktü.

"Sana, ben dokunmaya kıyamazken, onlar nasıl sana bunu yaptılar sevgilim? Sen benim herşeyimdin, önce kayboldum şimdi ise tamamen gittin elimden. Ben hiçbirşey siz ne yapacağım sevgilim? Nasıl dayanacağım? Aşığım ben sana, hiçkimseye olamayacağım kadar."

O an ne olduysa oldu; Taehyung eline ne geçerse duvarlara, yerlere fırlattı. Yeontan havlamaya başladı fakat durmadı. Odasını birbirine kattı.

O sabah aldığı haber, akşama kadar heryer dağıtmasına ve herşeyi kotirmasına neden olmuştu. O fotoğraf hariç. Komidnin üstünde, yanı başında duran resmi göğsüne bastırarak kırık cam parçaları arasında uyuya kaldı.

𝐾𝐿𝐴𝑆𝑇𝑅𝑂𝐹𝑂𝐵𝐼𝐴 | 𝑇𝑎𝑒𝑗𝑖𝑛Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin