Oğuz
Herkes önüne dönmüş sessiz bir şekilde oturuyorlardı. Yekta dışında o uyuyordu.
" biz...yarın Koreye gitmemiz gerek. Bizi bekleyen işler var " - Namjoon
Kafamı salladım. Herkesin morali bozuktum. Can ve Caner bir saat önce bizimle kavga etmiş ve eşyalarını toplayıp gitmişlerdi.
Kafamı kaldırıp Jungkook ve Taehyung'a bakmıştım. İkisi de durgun görünüyorlardı.
" sizi havaalanına bırakırız " - Berkay
Namjoon kafasını sallamıştı. Gerçekten morallerimiz bozuktu...
*********
Üyeler uçağa binmeden vedalaşmıştık. Havaalanından çıkarken son kez arkama baktım. Ben şimdiden Seokjini özlemiştim.
Barış kolunu omzuma attıp kendine çekmişti. Bende elimi onun beline attım.
" iyi misin? " - Barış
" galiba iyiyim " - Oğuz
" eve gidince en sevdiğiniz yemekleri yapıcağım " - Ali
" bence bara gidelim " - Yekta
Herkes Yektaya baktı.
" kafa dağıtmaya ihtiyacımız var " - Yekta
" haklı " - Berkay
" o zaman bara? " - Yekta
Herkes kafasını salladı...
*******
Ortada dans eden bedenlere bakmayı bırakıp önümde ki içkimden bir yudum aldım.
Ben, Barış ve Ali yudum yudum içerken Berkay ve Yekta su gibi içiyorlardı.
" neden Can ve Caner arkadaşlığımızı bozdu? " - Ali
" bilmiyorum " - Berkay
" Jungkook ve Taehyung'tan bile ayrıldılar " - Barış
" bir bok kokusu geliyor burnuma " - Yekta
" biri sıçmıştır " - Barış
Yekta gözlerini devirip içkisini içti. İkizler olmadan bir yanımız eksik gibi hissediyorduk....
Can
Ağzımdaki kanı tükürürken ağlayan Canere baktım. Ayağa zorla kalkıp yanına gittim. Onu kendime çekip sarıldım.
" ben Jungkook'u istiyorum " - Caner
Bende Taehyung'u istiyordum ama onları tehlikeye atamazdık...
" babam onlara zarar verir. Biliyorsun babamın eli uzun..."
Kaldığımız deponun kapısı açılınca içeri giren anneme baktım. Annem kırmızı gözlerle bize bakıyordu.
" babanız...size kız seçmiş bir hafta sonra düğününüz var "
Caner bana sıkıca sarıldı.
" lütfen babanızı daha fazla sinirlendirmeyin. Hem size hem bize zarar veriyor. Arkadaşlarınızı da düşünün ve...sevgililerinizi de "
Biz bir şey demeyince annem bize son kez bakıp deponun kapısı kapatı.
O bir haftayı da yaralarımız iyileşsin diye vermediyse en adi orospu çocuğuyum!
Babamdan nefret ediyordum!
Bizi dinlene dinlene dövdüğü için, annelerimize yanımızda vurduğu için, bizi arkadaşlarımızdan ayırdığı için, bizi sevgililerimizden ayırdığı için, herşey için ondan nefret ediyordum!
Kucağımda ağlayarak uyuyan Caneri omzuma yatırdım. Caner duygusal biriydi. Sevdiklerine değer verir ve her zaman yanlarında olmaz isterdi. Babam yüzünden çok incinmişti...
Caneri saman balyasına yaslayıp ayağa kalktım. Deponun kapısını zorlayıp açmaya çalıştım ama kitli olduğu için açılmıyordu. Kapının sesiyle Canerin uyanıp uyanmadığına baktım. Uyumaya devam eden Caneri görünce rahat bir nefes aldım ve deponun üstünde ki cama baktım.
Duvarda ki girintilere basarak cama ulaştım. Camı ittirip dışarı atladım. Babamın adamlarına görünmeden dikkatli bir şekilde babamın çalışma odasına gittim.
Kapıyı açıp içerde kağıtlara bakan babama baktım. Babam beni görünce ayağa kalkmış ve sinirle bana doğru gelirken, kapıyı kapatıp kapının yanındaki duvarda asılı olan av tüfeğini elime almıştım. Babam şaşkın ve kızgın bir şekilde bana bakmaya başlamıştı.
" ne yapmayı planlıyorsun!? Beni vurmayı mı?! "
" evet " - Can
Bunu dememle kaşlarını çatmıştı. Kollarını iki yana açtı.
" sıkıyorsa vur bakalım! "
Ayağına nişan aldım ve ayağına ateş ettim. Tüfekte ki sessizleştirici sayesinde tüfekten ses çıkmamıştı. Babam can acısına kendini yere atarken bende tüfeği kafasına tutmuştum.
" tüm mal varlığını kardeşimle bana vereceksin! " - Can
" yo-yoksa? "
" kafana sıkarım! " - Can
Babam canı acısa da bana gülerek bakıyordu.
" ben ö-ölürsem...hiçbir şeye sahip olamazsın! "
" sen öyle san! " - Can
Babamdan uzaklaşıp tam kalbinin üstünden vurdum. Babamın cansız bedeni yere düşerken babamın masasına gitmiş ve veraseti bulup babamın parmağıyla mühür basıp tüm mal varlığını üstüme geçirmiştim.
Bu konak, tarlalar, oteller, şirketler, evler hepsi bana aitti. Hatta çalışanlar bile.
Veraseti elime alıp odadan çıktım. Bir çalışan bana doğru gelirken veraseti göstermiştim. Çalışan durup ellerini önde birleştirirken içerde ki bedeni sessizce yok etmelerini istedim.
Hızla konaktan çıkıp depoya gittim. Depoyu açar açmaz Caner bana sarılmıştı. Ona sıkıca sarıldım.
" beni terk ettin sandım " - Caner
" sen benim diğer yarımsın seni nasıl terk ederim " - Can
Caneri alıp neler yaptığımı anlatım. Caner gözlerini büyüterek beni dinlemeye başlamıştı.
" şimdi ne yapıcağız? " - Caner
" öncelikle şirketler ile konuşmam gerek. Bazı şeyleri senin üstüne yapıcağız filan baya iş var " - Can
" peki arkadaşlarımızla ne zaman konuşacağız ? " - Caner
" bilmiyorum. İlk önce işlerimizi bitirmeliyiz " - Can
" peki Jungkook ve Taehyung'un? " - Caner
" sırayla kardeşim sırayla " - Can
Herşeyi sırayla düzeltecektim...
Merhaba💜
Bölüm nasıldı?
Diğer bölüm de görüşmek üzere öptüm sizi 😘✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts X Türk Erkekleri
Short Story*Eğlence amaçlı yazılmıştır. ** BXB içeriyor. Bakarsanız sevinirim ^.^