14. fejezet

463 18 8
                                    

1 évvel később:

Az esküvőnk után elköltöztünk a Mikaelson házból és "vettünk" magunknak egy hatalmas nyaralót. Olyan mint ami Elenának van. A mellett a tó mellett van mint az övé. Ohh igen. Lettek barátaim. Teljesen megértették, hogy miért öltem meg Bonniet. Kivéve Damon de ő is kezd megbocsájtani. Ők is ezt tették volna életük szerelméért, nem? De, pontosan ezt tették volna. 

Ebben az egy évben elutaztunk New Orleans-ba és Miami-ba, kinyírtuk a szüleimet...Eszméletlen jó élményeket szereztünk. Még jobbakat mint a börtönvilágban.

A vérfarkas énemet egy varázslat segítségével elzártuk. Mint ahogy Klaussal tette az apja. Eléggé fájdalmas volt de most legalább nem vonyítok négykézláb.  

Most éppen a konyhapulton ülök és nézem ahogy Kai vacsorát főz. Megtanult főzni. Olyan kajákat rittyent össze, hogy hátast dobsz. Majd elfelejtettem! Kai 1 év alatt annyit változott, hogy még jobban néz ki mint eddig. Fél fejjel magasabb lett, kicsit hosszabb a haja és kurva jól áll neki a 2015-ös stílus IS. Ez hogy lehetséges? 18 évesen kikerült a börtönvilágból és újra idősödni kezdett. Szerintem még 60 évesen is vonzó lesz ősz hajjal és remegő kezekkel.

-Éhes vagy már?-kérdezte hirtelen

-Nem kifejezés!-ugrottam le a pultról és mellé sétáltam -Gordon Ramsay ön az?-néztem a tányérokat amint éppen díszítette.

-Személyesen!-mondta büszkén -A hálaadás az egyik kedvenc ünnepem, meg kell adni a módját!

-Tudom, de a karácsony viszi az első helyet!

-Pontosan! Amikor fehér a táj...és hóembert építünk...Jövőre is fogunk hóembert építeni, igaz?

-Még szép!-nyomtam egy gyors puszit az arcára

-Ez mi volt?-fintorgott

-Egy puszi?

-Fujj.... csináld mégegyszer!-mondta mire így is tettem volna de elfordította a fejét így a szájára sikerült.

-Hülyegyerek!-vágtam nyakon -Ha csókot akarsz csak kérned kell!

-Tudom, de így vicces!

Végre készen lett a vacsora mi pedig leültük egymással szembe az asztalhoz. Most következik az, hogy elmondjuk miért vagyunk hálásak. Eddig sosem tudtam mondani egy dolgot sem ezért nem nagyon tudom, hogy hogyan kellene.

-Kezd te!-szólalt meg

-Öhm...

-Csak mond el az igazat, oké? Nem nagy dolog!

Bólintottam majd elkezdtem. 

-Hálás vagyok amiért a szomszédba költöztetek amikor 4 éves voltam. Hálás vagyok amiért utánatok mentem az erdőbe és együtt kerültünk be a börtönvilágba. A leghálásabb pedig azért vagyok amiért most itt ülhetek veled a saját házunkban miközben az isteni főztödet fogyaszthatom!-mondtam el őszintén

A tipikus Kai vigyor megjelent az arcán majd elmondta szinte ugyan ezt és még hozzátett valamit.

-Mindennél jobban szeretlek Nina!

-Én is téged Kai!

                                                                                                             ...Vége...

Sziasztooook! Nyálas lett a vége, igaz? Nem baj, ez volt a tervem.

Ha még nem olvastad a többi sztorimat, és van kedved, akkor nyugodtan nézd meg őket. Hajnalban kitettem az 1. részt az OBX fanfictionből. Pontosabban Rafe ff-ből de ez részletkérdés. Még nem nagyon láttam Rafe ff-et magyarul ezért nem JJ-ről írtam+mindenki szereti a pszihopatákat. Ezt az bizonyítja, hogy most ezt itt olvasod.

Nagyon köszönöm, hogy elolvastátok és ennyien vote-oltatok! ILY<333

🎉 You've finished reading 𝙤̈𝙨𝙨𝙯𝙚𝙯𝙖́𝙧𝙫𝙖 , 𝙆𝙖𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠𝙚𝙧 🎉
𝙤̈𝙨𝙨𝙯𝙚𝙯𝙖́𝙧𝙫𝙖  ,  𝙆𝙖𝙞 𝙋𝙖𝙧𝙠𝙚𝙧Where stories live. Discover now