"Vayy demek sizin ülke öyle haa ne macera var abi keşke bende sizin ülkeye gelebilseydim şimdi düşündüm de eğer Bakugou ile evlenirsek belki balayına sizin ülkeye gidebiliriz."
"Aynen gelin gelin sizi ağırlamaktan memnun oluruz."
"Seijun yanındaki bayan kim?"
"Ah Mina buz de sizin yanınıza geliyorduk tanıştırayım bu Türkiye'den Ayşe bugün tanıştık."
"Ooo Ayşe memnun oldum ben Mina şu hemen yanımdaki sarı saçlı salak çocuk Denki ve onun yanında duran erkeksi çocuk da Kirishima."
"Ah evet bende Ayşe memnun oldum buraya bir yakınımı yani arkadaşımı görmeye geldim."
"Peki o arkadaşın kim acaba."
"Ah o benim annemin en yakın arkadaşının oğlu Bakugou Katsuki."
"NEEE."
"B-bir dakika Bakugou senin en yakın arkadaşın mı p-peki bu tam olarak nasıl bir yakın arkadaşlık. Yani çok mu yakın sevgili gibi yakın mı yani?"
"Ah hayır benim sevdiğim biri var onunla sadece arkadaşız. Bir dakika Seijun sen yoksa."
"Pfftt Seijun nasilda belli ettin hemen aynen Seijun Bakugou'yu seviyor."
"Bir dakika ben öyle düşünmemiştim ki yoksa seninde mi sevgilin var diyecektim."
"Mina öldün sen gel buraya."
"Eheheh Seijun sakin ol belki Ayşe'den yardım isteyebiliriz."
Ayşe'ye masum masum baktım oda yanıma geldi ve.
"Seijun senin için elimden geleni yapacağım gelin bir kafeye oturalım ve bana olan biteni anlatın."
Tamam anlamında başımı salladım ve bir kafaye gidip oturduk.
Yaklaşık iki saat sonra...
"Anladım ve bunu siz üçünüz hariç kızlar ve Todoroki biliyor öylemi?"
Evet anlamında başımızı salladık.
"Bizim orada aşk acısı normal karşılanır bunun için size iki tane dizi önericem eğer bunları izlerseniz inanın bana size çok yardımcı olucak. Birinci dizide sevdiğine bağlı olmayı öğreniyorsunuz diğerinde ise gerçek aşkı. Dizilerin ismi Muhteşem yüzyıl ve Âşk-ı memnun bunları izleyen iki güne uzmansınız."
"Ahahah acaba daha kolay bir cözümü yokmu?"
"En kolay çözüm bu."
"Aaa evet şimdi dizinin yorumlarına baktım şey diyorlar 'bi izledim aşk bekçisi oldum'"
"Denki atma kafadan bence plandan ayrılmayalım "
Kirishima'nın söylediğine kafa salladım.
"Yinede tavsiye için teşekkür ederim Ayşe."
"Ne demek her zaman eğer yardıma ihtiyacınız olursa bu benim numaram. Ben Bakugou'nun yanına gidiyorum biraz isim var sonra zaten bir otelde kalıcak iki gün sonrada Türkiye'ye geri dönerim."
"Yaa keşke bizim festivale kadar kalabilseydin ne kadar güzel olurdu."
"Aynen Kirishima haklı keşke kalsaydın."
"Evet bende çok isterim ama annemgil beni bekliyor söz verdiğim gibi gitmem gerekiyor."
"Anladım o zaman görüşürüz Ayşe."
"Gôrüşürüz."
Ayşe gittikten sonra bizde yurda döndük yürürken de vugunun ne kadar garip geçtiği hakkında konuşuyorduk yurda geldiğimizde hızlı bir şekilde içeriye girdik. Ben hızlıca yukarıya çıktım Bakugou yoktu Ayşe'yi karşılamaya gitmişti bende yarım saat kadar odamda oyalandım. Telefonuma gelen bildirimle dikkatim dağılmıştı.
Dünyaahiretbacımtodoroki:
Seijun aşağıda festivali konuşuyoruz
Kop gel çabuk.Ben:
Ehehe tamam geliyorum.Yazdım ve hoplaya hoplaya aşağıya indim hayır aslında inmedim çünkü merdivenlerin yarısında Bakugou ile karşılaştım birbirimize bir süre baktık ve ben beklenmeyecek bir hareket yapıp yanından geçip gittim. Ahhh kalbim atmıyor sanırım sen nesin öyle ya terli terli geldin kalbime mi indirmek istiyorsun. Gel bide gözümüzün önünde üstünü çıkart. Kalbimi tutarak aşağıya indim bu oğlan kalbim için iyi değildi. Bir süre festival hakkında konuştuk ve iste o anda zaman durmuştu hayır şaka yapıyorum edebiyat falan yapmiycam Bakugou gelmişti.
"Evet önceki toplantımızda kimin ne yapacağını konuşmuştuk."
"Evet ve Jirou vokaldiii."
"Evet Denki aferin eğer böyle devam edersen beynini büyütebilirsin."
"Tamam konuda kalalım festival beş gün sonra."
"Merak etme Seijun o zamana kadar hazır oluruz."
Ve böylelikle toplantıya devam edip bütün konuları konuştuk ve herkes odalarına dağıldı bende odama çıkıp kendimi Bakugou'lu rüyalara bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İfşaların Efendisi | Bnha | Bakugou Katsuki
Action1/A sınıfının neşe kaynağı olan plotonik aşık Seijun hergün başka eğlenceli anılar biriktirir. Özgünlüksüz mizah, parodi au. Bnha x oc. Bakugou x oc.