neredeyse ona orospu çocuğu diyordum!

550 72 69
                                    

“Chifuyu…”

"Evet?"

"Gecenin bu saatinde neden evimdesin?"

"Saat daha sekiz lan! Baji'nin evinden yeni döndüm."

"...Ve?"

Chifuyu diğer sarışını omuzlarından tuttu.

"Bütün gün boyunca çok tatlıydı Takemichi, ve biraz da sinir bozucuydu neredeyse ona orospu çocuğu diyordum!"

Takemichi içini çekti.

"Bana söylemek için yarını bekleyebilirdin ya da beni arayabilirdin."

"Her neyse, benim evim zaten yakın,"

Chifuyu Takemichi'nin yatağına oturdu.

"Bekleyemezdim! İki köpeği varmış çünkü onları ayırmak istememiş! Yanmak üzereydim! Ve her somurttuğunda yanaklarını sıkmak istedim!”

Diğer sarışın kıkırdadı,

"Yapmalıydın."

Chifuyu ona baktı, "Bunun için benden nefret ederdi!"

"Hakkında duyduğum kadarıyla, bunun için birinden nefret edecek bir tipe benzemiyor... Özellikle de seninleyken nasıl olduğunu düşünürsek."

"Ne ima etmeye çalışıyorsun?"

Takemichi, sanki Chifuyu şimdiye kadarki en bariz şeyi fark edemiyormuş gibi (çünkü göremiyordu) hayal kırıklığıyla iç çekti.

"Bütün hafta birbirinizle flört etmediniz mi?"

Chifuyu'nun yüzü ısındı, "Hayır! Yani, ben buna tam olarak flört demezdim…”

"Ben derdim, sen Hina ve benden daha betersin. Ve aslında çıkan biziz!"

Chifuyu yanakları hala pembe bir tonla somurttu.

"Gerçekten flört değildi..."

"Chifuyu, biz çıktıktan sonra numaranı istemek için taa kapıdan geldi. Ve kısa bir süre sonra mesaj atıyor ve ona hemen cevap veriyorsun? Hem de dersteyken!"

"Bu,"

Chifuyu bir bahane bulmaya çalışıyormuş gibi parmağını havaya kaldırdı.

"Flört değildi, sadece sınıfta sıkıldım ve onunla konuşmak eğlenceliydi."

"Şu anda kendini kandırıyorsun."

Chifuyu, hâlâ somurtarak Takemichi'nin yatağına uzandı, tavana baktı.

"Yani, bir kase peyoung yakisoba paylaştık, ona ödevlerinde yardımcı oldum, birden çok tatlı davranmaya başladı ve onu öpm-"

Elini ağzına vurdu ve kulaklarına kadar kızardı. Takemichi sırıttı.

"Ne istedin? Onu öpmek?"

🎉 𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙚𝙖𝙙𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝙤𝙣𝙚 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙡𝙚𝙖𝙙𝙨 𝙩𝙤 𝙖𝙣𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 - 𝙗𝙖𝙟𝙞𝙛𝙪𝙮𝙪 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin