28.

248 23 5
                                    

Beş gün sonra

Festival zamanı gelmiş ve biz Todoroki ile süsleri yerlerine taşıyorduk aynı zamanda da konuşuyorduk.Susleri yerlerine taşıdıktan sonra buradaki işimiz bitmişti hemen Midoriya  Tokoyami ve Bakugou'nun olduğu tarafa gittik. Onların görevinde posterleri ve asılacak susleri asmaktı. Todoroki ile guluserek onların yanına gittik üçlüde bize bakıyordu...

Bir dakika üçü de bize bakıyordu evet Bakugou'da aman yiğidim öyle bakma vallaha bakışlarına düşerim aaaa ama ben çoktan düşmüşüm.

Artık bu düşünceleri kenariya atarak kutuları açan Todoroki'nin yanına gitmiştim.

"Eee burada yapılac-"

"SEİJUNNN"

"E-evet Bakugou bişey mi oldu."

"Gel buraya bana lazımsın."

"Amk ben malmıyım lazımsın falan noluyor."

"Bişey mi dedin."

"Ahahah tabiki HAYIR ne diyebilirim ki?
Eee ne yapılacak?"

"Şu  pankartı asmama yardım edeceksin."

"..."

"Ne duruyorsun lan orda dur diyemi çağırdım ben seni çık merdivene."


"Bakugou farkında mısın bilmiyorum ama senin 170'lik boyunla asmadığın pankartı ben 163'lük boyumla nasıl asacağım?"

"Tamam gel yardım edeceğim?"

Başımı sallayıp merdivenlerden çıktım nedense aklıma ayı olayı gelmişti. Hayatımın yanlışını yapıp yukarıya baktım az kalsın düşüyordum ki Bakugou beni tuttu.

"Dikkat etsene lan sen bana lazımsın eğer iş bitmeden bir yerine bişey olursa öncekiler gibi elimden kurtulamazsın"

"Amk sanki suç bende o kadar kası yapmasaydın bende bakıp dengemi bozmak zorunda kalmayacaktım."

"Sesli konuşsana lanet olası hiç birşey anlayamıyorum."

"Ahhah teşekkür ederim dedim."

"Tck herneyse."

"Eee Bakugou nasıl yapıcaz."

"Haaa."

"Ya fesat çocuk seni öyle biseyden bahsetmiyorum yani nasıl asıcaz?"

Bakugou'ya baktığımda anlindaki damarlar iyice belirginlesmisti bende onu sakinleştirmek için konuyu değiştirdim.

"Tamam demedim varsay nasıl yapıcaz açaba İida'yı falan mı çağırsak?"


"Gerek yok biz hallederiz."

Bunu derken pek emin değildi sanki daha sonra etrafa bakmaya başladı. Sanırım bir çözüm arıyordu bende bişey buldu sanmıştım beni apar topar Todoroki'nin yanından çağırmış-

Hop hop hop bir dakika

Bakugou

Beni

Todoroki'nin

Yanından

Apar topar

Çağırdı..........

Kalbim beni dinlemeden vücuduma gerekenden fazla kan pompalamaya baslamıştı. Hayır Seijun daha tam emin değilsin sakinleş kendimi dizilerdeki salak kızlar gibi hissediyordum. Hani şu ona aşık olan erkeği göremeyecek kadar kör olanlardan. Herşey açıktı ama onlar görmüyordu. Aslında onlarla aramızda bir fark vardı onların erkekleri nazik kibar vs. Ama benimki hıyar kaba. Şöyle bir düşününce zaten onu bunun yüzünden sevdiğimi hatırladım ve sırıtarak Bakugou'ya baktım.

"Ne bakiyon?"

"Hiç bu gün hiç yakisikliyla bakmadim da ondan sana bakıyorum."

"Git o zaman sabahtan akşama kadar arkasından dolaştigin Todoroki'ye bak."

"Aaaa lütfen ben ona bakamam harama el uzatmak bizim defterimizde yok."

"Tck şimdi haram mı oldu."

"Bakugou burada bir kıskançlık havası falan var gibi ya."

"Bence senin o burnunu kopartmamiz lazım ."


"Pek ilgilenmiyorsun ama söyleyeyim Todoroki'nin sahibi var canım yani ona bakamam."

"Sahibi var derken?"

"Ah sen bilmiyorsun bak gel anlatayım."

Dedim ve ikimizde merdivenlere oturduk.


"Bizim Todoroki sevdalanmış."

"Kime ne ara lan hemde benden önce yarım piç."



"Yav boşver şeye bak soyliyim mi kim."

"Evet kim?"

"Baş harfi Momo desem ne yapabilirsin ki."

"Hay ananı sikim yemin et zaten ona da anca koca göğüs yakışırdı."

"Yanlız başka kizarin goğsüne bakmak falan hayırdır koçum."

"Haaa."

"Ahaha yok bişey hadi asalım   şunu nasıl asıcaz ."


"Tek bir cözüm var seni kaldırılan asacaksın bana bak beş saniyen var anladın mı eğer beş saniyeyi geçerse yurda kırık bir kol ve dağılmış bir yüzle dönersin."

"He tamam ...  Bir dakika ne sen .... Şwndi....bwni.......kansjfcamsın............dwmi."


"Lan amk düzgün konuş."

"Öhö ohö öhö tamam bı dakika sen şimdi beni kaldırıcaksın demi."


"Sadece beş saniyen var eğer beş saniyeden fazla durursan anında yere atarım seni."

"Tamam anlaştık hazırım kaldır hemen şimdi şu an çok hazırım evet iyiyim ve heyecanlanmadım muhtesemim kaldır evet bekliyorum ahhhh kalbim hayır hayır tamam hazırım evet evet hazırım hayatımın  son iki yılında bu anı bekliyordum ama tek fark herneyse farkı falan boşver evet hazırım ben kaldır şimdi ev-."

" Sus lan bi gören sikecek sanar ya adam akıllı asacan inecen hayatını seviyorsan hızlı bitir."

Başımı salladım ve rüya Gibi o beş saniyenin gelmesini beklemeye başladım.

İfşaların Efendisi | Bnha | Bakugou Katsuki Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin