počkej...

70 12 0
                                    

George: p... proč zrovna Dream?? Zeptal jsem se stále ještě trochu zaskočený tím jak to na mě najednou vybalil. "Nevim, je to pseudonym" Dream zněl najednou trochu stydlivě což bylo docela překvapivý. Normálně zněl sebejistě a trochu přidrzle ale teď jako kdyby to byl někdo úplně jinej. Seděli jsme tam asi ještě hodinu a kecali o všem možném, když se začalo stmívat. Byl jsem docela unavený a hlavně hladový tak jsem řekl jestli se nepůjdeme někam najíst. Dream souhlasil a zvedl se. Když jsem se ale zkusil zvednout já nešlo to. Úplně mi tím sezením zdřevěněly nohy. "Tak co, jdeš prcku?" Zeptal se můj vysoký blonďák teď už známý jako Dream. "Nemůžuuuu"  zaskučel jsem. V tu chvíli jsem musel znít asi jako malej kluk. " Tak se ukaž  😂😩🖐️" řekl Dream a zvedl mě "šup vylez mi na záda goggy" nad tou přezdívkou jsem se musel začervenat. Chytl jsem se ho ze zadu a držel jsem se ho jako koala.
Šli jsme takhle zpátky přes celý L'manburg až jsme došli k jeho domu. Tam mě ze zad shodil jako pytel brambor na gauč a donesl jídlo.  Když jsme se najedli ještě jsme si chvíli povídali a  šli jsme spát. Až teď jsem si všiml že Dream má vlastně jen jednu postel.

Dream: George se na mě podíval jako jestli si dělám srandu. "Copak copak skrčku?😂" Zeptal jsem se ho ( samozřejmě mi bylo jasné co se děje ale bavilo mě ho škádlit ) "neboooj už jsme takhle jednou spali" povzbudil jsem ho "ALE JÁ BYL V BEZVĚDOMÍ!!!" George byl najednou strašně protivný . " Promiň, promiň Georgi já to tak nemyslel. "Ale jo to je v pohodě já to nějak přežiju." Souhlasil najednou Goggy a já byl vážně rád že není naštvaný tak jsme se šli převléct do pyžam a lehli si. George byl tak roztomilý když spí😂

George:  leželi jsme vedle sebe a oba se snažili usnout teda alespoň jsem si to myslel. Snažil jsem se moc nehýbat abych se Dreama nějak omylem nedotkl myslel jsem že by to bylo moc divný ale dreamovi se to očividně nezdálo z ničeho nic chytnul moji ruku a propletl naše prsty. Nevěděl jsem co mám dělat je pravda že se mi Dream trochu líbil ale netušil jsem co mám dělat tak jsem se jenom schoulil do klubíčka a jeho ruku v žádném případě nechtěl pustit bylo to totiž i v celku super připadal jsem si k němu blíž než kdy jindy *počkat Georgi  n..ne, znáš ho jen dva dny nemůžeš ... nemůžeš se do něj zamilovat vždyť ani nevíš jak vypadá*.  Najednou jsem začal panikařit a co nejrychleji jeho ruku pustil a utíkal ven potřeboval jsem si vyčistit hlavu. Vyběhl jsem z domu a zamířil si to někam před sebe. Netušil jsem kam běžím ale snažil jsem se utéct prostě co nejdál od Dreama a všech těch myšlenek na lásku.

Dream: J..já nevěděl jsem co se stalo byla to jen ruka nebo ne?! Každopádně to teď nebylo důležitý jediný na čem mi záleželo bylo dohonit Goggyho. Ano, už jsem se smířil s tím že ho miluju. Utíkal někam směrem k lesu kde jsme byli přes den. Po chvilce běhu jsem ho Stratil z dohledu a zmizel někde mezi stromy. * Co když se ztratí?!, Nebo co když se mu něco stane myšlenky na to že by se mu něco z toho stalo mě ubíjely*.  "Georgi!!! " Zavolal jsem, nic se neozývalo zkusil jsem to ještě jednou a pak zase a zase ale prostě nic. Už jsem začínal panikařit když jsem ale nejednou uslyšel takový tichý vzlykání. Šel jsem k místu odkud to vycházelo. Seděl tam na pařezu Goggy a brečel. Jediný co ze mě v tu chvíli dokázalo vylézt bylo jen: " G...goggy?" "S TÍM NA MĚ NECHOĎ CO SI O SOBĚ MYSLÍŠ NEJDŘÍV SI ZE MĚ DĚLÁŠ PRDEL A TEĎ SE CHOVÁŠ JAKO KDYBYCHOM BYLI NĚJACÍ MILENCI!! CO JE S TEBOU?! " zařval na mě George a mě se podlomila kolena "G... georgi j...já já nechtěl promiň m...myslel jsem... vlastně já ani nevím co jsem si m...myslel" vypadalo to i docela komicky George seděl na pařezu jako nějaká princezna a já tam před ním klečel a brečel. Slzy se mi draly z očí a vypadalo to jako kdybych se měl zhroutit. "V...vážně p...promiň ono jen...

George: bylo mi strašně zahrával si se mnou jako s nějakou loutkou ale bylo mi ho i trochu líto přece jenom asi ho miluju. Hroutil se tam přede mnou a pořád dokola se mi omlouval najednou si sundal masku když jsem se na něho podíval už mi bylo na 100% jasný že ho miluju. Byl tak strašně hezký, měl nádherný blond vlasy a pihy přes celý nos, oči měl celé zarudlé a bylo v nich vidět zoufalství. "J...já tě miluju Georgi" povzdechl si Dream a začal brečet ještě víc. "Dreame já... no ...já tebe ta.. taky." Klekl jsem si k němu a otřel mu slzu z tváře. "Ale musíš mi slíbit že už si se mnou nebudeš hrát jako s loutkou." Řekl jsem mu s lítostí ale zároveň s důrazem v hlase "heh" uchechtl se Dream a šibalsky se na mě podíval. "Nic ti nemůžu slíbit" odpověděl už zase tím jeho přidrzlým tónem. "Předpokládám že to mi bude muset stačit" řekl jsem zvedl ho na nohy a šli jsme společně domů. Večer už jsme jen usínali v obětí a bylo nám oběma dobře.

Ahoooj máme tady další a ještě delší kapitolku vím že je v tom trochu chaos ale zlepší se to slibuju. Zatím čauky☺️

The dreamKde žijí příběhy. Začni objevovat