12.

553 52 76
                                    

Yekta

Biz Jiminle sahil de oturup konuşurken Seokjin aramış ve Oğuzun bayıldığını söylemişti.

Hepimiz çiğ köfteciye girince insanlar bize garip garip bakmaya başlamışlardı.

( tabiki bakarlar! Bulmuşlar yakışıklıları )

Berkay hemen Oğuzu kucaklamış ve çiğ köfteciden çıkarmıştı. Seokjin hem endişeli hemde mutlu görünüyordu.

Kesin çıkma teklifi etti.

İnsanların az olduğu bir yere gidince Berkay Oğuzu yere bırakıp Oğuzun yanına oturdu.

" sanırsın eşek ölüsü belim koptu! " - Berkay

Kafamı iki yana salladım ve çantamdan su şişesini çıkarıp Oğuzun yüzüne tutum. Oğuz yüzüne değen su ile irkilip gözlerini açmış ve bize bakmaya başlamıştı.

" ulan yüzüme işemediniz değil mi? " - Oğuz

" he hatta ben işedim " - Yekta

" çocukla dalga geçmeyin! " - Ali

" ama ama ben çocuk değilim ki " - Oğuz

Hepimiz ona inanmaz gözle baktık.

" iyi misin? " - Jin

" evet " - Oğuz

" sana bir şey olacak diye korktum " - Jin

" korkma ben dokuz canlıyımdır " - Oğuz

" doğru söylüyor. Birgün bir ağaçtan düştü ama baya yüksekti hala hayata " - Barış

Duyduğumuz telefon sesi ile ikizlere döndük.

" babamız arıyor " - Can

Can ve Caner biraz bizden uzaklaşıp telefonla konuşmaya başlamışlardı. Ben Jimine yaklaşıp elimi onun ince beline koyup diğerlerine bakmaya başlamıştım. Diğerleri ise birbirleri ile konuşmaya başlamışlardı.

Oğuzun yanakları kızarınca kaşlarımı çattım. Bizim Oğuz kızarmıştı. Utanmaz olan Oğuz utanmıştı.

Kıkırdayıp Jimine döndüm. Bana gülümseyerek bakıyordu. Belinde ki elimle yanağını okşadım ve beline geri yerleştirdim elimi.

Belini çok sevmiştim.

" çabuk burdan gitmemiz lazım! " - Caner

Can ve Caner koşarak yanımızdan geçerken bizde onları takip etmeye başlamıştık.

" ne oluyor Can? " - Berkay

" karşı aşiret bizi öldürmeye geliyormuş! " - Caner

" nasıl olur? " - Jungkook

" konuşmayın daha fazla sadece koşun! " - Can

Can ve Canere uyup sustuk. Can ve Caner bizi insanların daha çok olduğu yere getirip telefonda birilerini aramıştı.

Birkaç dakika sonra yanımıza siyah giyinimli adamlar gelmişti.

" koşun bunlar babamın adamları değil! " - Caner

Üyeleri çekiştirip koşmaya başladık. Arkamızdan gelen silah sesi ile irkilip Jiminin bileğini tutmuştum ve çekmeye başlamıştım. Aklıma Ali gelince arkama baktım. En arkada kalmıştı. Jimine baktım.

" koş ve sakın geriye bakma! " - Yekta

Jiminin elini bırakıp Aliye yöneldim. Alinin bileğini tutup çekmeye başladım. Ali ellerimizi birleştirip benden güç alarak koşmaya başlamıştı. Yakınımdan gelen silah sesi ile hızlandık.

Bts X Türk Erkekleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin