Selaam🦋
İyi okumalar güzellerim ❤
Can
Önümdeki dosyalara bakıp derin bir nefes aldım. Bu işler beni yormaya başlamıştı. Ayrıca arkadaşlarımı ve sevgilimi çok özlemiştim, onlarla geçirdiğim vakitlerin değerini şimdi anlıyordum.
Caner ise bana yardım etmek istiyor ama işi eline yüzüne bulaştırıyordu. Ama az kalmıştı sonunda her şeyi yoluna koymayı başarıyordum. Sadece birazcık daha sabret etmem gerekiyor sonra her şey eskisi gibi güzel ve eğlenceli olacak bundan eminim!
***
Ali
Bulaşıkları yıkadıktan sonra salona gidip telefona gömülmüş olan arkadaşlarıma bakmaya başladım. kafamı iki yana sallayıp boş olan koltuğa oturdum.
Yakında tekrar Kore'ye gitmemiz gerekiyordu. Doğrusunu söylemek gerekirse Can ve Caner olmadan buradan gitmek istemiyorduk. O yüzden onları bekliyor, gitme vaktimizi olabildikçe geç bir vakte almaya çalışıyorduk.
Birden Oğuz salona girip Barış'ın üstüne atlamıştı Barış Oğuz'u itip kolunu tutmaya başladı.
Oğuz dudaklarını büzerek Barış'a bakmaya başladı - galiba bu bakışa yavru köpek bakışı deniliyor - Barış Oğuz'a kötü kötü bakmaya başladı ve birden ayağa kalkıp Oğuz'u yakalamak amacıyla kalkıp hızla onu kovalamaya başladı.
Bu ikisinin bu çocuksu halleri beni o kadar mutlu ediyor ki size anlatamam!
Berkay çocuk gibi didişen ikiliye bakıp gülümsemiş ve telefona geri dönmüştü.
telefonumu almak amacıyla ayağa kalkıp odama yöneldim, merdivenleri çıkarken yekta'nın odasının kapısının açık olduğunu fark ettim sessizce içeri bakıp uyuyan Yekta ile gülümsedim.
Bir insan bu kadar uykuya düşkün olur mu ya!
Yekta bu Tabii ki olur!
yekta'nın kapısını kapatıp kendi odama yöneldim içeri girip yatağın üstündeki telefonumu aldım ve yatağa yatıp telefonuma bakmaya başladım.
Her şey aynı ve sıradandı farklı olan hiçbir şeyi yoktu Hayat sanki bana nah çıkıyor gibi çok sessiz ve sakindi ne farklı bir şey vardı ne de bir olay ve en büyük sorun Ben sevgilimi çok özlememdi.
Şimdi bu bazılarınıza göre önemsiz gelebilir ama içimde sevgilime karşı kelimeleri dökemediğim bir Özlem vardı.
Şair değilim ki şiir yazayım, yazar değilim ki Aşkımı satırlara dökeyim içimde birikti bu duygular bir çıkmak bilmiyorlar.
Yaptığım temizlikten dolayı çok yorulmuştum. Esneyip telefonu yanıma bıraktım ve gözlerimi kapatıp uyumaya başladım.
***
Jimin
Odama gidip kendime kıyafet seçmiş ve duşa girmiştim. Yeni klip için çalışıyorduk ve doğrusu çok yorucuydu.
Duştan çıkınca direk kendimi yatağıma atmıştım. Yatağa yatınca ne kadar yorulduğumu fark etmiştim.
Odamın kapısı pat diye açılınca ve içeri koşarak giren jungkook ile dinlenemeyeceğimi anladım.
" hyung! "
" söyle kookie "
" seninle oyun oynayalım mı?? Diğerleri beni odalarından kovdular! "
" ama ben uyumak istiyorum kookie "
" sende sevgilin gibi uykuya düşkünsün! "
Yanaklarım aklıma gelen Yekta ile kızarmaya başladım. Ben onu özlemiştim ama ya!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bts X Türk Erkekleri
Cerita Pendek*Eğlence amaçlı yazılmıştır. ** BXB içeriyor. Bakarsanız sevinirim ^.^