卍
Eve varır varmaz elinde telefonuyla kendini yatağa attı. Bugünlük başka dersi yoktu bu yüzden ne isterse onu yapabilirdi. Ve bu boş zamanında yapmaya karar verdiği şey, kendisine dik dik bakan ödevini görmezden gelip, Chifuyu'nun numarasına sırıtarak bakmaktı.
Fenasi ve Kerim üzerine atlamadan önce başları yana eğik hâlde onu izleyerek yatağının kenarına yürüdüler. Güldü ve ikisinin başını okşamak için telefonunu kenara koydu.
"Tamam, tamam. Buyrun günlük ilginiz."
Mutluca havladılar ve gitmeden önce Baji'nin yüzünü yaladılar. Kerim oyuncaklarıyla oynamak için yataktan atladı. Kerim her zaman yaptığı gibi daha büyük köpeği takip etti ve Baji yine elinde telefonuyla yalnız kaldı.
Ona mesaj atmalı mıyım? Çok mu erken? Hâlâ derste midir?
Telefonuyla biraz daha bakıştı. En son pes edip tavsiye için Mitsuya'yı aramaya karar verdi. Bir erkek arkadaşı olduğunu ve diğerlerinden daha olgun olduğunu düşünürsek arayabileceği en iyi kişi oydu. Onunla dalga geçmesinden endişelenmeyeceği tek kişi de oydu.
"Biri sana numarasını verdiğinde, ne kadar süre mesaj atmak için hâlâ erken sayılıyor?"
Telefonun diğer ucundan bir iç çekiş duyuldu.
"Beni bunun için mi aradın?"
"Soruma cevap ver."
"Kendi numarası mıymış öğrenmek için mesaj attım falan de. Uydur bir şeyler."
"Bu çok zekice!"
Mitsuya sessizce "Aptal." diye mırıldandı. Bu siyah saçlının dikkatinden kaçmamıştı.
"Lan! Bana aptal demesinler diye diğerlerinden biri yerine yardım için seni aradım."
"Benden çok şey bekliyorsun."
Baji homurdandı.
"Ondan sonra ne diyeceğim? Konuşmayı böyle bitirmek garip olmaz mı?"
"Sadece gidip mesaj at ve akışına bırak."
"Uygun bir plan yapmadan gidip ona mesaj atamam. Hakkai'yle konuşmaların için hiç önceden plan falan yapmıyor muydun?"
"Birbirimize karşı bir şeyler hissetmeden çok önce tanıştığımızı düşünürsek, hayır."
Mitsuya böyle şeyleri kafaya takmazdı. Baji ise tam tersiydi.
"Her neyse, çocuğa mesaj at ve yanıtlayamayacağın bir şey yazarsa tekrardan beni ara."
Baji sırıttı.
"Aşk hayatımı önemsiyorsun!"
"Hayır, hoşlandığın kişinin önünde kendini nasıl rezil ettiğini tekrardan dinlemek istemiyorum sadece."
"Neden senden tavsiye istemenin iyi bir fikir olacağını düşündüm bilmiyorum."
"Evet, ben de. İşim var görüşürüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙚𝙖𝙙𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓
Fanfiction✔️ açıklama sonra güncellenecek.