14.

433 41 74
                                    

Yorum istiyorum 😔❤

Evet bu dördüncü bölüm yazışım😔

Koyduğum fotoğraflar görükmüyor artık sizin hayal gücünüze kaldı...

Oysaki dünden beri fotoğrafları koymaya uğraşıyorum =/

İyi okumalar 🍂

Can

Düzenlediğim dosyaları sekretere verip diğer dosyayı elime aldım. Babamın yaptığı herşeyi değiştiriyordum.

Koltukta uyuya kalmış Canere bakıp derin bir nefes aldım. Oturduğum sandalyeden kalkıp çeketimi çıkardım ve Canerin üstünü örtüm. Caner kıpırdanıp geniş koltukta uyumaya devam etmişti. Bende dosyalara geri dönmüştüm.

***

Ali

Karnımda hissetiğim baskı ile gözlerimi açıp karnımdakinin ne olduğunu anlamaya çalıştım.

Ilk tuttuğum ayağı kendimin sanmış sonradan Oğuzun ayağı olduğunu fark etmiştim.

Oğuz Yektanın karnına kafasını koymuş bir şekilde uyuyordu. Ayakları ise benim üstümdeydi.

Kafamı kaldırıp diğerlerine baktım.

Berkay ve Barış birbirlerine sarılı bir şekilde uyuyorlardı.

Yataktan sessizce kalkıp odadan çıktım. Ortak banyoya gidip elimi yüzümü yıkamış ve mutfağa gitmiştim.

Yemek yapıp yemeyi severdim. Hatta bir ara yemek kursuna bile gittim!

Şimdi kimse uyanmadan kahvaltı hazırlamayı planlıyordum!

***

Hazırladığım kahvaltıya son kez bakıp bizimkileri uyandırmaya gittim. Odaya girince bıraktığım gibi yattıklarını görünce kıkırdadım. Koşup onların üstüne atladım.

Irkilerek ve bana söverek uyanan atkadaşlarıma baktım.

" puşt yavaş ol biraz! "

Beni üstlerinden atınca omlara sırıtarak baktım. Herkesin uyandığına emin olunca mutfağa gidip onları beklemeye başlamıştım.

Yekta ve Berkay içeri girmişlerdi. Yekta büyükçe esneyip yanıma oturmuştu. Berkay ise saçlarını dağıtıp karşıma oturmuştu. Paldır güldür mutfağa giren Barış ve Oğuza baktık.

" ben kazandım ağla! "

Barış Oğuza hitaben konuşmuştu. Oğuz Barışa el hareketi çekip sandalyesine oturdu. Ardından da Barış.

" annem mesaj atmış. Can babasını öldürmüş " - Yekta

Hepimiz şaşkınca Yektaya bakarken Yekta ağzına domates atmıştı.

" oha! Katil bir kankam var! " - Oğuz

Bu sefer bakışlarımızın hedefi Oğuz olmuştu.

" boşuna mal demiyorum bu salağa "  - Barış

" ne var be! Sadece şaka yaptım. Ayrıca Can öyle yaptıysa bir nedeni olmalı. Can öyle biri değil! " - Oğuz

" Oğuz haklı " - Berkay

Herkes kahvaltıya gömülürken sessizce yemeye başlamıştık.

" Can ve Caner artık babalarının mallarına sahipler " - Yekta

" Yekta tane tane niye söylüyorsun? " - Ali

" bilmem canım öyle istedi " - Yekta

Masada tıkırtı sesini duyunca masaya baktım. Oğuz ve Barış son kalan sosise çatallarını batırmış birbirlerine kötü kötü bakıyorlardı. Çatalımla sosisi ikiye böldüm. İkili önce sosise sonra bana bakıp yarım sosisleri yemişlerdi.

Bts X Türk Erkekleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin