bok mu var da gülüyorsunuz?

510 92 77
                                    

Baji arkadaşlarıyla oturmuş öğle yemeği yiyordu. "pet shopta çalışan tatlı sarışın" hikayesini anlatmayı yeni bitirmişti ve şimdiden pişman olmuştu.

Mikey hiç durmadan ona gülüyordu, Draken kahkahasını bastırmaya çalışıyordu ama başarısız olmuştu. Hakkai bıyık altından sırıtıyordu. Mitsuya hayal kırıklığıyla iç çekti.

"Yani şimdi şunu açıklığa kavuşturmama izin ver," ilk Mitsuya konuşmuştu. "yeni açılan pet shopta tatlı bir çocukla tanışıp kendini rezil ettin ve çocuğun ismini bile bilmiyorsun."

Mitsuya'nın geçtiği özetten sonra iki sarışın daha da çok gülmeye başladı.

"Bok mu var da gülüyorsunuz?"

İkili sonunda sakinleşti ve önlerindeki yemek soğumaya başlamadan yemeğe gömüldüler. Yani en azından Draken öyle yaptı. Mikey hâlâ arada gülüyordu.

"Eğer orda çalışıyorsa üzerinde isim kartı vardır Baji. Ona da mı bakmadın?"

"Unuttum..."

Bununla Mikey tekrardan kahkaha krizine girmişti. Bu sefer onu durduran Draken'ın bakışları oldu. Hakkai sırıttı.

"Büyük ihtimalle çocuğa bakmakla çok meşguldü ve beynini kullanmak aklına gelmedi."

"Senin de Mitsuya'yı izlerken bundan pek farkın olmuyor, anlarsın ya."

Mikey bunu söyledikten sonra kapak yapmıştı, Draken onu onayladı.

"Lafı koydu."

"B-Bu farklı!"

"Ay inanmıyorum, kızardı ya lan!"

Draken ve Mikey gülüştüler. Mitsuya tekrardan iç çekti ve elini Hakkai'nin omzuna koydu.

"Sakin ol, seni bu kadar kolay kışkırtmalarına izin verme." diye fısıldadı.

"Her neyse, Baji tam bir malsın bu yüzden Ken-chin ve ben sana yardım edeceğiz."

"Biz mi? Ama Emma'yla randevum var."

"Napim?"

Bunu demesiyle kafasına yumruk yemesi bir oldu.

"Sen yine bize engel olmaya mı çalışıyorsun lan? Tamam anlıyorum kız kardeşini seviyorsun ve korumak istiyorsun ama bana da mı güvenmiyorsun ulan?"

Baji bir saniyeliğine Mikey'nin gözlerinde hüzün kırıntıları görür gibi oldu.

"Yok canım, ben kim size engel olmak kim? Emma bu aşk meşk işlerini seviyor diye demiştim."

"Tek sebebi bu yani?"

"Tek sebebi bu değilse ne olmuş?"

Uzun siyah saçlı çocuk karşısında oturan ikilinin ne zaman birbirlerinin yakalarını kavrayıp kavga moduna geçtiklerini anlayamamıştı. Onlara çok da uzak olmayan masadan kalkan sarışını fark ettiğinde seslice yutkundu. Diğer dörtlü kafaları karışmış bir şekilde Baji'nin baktığı yöne baktılar.

𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙚𝙖𝙙𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin