Seijun
Annemin yanından ayrıldıktan sonra bizim grubun yanına gidip Todoroki'nin yanına oturdum. Özetle annemle ne yaptığımızı anlattım ve ortaya bir fikir sundum.
"Şimdi kulaklarınızı açın ve beni iyi dinleyin ilk önce geçmişe gidelim."
Flashback
"T-todoroki ben iki dakika burada duruyum tamam mi"
Diyebilmistim sadece oda başı yukarı aşağı sallamış ve yanına oturmam için yana kaymisti
"Ne olduğunu anlatabilirsin sır tutarım"
Şu an bunu birisinin bilmesine ihtiyacım vardı tamam kizlar biliyordu ama şu anda yanımda kizlar değil Todoroki vardı bir hisimla herşeyi anlattım bazı yerlerde şaşırdı konuşmam bitince.
"Evet zaten Bakugou'ya aşık olduğunu çok belli ediyorsun ama bunu ona yavşamalarinla bastırıyorsun"
Kizardigimi aynaya bakmadan bile hissedebiliyordum iyice duvara yaslanıp ellerimle dizlerimi sardım ve başımı gömüp konuştum
"Peki soylermisin bunu ona nasıl söyleyeceğim "
"Aklımda bişey var ama emin değilim iyi dinle.
Şimdi kesin değil ama Bakugou'nun da seni sevip sevmediğini öğrenmemiz lazım.
İlk önce senin gidip ona bunu sorman lazım büyük bir ihtimal reddecektir. Bunu yaptıktan sonra biz seninle daha çok takılmaya başlayacağız yani günlük hayatta nasılsan Bakugou seni reddedince de öyle olman gerekiyor anladın mı?""Bidakika yani şimdi ben o beni reddedince de normal davranicam bunu yapınca ne olacak."
"Sen benimle daha çok takılmaya başlayınca Bakugou seni kıskanacak mı kıskanmayacak mı diye bakıcaz ama bunu gelip de sana söyleyeceğini düşünmüyorum sende Bakugou'nun inadını ve gururunu biliyorsun."
"Oha vallaha mi tamam Todoroki seni şu an öpebilirim ama merak etme düğünüme gelince seni öpeceğim"
"Tamam Seijun bu sadece bir teori artık gerisi sana kalmış gazan mübarek olsun"
Flashback son
"Evet herkes ilk planı hatırlıyor değil mi?"
Hepsi aynı anda.
"Evet."
Demişti. Bende kafamı olumlu anlamda salladım.
"Şimdi nerden geldi bilinmeyen bir planım var sizde biliyorsunuz ki benim aklıma bir plan geldiyse, ve o plan yüzde yüz işe yarayacak bir plansa dünyanın sonu gelmiş demektir."
Hepsi aynı anda evet dedi.
"İnsan bir inkar eder bu ne ya siz nasıl arkadaşsınız."
"Seijun kendin hakkındaki gerçekleri söylüyorsun inkâr mi edelim."
" Mina mantıklı konusunca korkunç oluyorsun"
Dedim oda güldü.
"Herneyse izninizle devam ediyorum biliyorsunuz ki bir hafta sonra okul festivali var."
"Evet evet bizim şu şarkı söyleyeceğimiz okul festivali."
Hagakure'nin söylediği şeye göz devirip güldüm.
"Aynen Hagakure. Evet o okul festivalinde ben hep Todoroki'nin yanında dolaşacağım.
Şimdi en baştan almak gerekirse bugün annemle konuştuktan sonra neden hem annemin fikrini hemde Todoroki'nin planını birleştirmiyoruz dedim. Daha sonra aklıma muhteşem bir fikir geldi şimdi ben okul festivalinde hep Todoroki'nin yanında dolaşacağım, hatta öyle çok dolasicam ki uzaktan gören bizi sevgili sanacak anladınız değil mi?""Oha evet sonrada masum Bakugou'nun seni gerçekten sevip sevmediğini öğreneceğiz."
"Aynen Uraraka kaptın işi."
"Oda seni Todoroki'den kıskanacak."
"Aferin Momo."
"Böylelikle sizde mutlu mesut yaşayacaksınız."
"Evet Jirou herkes anlamış aferin size işinize gelince aklınız çalışıyor."
"Öhöm öhöm karışmak gibi olmasında peki bundan benim haberim varmı?"
"Sana in-a-na-mı-yo-rum Todoroki nasıl böyle bir şey söylersin Seijun bizim arkadaşımız. Bak nasıl üzüldü bir dakika Seijun neden şeytani gülüşüyle gülüyor."
"Ahh Tsuyu beni düşündüğün için çok teşekkür ederim. Todoroki sen benimle geliyorsun."
Dedim ve Todoroki'nin kolundan tutup en ücra köşeye götürdüm ve en korkunç sırıtışımı yüzüme yerleştirdim.
"Todoroki seni buraya neden getirdiğini biliyormusun?"
"Şişlemek için mi?"
"Hayır katil olmak için çok gencim. O zaman şöyle açıklayayım diyelim ki ben senin sevdiğin kişiyi biliyorum ve buna ait kanıtların vaaar ne yaparsın."
Tam konuşacağın da elimi kaldırdım ve onu susturdum.
"Beni sakın yanlis anlama eğer sen bana yardım edersen bende sana yardım ederim ve bir gün yataktan kalktığında bir bakmışsın sevdiğin kız senin olmuş."
"Tamama anlaştık."
"Ama beni sakın yan- bidakika ne bu kadar kolay mı kabul ettin. Aahh aşk insana neler yaptırıyor evet aşk dünyasına hoşgeldin Todoroki."
"Ahh kabul etmekten başka çarem yok gibi görünüyor hoşbuldum."
Artık aramıza yeni biride katılmıştı aşkından şırıl sıklam olmuş bir Todoroki...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İfşaların Efendisi | Bnha | Bakugou Katsuki
Action1/A sınıfının neşe kaynağı olan plotonik aşık Seijun hergün başka eğlenceli anılar biriktirir. Özgünlüksüz mizah, parodi au. Bnha x oc. Bakugou x oc.